H14

544 26 0
                                    

acy ruikt haar tanden groeien en haar ogen worden rood. Ze loopt naar het meisje toe en bijt haar in haar nek. Ze drinkt haar helemaal leeg als ze het meisje leeg gedronken heeft valt ze op de grond Macy haar tanden en ogen worden weer normaal 'en nu?' Vraagt ze. 'We dumpen het lijk' zeg ik

------

Pov Macy (voor het eerst:) )

Het is ochtend gisteren rond half 3 hebben we het meisje dat ik had leeggedronken naar de vuilstortplaats gebracht en daar gedumpt.

Ik zit nu in het huis van Louis, Roz en Louis zijn 'eten' aan het zoeken en ik ben een beetje tv aan het kijken, er is niet echt iets speciaals op tv. Na een half uur komen Roz en Louis weer thuis, ze hebben niemand bij zich.

'Uhmm wat moet ik eten?' Vraag ik ' ik kan samen met jullie naar het ziekenhuis gaan en daar bloed stelen of je kan op dieren jagen' zegt ze tegen mij en Louis, op dat moment komen 4 jongens naar beneden. Ze kijken mij vreemd aan en ik kijk hun ook vreemd aan.

Ik loop naar hun toe en stel me voor 'hooi ik ben Macy en hoe heten jullie?' Vraag ik met me hand uitgestoken. 'Hooi ik ben Zayn' zegt de jongen met de zwarte kuif 'Heey mop ik ben Harry' zegt de jongen met het bruine krullige haar en de groene ogen flirterig 'ik ben Liam' zegt de jongen met het bruine haar 'en ik ben Niall' zegt de jongen met het blonde haar en het Ierse accent.

Ik kijk Roz vragend aan, zovan wat the fack doen deze jongens hier in dit huis. Ze snapt mijn blik en zegt 'dit zijn de huisgenoten van Louis' 'en wat doe jij hier?' Vraag ik aan haar 'laten we zeggen ik zat hier met tegenzin maar het is eigelijk wel gezellig' zegt ze met een lach.

Pov Roz

'Oke wat willen jullie doen? Bloed uit het ziekenhuis stelen of op dieren jagen?' Vraag ik aan Louis en Macy. 'Doe mij maar bloed uit het ziekenhuis stelen' zegt Macy 'doe dat maar' zegt Louis. 'Oke kom op dan gaan we' zegt ik opgewekt. 'Waar is het dichtsbijzeinde ziekenhuis?' Vraag ik aan Louis en Macy. 'Follow the leader' zegt Louis opgewekt. 'Pas op Louis' zeg ik nep boos.

We rennen naar het ziekenhuis toe. Als we er zijn zeg ik nog tegen Louis en Macy 'volg mij' en loop weg, iemand pakt me bij me schouder en draait me om 'weet jij de weg?' Vraagt Macy 'nee maar ik heb wel een goed reukvermogen' zeg ik met een glimlach. We lopen naar binnen het ziekenhuis in, gelukkig is het niet al te druk 'oke dit is wat we doen' zeg ik tegen Macy en Louis en ze kijken mij aan.

'We lopen rond en als we iemand zien met zakjes bloed dan tikje diegene de anderen aan duidelijk?' Fluister ik zodat niemand het kan horen behalve Louis en Macy , ze knikken en we lopen verder 'heb je dit al eerder gedaan?' Vraagt Macy aan me. '1 keer maar' zeg ik. Na een kwartier lopen zie ik een kar vol met bloed staan. Ik draai me om om het de andere te zeggen maar ze zijn weg 'NEE HE!!!' Denk ik bij mezelf.

Ik pak de plastic digros tas die ik bij me heb en kijk om me heen, links niemand rechts niemand toppie. Ik pak 10 zakjes met bloed die op de kar liggen en doe ze in de zak 'hé wat doe je daar' roept iemand van het ziekenhuis naar me. Ik ren snel weg (op mensensnelheid) met de digros tas. 'Nu moet ik die andere 2 ook nog eens gaan zoeken , pfff dat gaat effe duren' denk ik bij mezelf na 5 minuten heb ik ze gelukkig al gevonden en lopen we het ziekenhuis uit.

'Waar de FACK waren jullie nou weer gebleven?' Vraag ik boos 'we waren je kwijt geraakt' zegt Louis 'uhu. Nouja laat ook maar ik heb bloed gevonden en gepakt' zeg ik en laat de zak zien met bloed. 'Top nu naar huis' zegt Louis.

Sorry dat het zolang duurde was inspiratieloos

Vampire kidnapped (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu