'kappen ik ga stuk' zeg ik en kan me lach niet meer inhouden. Na een paar minuten ben ik wel uitgelachen en zegt Macy 'waar blijft mijn prijs? Ik glimlach en geef haar een zoen. Ik weet het zeker ik ben verliefd op Macy!!.
------
Pov Macy
De rest van de avond was gezellig met Louis. We hebben nog gedanst en hebben nog een paar drankjes gedronken. We lopen samen naar huis wankelend, als we thuis zijn en de deur open doen schreeuw ik door het huis ' WE ZIJN THUIS' Roz komt naar ons toe lopen en zegt 'wees stil de anderen liggen al te slapen!!' Ik kijk naar de klok 'ohhh het is al 4 uur' zeg ik dronken 'zijn jullie dronken?' Vraagt Roz aan ons 'NEEEEJJJ HOE KOM JE ERBIJ..??' Zeggen Louis en ik tegelijk 'ja dus, doe nou effe stil!!' Zegt ze.
We lopen met ze alle naar de woonkamer en gaan daar zitten op de bank 'ik moet jullie wat vertellen' zegt Roz 'we luisteren' zegt Louis 'ehhmmm we hebben er een nieuwe vampier bij' zeg ik. Opeens horen we een deur dicht gaan 'wie gaat er zo laat nog weg?' Zegt Louis ' weet niet misschien... FACK!!!' Zegt Roz en ze rent naar boven ze is binnen 1 minuut weer terug en zegt 'ZAYN IS WEG'
Pov Roz
'Hoe? waarom?' Vraagt Louis. 'Om een lang verhaal kort te maken. We hebben er een nieuwe vampier bij en dat is Zayn de rest vertel ik later wel, we moeten Zayn gaan zoeken voordat er iets gebeurd' zegt ik. Louis en Macy staan op maar vallen gelijk weer neer door de drank. 'weet je laat maar ik zoek hem zelf wel jullie zijn te dronken' zeg ik en ren het huis uit op vampiersnelheid. 'Oke Zayn waar ben je?' Zeg ik denkend in mezelf
Ik ren door de stad heen.
Ik kijk op me horloge het is kwart over 4 er is geen hond op straat waar kan hij zijn? Denk ik in mezelf hmmmm.... OWJAA' ik ren zo snel als ik kan naar het treinstation toe 'wat een geluk dat ik de weg nog weet' zeg ik in mezelf. Als ik bij het station ben aangekomen hoor ik geschreeuw en stemmen... Meidenstemmen. Ik kruip door het gat en ren naar de stemmen toe als ik daar aankom zie ik iets waardoor het voelt dat me hart breekt terwijl me hart eigelijk niet eens meer klopt. Ik zie Zayn zoenend met een meisje ' Zayn's ogen stralen lust uit dit is niet de Zayn die ik meer ken dit is allemaal mijn schuld dit heb ik veroorzaakt, Zayn gaat naar het meisje haar nek en hij bijt haar. Het meisje schreeuwt en nadat Zayn haar heeft leeggedronken valt ze neer. Ik klap in me handen ' zozo Zayn kan het al zelf knap hoor' zeg ik tegen hem. Hij kijkt op en schrikt.
Pov Zayn
Ik kijk op en schrik, hoelang heeft ze gekeken??? 'Ehmm heb je gezien....' Voordat ik me zin kan afmaken zegt ze zonder emoties 'ja ik heb het gezien' 'B-ben je boos?' Vraag ik stotterend 'hmmmm beetje maar waarom zoende je haar?' Vraagt ze 'ik zag haar staan en had dorst maar wat is dat gevoel dat van binnen knaagt aan me?' Vraag ik aan haar 'dat is je schuldgevoel Zayn je hebt net iemand doodgebeten, dat gevoel had ik in het begin ook maar dat gaat over jij moet ook drinken' zegt ze. 'Ehmmm oke' zeg ik een beetje verbaast 'Maar vond je haar leuk?' Vraagt Roz. 'Nee de enige die ik leuk vind staat nu voor me' zeg ik tegen haar. Ze kijkt op en glimlacht naar me
Weer een hoofdstukje af :)
JE LEEST
Vampire kidnapped (voltooid)
FanfictionDit verhaal gaat over Rozwita haar bijnaam is Roz ze heeft donkerbruine ogen, pikzwart haar en een hele bleke huid ze is een vampier en heeft haar ouders al sinds ze is getransformeerd niet meer gezien ze zit op vampire academy een school voor vampi...