Voor Roz en de groep
Jullie moeten beter opletten
De tijd tikt door,
Jullie zien je vriend nooit meer terug behalve als jullie doen wat we zeggen als jullie dat niet doen gaan er erge dingen gebeuren. We willen Roz terug jullie moeten morgen 6 uur s'nachts naar de supermarkt komen en Roz terug geven aan ons zo niet dan krijgen jullie je vriend nooit meer terug en kunnen volgen er nog meer ergere dingen.
J&R
Ik kijk op en zie iedereen verschrikt kijken. Ik leg de brief neer.
-------
Pov Zayn
Roz legt de brief neer en loopt weg, iedereen kijkt verschrikt, 'en nu?' Vraagt Harry. Ik loop ook de kamer uit naar de kamer van Roz en mij, 'wat doe je?' Vraag ik 'ik pak me spullen in en vertrek' zegt ze 'dat doe je niet' zeg ik 'kom op Zayn ik heb jullie hier in gebracht door mij is Louis weg en er zullen meer volgen als ik niet ga' zegt ze 'Roz het boeit me niet wat er allemaal nog gaat gebeuren het gaat om nu, wij kunnen niet zonder je, en ik kan ook niet zonder jou' zeg ik, de tranen prikken in mijn ogen.
Ik zet een stap dichterbij en kijk haar diep in haar ogen aan, ik pak haar middel vast en trek haar naar me toe 'ik hou van jou' zeg ik 'ik ook van jou, maar het moet' zegt ze 'alsjeblieft blijf hier voor mij' zeg ik onze gezichten komen steeds dichter bij elkaar en de ruimte tussen ons wordt gesloten. Ik druk mijn lippen op die van haar , na zo een 2 minuten haal ik mijn lippen weer van die van haar af en zeg 'blijf je?' 'Ja ik blijf' zegt ze. Ik glimlach, samen lopen we naar de deur toe, als we de deur open doen vallen Niall en Harry naar binnen 'Wat waren jullie aan het doen!!?' Vraag ik boos 'we waren heus niet jullie aan het afluisteren' zegt Niall bang, mijn tanden worden groot en ik denk dat mijn ogen nu vuurrood zijn.
Niall en Harry kijken mij bang aan en rennen weg, ik wil ze achterna gaan maar Roz houdt me tegen 'laat ze maar' zegt ze en kijkt diep in mijn ogen. Ik druk mijn lippen op die van haar, ik duw de deur dicht en leidt haar naar het bed toe. We vallen op bed en ik zoen haar door.
Pov Roz
We vallen samen op bed, van mijn mond gaat Zayn naar mijn nek toe. Op een plek krijg ik kippenvel en Zayn merkt dat, ik voel hem grijnzen tegen mijn nek aan. Hij zuigt op de plek, ik ga met mijn handen door zijn haar heen en doe mij ogen dicht. Na even haalt hij zijn mond uit mijn nek en kijkt tevreden.
Opeens wordt er op de deur geklopt, 'jongens kunnen jullie komen?' Vraagt Harry 'is goed we komen' zegt Zayn. We stappen uit bed en lopen naar de woonkamer toe, iedereen zit daar Zayn en ik nemen plaats 'wat is het plan?' Vraagt Liam 'ik weet het niet' zeg ik met een zucht 'Ik heb een random vraagje' zegt Macy uit het niet 'vertel' zegt Niall 'kunnen vampieren gedachte lezen' vraagt Macy 'ehmm nee niet dat ik weet ik kan het niet' zeg ik bedenkend 'dan heb ik me speciale kracht ontdekt' zegt Macy 'top' zeg ik.
Opeens uit het niets roept Liam 'IK WEET HET', we kijken hem allemaal vragend aan. 'Vertel' zeg ik 'nou we gaan naar de afgesproken plaats en tijd toe als we daar zijn leveren we Roz uit, hun nemen Roz mee maar we gaan ze volgen we volgen ze naar waar ze naartoe gaan zo leiden ze ons regelrecht naar Louis' 'dat is best wel een goed idee' zegt Harry, iedereen stemt in. 'Ik ga douche' zeg ik en sta op, ik loop naar mijn slaapkamer als ik opeens me telefoon voel trillen. Ik pak me mobiel en kijk het sms'je
Kom om 3 uur naar de parkeerplaats bij de supermarkt, kom alleen. Vertel niemand over dit bericht zo wel dan gaan er ergere dingen gebeuren
J&R
Ik kijk met grote ogen naar het berichtje het liefst wil ik meteen naar de andere toe en vertellen over het berichtje. Ik pak een lange skinny een tanktop en ondergoed en loop naar de douche. Als ik onder de douche sta denk ik alleen maar aan het berichtje
Beetje laat maar oke, HOE VONDEN JULLIE HET CONCERT, IK VOND HET AMAZAYN HET WAS ECHT TOP.
Comment/vote
JE LEEST
Vampire kidnapped (voltooid)
Fiksi PenggemarDit verhaal gaat over Rozwita haar bijnaam is Roz ze heeft donkerbruine ogen, pikzwart haar en een hele bleke huid ze is een vampier en heeft haar ouders al sinds ze is getransformeerd niet meer gezien ze zit op vampire academy een school voor vampi...