Katherin pov.
Miegojau kol manęs nepakėlė mano mobilusis, pranešdamas apie naują pranešimą 3 VALANDĄ NAKTIES. Aišku, pasiėmiau mobilujį ir nežiūrėdama kas skambina atsiliepiau.
- Kalbėk kol nenusprendžiau suknežinti tavo galvos. - pagrasinau.
- Katherin, yra labai blogų naujienų. - atsargiai tarė kažkas.
- Kas tu? Ir iš kur žinai mano vardą? - klausinėjau, nes neatpažinau balso.
- Katherin, ne metas juokauti. Čia Zayn. - atsakė jis.
- Kas tokio nutiko, kad naktimis skambinėji? Ko vėl prisidirbo Louis? Žinok, aš tikrai neisiu jo gelbėti. - pasakiau, nes žinojau, kad tai susiję su Louis kitaip skambintų tikrai ne Zayn.
- Jie pateko į avariją. - liūdnai pasakė vaikinas.
Aš pašokau iš lovos, nes mane pradėjo kamuoti bloga nuojauta.
- Kas tie jie? - paklausiau.
- Louis ir Hope. - atsakė Zayn.
- Kas nutiko? - vėl paklausiau jausdama besikaupiančias ašaras. - Kaip jie?
- Atvažiuok į ligoninę ir papasakosiu. - atsakė jis ir padėjo ragelį.
Aš greitai išlipau iš lovos ir susiruošusi išvažiavau į ligoninę. Vos tik ten nusigavau pribėgau prie darbuotojos.
- Kur yra Hope Lilah Gomez? - paklausiau.
- Antras aukštas eikit iki galo. - atsakė ji nuobodžiaudama.
Aš iš karto nubėgau į antrą aukštą ir pamačiau pirmyn atgal vaikščiojantį Zayn.
- Kaip ji? - paklausiau. - Kas nutiko?
- Žinau tik tiek, kiek pasakojo Louis. Jie važiavo iš paplūdimio. Tuomet susidūrė su fūra. - papasakojo jis.
- Kodėl visada Louis gyvas ir sveikas, o kiti ne?! - piktai paklausiau.
Tačiau jokio atsakymo negavau, nes atėjo gydytojas.
- Kaip ji? - paklausiau.
- Jai viskas gerai, nurimkite, panele. Ji greitai pabus. Panelės Gomez situaciją pablogino didelis alkoholio kiekis kraujyje. Bet mergina greitai atsigaus. - papasakojo gydytojas ir prieš nueidamas pasakė: - Nežinau, kas tai merginai nutiko, bet jai tikrai reikia pagalbos. Tokie atsitikimai kaip šis nėra atsitiktiniai. Panelė Gomez klimpsta į depresiją.
Aš piktai atsisukau į Louis ir tariau:
- Dabar, Louis, tu mums papasakosi viską, kas ten nutiko.
- Tai ne mano reikalas, o tuo labiau ne mano paslaptis. - atsakė jis.
- Prakeiktas kvaily, ar supranti, kad ji per tave galėjo žūti toje sušiktoje avarijoje?! - rėkiau.
- O kaip aš? Niekam nerūpi kas galėjo nutikti man. - burbėjo Louis.
- Gal taip yra todėl, nes visus, kurie tau bando padėti, tu atstumi. - konstatavau faktą.
- Gerai, Katherin, papasakosiu, bet ne prie visų, nes abejoju ar Hope to norėtų. - pasidavė vaikinas ir mes nuėjom į kavinukę apačioje.
- Tai kas nutiko? - paklausiau.
Louis pov.
- Aš tiesiog nuvažiavau į paplūdimį ir radau jos automobilį. Paskui radau ją bandančią nusižudyti. - tariau, o Katherin išplėtusi akis klausėsi.
- Ak, Hope. - ištarė ji.
- Mes su ja pasikalbėjome. Nuraminau ją. Galiausiai nusprendėme keliauti namo ir ji mums važiuojant pradėjo mane erzinti. Na, supranti, alkoholis. Tuomet staiga ji įspėjo mane, kad tuoj įvyks avarija, aš atsisukau, bet buvo per vėlu. Mus partrenkė. Aš iš karto praradau sąmonę. - baigiau pasakoti.
YOU ARE READING
Do You Remember Me? (1)
FanfictionJi vardu Hope Lilah Gomez. Mergina savo elgesiu įgriso tėvams, tad jie nusprendė išsiųsti dukrą į miestelį, kuriame buvo visko pradžia. Ji manė, jog ten grįžti daugiau nebereiks. Kad viskas, kas ten įvyko prieš penkerius metus, ten ir liks. Manė, jo...