dit allemaal gekomen door mij zijn Louis Macy Zayn en nu ook Niall een vampier, door mij zijn ze daarmee in contact gekomen hiermee door mij is Louis nu ook weg maar dat gaat veranderen, ik kijk op mijn horloge en zie dat het half 6 is over 9 uur ben ik hier weg. ik kijk om me heen en zie 3 blaadjes papier liggen ik pak ze en een pen en begin te schrijven.
-----
Pov Roz
Ik loop naar het bureau toe die ook in de kamer staat, ik begin met de brief voor de jongens
Voor de jongens en Macy
sorry dat ik dit in een brief schrijf maar ik heb besloten om me uit te geven aan R&J (Ryan en Josh), ik ben jullie alleen maar tot last geweest en heb er voor gezorgd dat jullie in deze situatie zijn gekomen. ik heb de levens van Zayn Louis Macy en nu ook Niall verpest, het spijt me zo erg. het is moeilijk om dit allemaal te schrijven voor jullie en ik ben absoluut niet goed in het schrijven van brieven het spijt me heel erg van alles, beloof mij 2 dingen blijf voor altijd bij elkaar en ga iets met muziek doen ik heb jullie allemaal horen zingen en jullie zijn kei goed!!! het was de beste tijd om met jullie door te brengen maar het mocht jammer genoeg niet lang duren en louis moet terug komen,dat kan alleen als ik weg ga. ik hoop dat ik jullie nog een keer zie
groetjes Roz
als ik de brief geschreven heb moet ik bijna weer huilen maar dan schiet weer door me heen: Huilen is een teken van zwakte. ik stop de tranen weg en begin met de brief voor Zayn
lieve Zayn,
ik heb je jammer genoeg niet lang gekend, maar heb wel veel met je mee gemaakt veel ups en down samen gehuild en samen gelachen het waren top tijden jammer genoeg duren ze niet voor altijd, jij was de eerste jongen waar ik me gevoelens bij kon uiten en alles kon vertellen alleen mijn grootste geheim moet ik in deze brief vertellen, toen wij een keer samen waren kwamen we Ryan de beste vriend van mijn ex hij zij 'Roz heeft psy-' verder kwam hij niet wat hij wou vertellen was dat is vroeger psychische problemen had ik was vaak depressief maar dat is nu over maar nu weer verder, zoals ik al in de brief voor de jongens schreef jullie moeten bij elkaar blijven en iets met muziek doen. ik zal jou het meest missen, ik blijf voor altijd van je houden! I see you when jou don't see me.
xx Roz
ik vouw de brief dubbel en schrijf erop: voor Zayn en op de andere brief Voor de jongens
Op de laatstebrief schrijf ik groot SORRY NIALL DAT DIT GEBEURDE en vouw hem ook dubbel en leg hem bij hem neer
stilletjes loop ik naar beneden met de 2 brieven, ik ren stilletjes naar mijn kamer en pak zo snel als ik kan al me kleren, prop ze in mijn rugzak, doe me rugzak om en loop stilletjes naar de keuken vanuit de keuken hoor ik de rest uit de woonkamer praten "het is beter dat we haar uitwisselen weer terug voor louis ze is alleen maar een gevaar voor ons en zorgt er voor dat we veranderen in vampieren' hoor ik Liam zeggen tranen springen in mijn ogen en ik voel woede opkomen maar tegelijkertijd hebben ze wel gelijk ik zorg alleen maar voor problemen.
Ik leg de brieven neer en kijk om het hoekje naar de jongens ze zijn diep in gedachte dan kijkt Liam op en ziet mij. ik schrik en haal me hoofd gelijk weg "ROZ WACHT" hoor ik Liam nog roepen maar ik trek de deur open ren de straat op. ik kijk achterom en zie iedereen staan 'wat doe je?" vraagt zayn met angst "ik heb het gehoord wat Liam zei en het is slim, jullie krijgen Louis terug en ik vertek, het is beter zo ik zorg alleen maar voor last en jullie weten je te redden jullie weten alles over het vampier zijn en jullie kunnen het niall uitleggen" zeg ik. Zayn zet een stap dichterbij maar ik roep "nee Zayn het is klaar, het is te gevaarlijk, ik hou van je voor altijd onthou dat" dat is het laatste wat ik zeg en ren weg naar het andere huis van me zusje en mij daar aangekomen kijk ik achter me niemand , ik pak me mobiel en bel Josh na een paar keer overgaan neemt hij op (J is Josh R is Roz)
J: met Josh
R: kom me maar halen bij de parkeerplaats en neem Louis mee
J: we komen eraan
met dat hang ik op en ren naar de parkeerplaats,
daar aangekomen zijn. ze er nog niet en ga ik op een rots zitten, na ongeveer 10 minuten komen ze eraan maar zie ik geen Louis. Als Josh en Ryan uitstappen, zeg ik 'Waar is Louis' Ryan en Josh lachen en zeggen 'kom maar mee' ik trek een wenkbrauw op en loop achter ze aan. Ze lopen naar de achterkant van de auto als ze de kofferbak openen ligt er niks in, ik kijk versteld 'gast waar is Louis' zeg ik geïrriteerd.
'Hier ben ik' hoor ik de bekende stem zeggen Ik draai me om en daar staat hij in levende lijven 'Louis' roep ik. Ik ren naar hem toen en geef hem een knuffel. 'Louis waarom ben je hier nog je moet rennen NU!' zeg ik maar Louis krijgt een glimlach op zijn gezicht en niet zo maar een glimlach, mijn lach verdwijnt als sneeuw voor de zon. Ik laat hem los en kijk met grote ogen naar hem, 'Roz weet je nog wat mijn speciale kracht is?' Vraagt Josh, ik denk diep na en dan springt het me te binnen. Josh kan er voor zorgen dat vampieren naar hem luisteren 'FACK, ik draai me weer om en kijk naar Louis die nog steeds met een cheeky glimlach naar mij kijkt 'Louis alsjeblieft wordt weer normaal doe het voor de gene die je lief hebben' zeg ik smekend opeens worden mijn handen vast gepakt van achter en vastgebonden 'Louis doe het niet voor mij maar doe het voor de jongens en Macy' smeek ik weer, als ik de jongens en Macy zeg verdwijnt de cheeky glimlach van Louis en krijgt hij weer zijn glans in zijn ogen,
hij schiet met zijn hand naar zijn hoofd 'wa- wat is er ge-gebeurd?' Vraagt Louis 'lang verhaal, ren zo snel als je kan naar de jongens' zeg ik 'en jij dan?' Vraagt Louis 'ik red me wel' Louis wil naar me toe lopen maar ik schreeuw naar hem 'LOUIS LUISTER GA NU NAAR DE JONGENS IK RED ME WEL' Louis zet weer een paar stappen terug en rent weg, 'K*TWIJF' roept Josh in me gezicht en geeft me een klap. Ik val hard op de grond neer Ryan komt aangelopen met een doekje. Ik wil opstaan maar het lukt niet FACK met handen zitten natuurlijk ook nog vast 'slaap ze Roz' zeggen Ryan en Josh met een grijns. Ze leggen een doekje op mijn mond en langzaam val ik weg het laatste dat ik voel is dat ik word opgetild en op de achterbank word neergelegd van de auto daar gaan we weer terug naar school ik weet al wat er nu gaat gebeuren nu moet ik zeker nog 4 jaar school over doen en dan heb ik eindelijk vrijheid. Het laatste wat ik hoor is dat de auto wordt gestart en dat we wegrijden.
BELANGRIJK
Dit is het einde van boek 1, ik wil graag nog een boek maken maar weet niet of jullie dat willen en of ik een nieuw apart boek maak of dat ik hier achterna ga? Comment/vote me en vertel het me:)
JE LEEST
Vampire kidnapped (voltooid)
FanfictionDit verhaal gaat over Rozwita haar bijnaam is Roz ze heeft donkerbruine ogen, pikzwart haar en een hele bleke huid ze is een vampier en heeft haar ouders al sinds ze is getransformeerd niet meer gezien ze zit op vampire academy een school voor vampi...