. Hij zei dat het hem speet, maar ik geloofde het niet. Daarna heb ik hem niet meer gezien totdat hij jou aanviel' zeg ik tegen Zayn 'en hoe ken jij hem?' Vraag ik 'hij was een vriend van vroeger in me jeugd' zegt hij. 'Oke' zeg ik. We lopen richting huis 'wat wilde Ryan eigelijk zeggen?' Vraagt Zayn na een paar minuten 'hoe bedoel je?' Vraag ik 'voordat jij hem aanviel zei hij : 'roz heeft psi-' 'zegt Zayn. 'Fuck' zeg ik onhoorbaar.
---------
Pov Zayn
'Maar wat bedoelde Ryan met die vraag?' Vroeg ik opnieuw 'niks' zei Roz. 'Maar hi- WIE HET EERST THUIS IS' ik kan mijn Zin niet afmaken of Roz rent weg 'uggh' zeg ik en ren achter haar aan. Ik ren zo hard als ik kan maar Roz is net iets sneller. Als we bij het huis zijn gaat Roz naar binnen, ik volg haar voorbeeld en stap ook de kamer in. Louis en Macy zijn ook beneden, 'ughh wat zullen we doen?' Vraag ik 'Hoelaat is het?' Vraagt Louis 'het is half 6' zegt Macy, 'zullen we in de jaquzzi gaan? Vraagt Roz.
Iedereen stemt in 'oké ik ga me even omkleden' zegt Roz en loopt weg 'ik ook' zeggen Macy en Louis 'ik dan ook maar' zeg ik en loop naar de kamer van Roz en mij. 'Roz ben je klaar?' Vraag ik 'bijna wacht even' zegt ze. Ik kijk naar het schilderij aan de muur, op het schilderij staat een meisje met een pop in haar handen en ze kijkt verdrietig . Ik loop wat naar voren haar gezichtsuitdrukking verandert van verdrietig naar angstig. Ik schrik en zet een stap achteruit 'help me' zegt ze, ik sta versteend te kijken. 'Ben klaar' zegt Roz en stapt de kamer uit. Ze heeft een mintgroene bikini aan. 'Wow' zeg ik. Het valt me nu pas op dat ze een navelpiercing heeft, 'gaaf je navelpiercing ' zeg ik. 'Dankje, hup kleed je om dan gaan we de jaquzzi in' zegt ze en loopt weg
Pov Roz
Ik loop naar de jaquzzi toe en zie dat Louis en Macy er nog niet zijn. Ik haal de kap van de jaquzzi eraf en ga op een stoel zitten, ik kijk over het wijnveld en zie een paar wilde zwijnen. 1 ervan is er gewond, ik ruik het bloed hier al. Ik kijk om me heen en zie niemand. Ik ren er naartoe en bijt het beest in zijn nek, als het dood neervalt ren ik snel weer terug naar de jaquzzie en kijk in de weerspiegeling van het water. Er zit nog een klein beetje bloed op me mond en ik veeg het weg op dat moment doet Zayn de schuifdeur open en loopt naar mij toe.
'Ik ga er al vast in' zeg ik en loop er naartoe, ik ga van het trappertje af het water in het is echt heerlijk. 'Kom erbij het water is heerlijk' zeg ik tegen Zayn hij loop naar mij toe en stapt ook het trappertje af hij gaat naast me zitten en kijkt mij aan ik kijk terug en hij komt steeds dichterbij met zijn gezicht als er nog maar een paar centimeter tussen ons inzit zegt Zayn 'ik hou van je' 'ik ook van jou' antwoord ik terug en de ruimte tussen ons sluit en hij drukt zachtjes zijn lippen op de mijne na een paar seconden gekust te hebben tikt hij met zijn tong op mijn lip om toegang te krijgen ik open zachtjes mijn mond en leg mijn armen in zijn nek.
Hij doet zijn armen onder water en legt ze op mijn heupen. Opeens komen Louis en Macy en roepen 'ahhwww' ik en Zayn laten los en kijken hun aan 'jullie zijn zo lief samen ' zegt Macy. Ik grinnik en kijk Zayn aan, hij kijkt mij ook aan en hij zoent me opnieuw. Ik zie uit mijn ooghoek dat Louis en Macy aan het kijken zijn, ik haal me lippen van die van Zayn af en kijk ze aan 'privecy graag?' Vraag ik 'oww tuurlijk ' zeggen ze en gaan naar binnen ik kijk Zayn weer aan en zoen verder.
Pov Macy
'We kunnen naar de supermarkt gaan' zegt Louis 'isgoed, ik kleed me dan even om' zeg ik en ren naar boven. Ik kijk in me kast en zie dat ik maar eigelijk 1 setje kleren heb. Ik loop naar beneden en ga naar de jaquzzi Roz en Zayn gaan net uit de jaquzzi, 'Roz heb jij toevallig nog een setje kleren liggen?' Vraag ik aan haar.
'Ja kom maar mee' zegt ze. Ze loopt de trap op naar een kamer die we nog niet hebben gezien als ze de deur open doet zie ik een roze met paarse kamer met een tweepersoonsbed en schuifdeur en een andere deur, Roz loopt naar de schuifdeur. Als ze die open schuift sta ik met me mond open verbaast te kijken. Het is een Fucking inloopkast. Ik doe me mond weer dicht en loop naar de kast toe als ik een stap in de kast zet zie ik een superleuk jurkje hangen 'roz van wie is deze kamer?' Vraag ik. 'Van me zusje' zegt ze en kijkt weg.
Wie had dat gedacht Roz heeft een zusje maar wat is er allemaal aan de hand en waarom heeft ze het er nooit over
JE LEEST
Vampire kidnapped (voltooid)
FanfictionDit verhaal gaat over Rozwita haar bijnaam is Roz ze heeft donkerbruine ogen, pikzwart haar en een hele bleke huid ze is een vampier en heeft haar ouders al sinds ze is getransformeerd niet meer gezien ze zit op vampire academy een school voor vampi...