Louis start de auto even is het stil ik vraag aan de jongens jongens hebben jullie gezien dat haar tanden groeiden? Ze kijken me vreemd aan en zeggen nee, ik kijk naar het meisje en zie dat haar tanden gewoon normaal zijn. Ik zal het me wel hebben ingebeeld denkt ik bij mezelf.
-------------
Pov. Zayn
We zaten in de auto op weg naar het vliegveld, we zaten nu een kwartier in de auto we bedachten hoe we haar het vliegtuig in zouden krijgen. Als we op het vliegveld aankomen lopen we gelijk naar de incheckbalie samen met het meisje we lopen door de douane heen en wachten op het vliegtuig. Als het vliegtuig komt gaan we er gelijk in. We zitten in rijen van 3 ik zit bij het raam Liam aan de kant van het gangpad en tussen ons in zit het meisje. We weten nog steeds niet wat haar naam is. Achter ons zitten Louis, Niall en Harry Harry zit in het midden Louis aan de kant van het het gangpad en Niall aan de kant van het raam. Als ze probeert te ontsnappen dan pakt Harry haar van achter en Liam en ik pakken haar armen
Pov. Roz
Ik word langzaam wakker ik heb echt vreselijke koppijn het eerste wat ik doe is me handen naar me hoofd brengen. Ik open me ogen en zie dat ik in een vliegtuig ben'WTF WAAROM ZIT IK IN ...' Er wordt een hand op me mond gelegd en ik kijk van wie die hand komt het is een jongen met zwart haar hij zegt tegen me ' houd je bakkes en wees stil' ik kijk hem boos aan en probeer zijn hand weer van me mond af te halen, ik krijg gelijk weer een pijnscheut door me hoofd en grijp met me handen naar me hoofd, de jongen naast me vraagt aan me of ik hoofdpijn heb. Ik knik wat vreselijk veel pijn doet en hij geeft me een pilletje en zegt dat het een paracetamol is. Ik vraag aan hem of ik wat water mag de jongen vraag aan de stuwardesse of hij een flesje water mag, hij krijgt een flesje water en geeft het aan mij ik neem het pilletje in en vraag of ik naar de wc mag. De jongens kijken elkaar vragend aan en ze knikken ik sta op en de jongen zegt nog in me oor 'binnen 5 minuten terug of ik kom je persoonlijk halen en zeg tegen niemand dat we je ontvoerd hebben want anders loopt het heel slecht met je af' ik knik en ga vlug naar de wc ik ben niet bang voor hem en het helpt al helemaal niet als ik nu wil ontsnappen waar moet ik heen? Ik ga hun vertrouwen winnen. Ik doe de deur van de wc op slot en kijk in de spiegel het lijkt of me haar al meer dan 3 dagen niet meer is gekamd ik ga met me vingers door me haar en doe er een elastiekje in en ga op de wc zitten, als ik klaar ben loop ik terug naar me plaats en ga daar zitten. Ik word moe ik kijk de jongen aan die me het pilletje heeft gegeven en vraag wat voor pilletje het was want ik word nu wel heel erg moe. Ze lachen allemaal en ze zeggen dat het een slaappil was. Hoe had ik zo dom kunnen zijn om een slaappil in te nemen? Nou ja ik doe me ogen dicht en probeer het slaapproces te versnellen, zodat ik niet meer naar die grijnzen van hun hoef te kijken. Ik val al snel in slaap.
Sorry voor de spellingsfouten. Hopelijk vonden jullie het een leuk stukje
JE LEEST
Vampire kidnapped (voltooid)
FanfictionDit verhaal gaat over Rozwita haar bijnaam is Roz ze heeft donkerbruine ogen, pikzwart haar en een hele bleke huid ze is een vampier en heeft haar ouders al sinds ze is getransformeerd niet meer gezien ze zit op vampire academy een school voor vampi...