H21

440 24 1
                                    

' ik zag haar staan en had dorst maar wat is dat gevoel dat van binnen knaagt aan me?' Vraag ik aan haar 'dat is je schuldgevoel Zayn je hebt net iemand doodgebeten, dat gevoel had ik in het begin ook maar dat gaat over jij moet ook drinken' zegt ze. 'Ehmmm oke' zeg ik een beetje verbaast 'Maar vond je haar leuk?' Vraagt Roz. 'Nee de enige die ik leuk vind staat nu voor me' zeg ik tegen haar. Ze kijkt op en glimlacht naar me

----------------

Pov Roz

'6:00 s'ochtend'

------

Zayn en ik zijn al even terug en zijn nu aan het wiieen. We zijn aan het just dance en ik sta voor, als het nummer is afgelopen heb ik gewonnen. 'WOOOOOW GEWONNEN GEWONNEN WOOP WOOP' schreeuwde ik door het huis en deed een dansje. We hoorde vanaf boven geschreeuw dat we stil moeten zijn en ik schreeuwde naar boven 'SORRY BEN AL STILLER'. De jongens weten nog steets niet dat Zayn een vampier is alleen Louis en Macy weten het. 'Wat gaan we doen?' Vraagt Zayn 'ik kan je leren jagen' zeg ik tegen hem. 'Op wat gaan we jagen?' Vraagt hij. 'Dieren' zeg ik tegen hem 'oké kom op' zegt Zayn.

Als we in het bos zijn gaan we opzoek naar herten, die vind ik het lekkerste van allemaal. ' oke Zayn doe je ogen dicht en concentreer je op al het geluid in het bos en als je iets hoort sprint je er naartoe maar kom nog niet te dichtbij de roedel'. Zayn doet ze ogen dicht en luistert ik doe hetzelfde als hem en we horen een kudde herten.

Samen sprinten we er naartoe en zoals ik tegen Zayn zei blijft hij achter een rots wachten. We waren samen stil en ik fluister tegen Zayn ' Op 3 rennen we ernaar toe en pakken er zo veel mogelijk' zayn knikt en ik begin met tellen een...twee...DRIE we rennen samen ernaartoe en zetten onze tanden in de herten. Als we er allebij 5 hebben leeggedronken hebben we genoeg en rennen weer naar huis toe.

Pov Zayn

als we weer thuis zijn plof ik neer op de bank en doe de tv aan, Roz komt ook binnen en zegt 'zit je vol?' 'ja ik kan echt niet meer op' zeg ik tegen Roz. ze knikt en ploft naast me neer op de bank. de jongens komen binnen en kijken met open ogen naar mij.

Pov Roz

'NEE DIT MEEN JE NIET EERST LOUIS EN NU OOK ZAYN!!!!' Zegt Liam. Liam loopt dreigend naar me toe en wilt me slaan maar Zayn houdt Liam tegen. Zayn pakt Liam zijn armen en tackelt hem op de grond. 'Zayn PAS OP HET IS JE VRIEND EN JE BENT NU VEEL STERKEN DAN EERST' zeg ik tegen hem. Ik pak Zayn bij zijn armen en duw hem van Liam af. 'Waarom deed je dat nou?' Vraagt Zayn vragend aan mij 'gast je had hem kunnen breken je bent veel sterker dan hiervoor' zeg ik tegen hem. Alle jongens behalve Zayn rennen naar Liam toe en helpen hem. 'Maar ik wou je beschermen hij wou je slaan' zegt Zayn. 'Dat is heel lief van je' zeg ik tegen hem en geef hem een kus. Alle jongens kijken ons aan van uitleg nu!!. 'Wil jij het uitleggen of moet ik het doen' zeg ik tegen Zayn' 'doe jij het maar' zegt Zayn.

WOOOOOW meer dan 1k reads THANK YOUUUU!!!!!

Vampire kidnapped (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu