Oke jongens' ze draaien zicht om en kijken me aan 'waar was je?' Vraagt Liam 'dat meisje dumpen maar even wat anders we moeten Louis v..?. 'Help' horen we iemand roepen vanuit de hal.
-------
Pov Louis
Ik ben het huis uit gevlucht. Ik ren naar het park toe waar ik al vanaf jongs af aan altijd al kwam. Alles even op een rijtje zetten. Als ik bij het park aankom ren ik naar het meer toe 'woow ik heb nog nooit zo snel gerend'. Ik ga voor het meer in kleermakerszit zitten, even terug denken aan alles wat er is gebeurd. 'Oke... 1: ik wou wortels pakken maar ik zag dat Roz ze had gepakt. Ze kwam naar me toe en beet me in me WACHT BEET ME!!!' Ik grijp met me hand naar me nek. Ik voel 2 puntjes in me nek nee nee dat kan niet dat bestaat niet denk ik bij mezelf. Is het dan toch zo?? Ben ik een... Vampier? Dat kan wel verklaren dat ik Zayn en Harry heb gebeten en dat ik zo snel kan rennen. Ik laat me achterover vallen op het gras en pak me mobiel en oortjes en doe ze in me oren me mobiel zet ik op shuffle en luister naar de muziek. Na een paar minuten doe ik me oortjes weer uit en ga rechtop zitten. 'Heey' hoor ik iemand zeggen. Ik kijk naast me. Ik zie een meisje van rond de 18 naast me komen zitten. 'Heey' zeg ik terug 'mooie plek is het hier vindt je ook niet? Vraagt ze aan me 'ja het is me favoriete plek' ze steekt haar hand naar me uit 'mijn naam is Macy' ik steek me hand in die van haar 'Louis' we staren naar het water. Ik moet gaan zegt ze na een paar minuten. Als ze wil opstaan schaaft ze met haar arm over de grond 'gaat het' vraag ik 'ja het gaat' ze haalt haar hand weg en er zit een hele grote snee met bloed, ik kan me niet inhouden en voordat ik het weet bijt ik in haar arm. Ze wilt gillen maar ik leg me hand op haar mond haar ogen rollen weg en ze zakt in elkaar. 'FUCK WAT HEB IK GEDAAN!!' Ik kijk om me heen gelukkig zijn er geen mensen in het park. Ik kan me nog iets van herinneren hoe Roz me een vampier had gemaakt. Ik zet me tanden in haar arm en geef haar bloed van mij. Ik til haar op in bruid stijl en ren naar huis. Als ik voor de deur sta beuk ik de deur in 'HELP' roep ik.
Pov Roz
We kijken om en zien Louis in de hal staan met een meisje in zijn handen het meisje heeft bruine haren. 'Wat is er gebeurd?'vraag ik zo rustig mogelijk 'ik heb haat gebeten en heb haar bloed van mij gegeven' zeg hij ' o ok... WAT HEB JE GEDAAN!!! Je kan niet zomaar iedereen in een vampier veranderen ook al heb je je krachten niet onder controle LOUIS!' Ik kijk hem boos aan 'Sorry ze had een wond op haar arm en ik kon me niet inhouden' zegt hij geschrokken 'oke het is gebeurd. Louis pak een bak met water en een spons' zeg ik. Louis legt het meisje op de bank en rent de keuken in, na een minuut of 5 komt hij de woonkamer in met een bak water en een spons en geeft het aan mij. Ik pak het aan doop de spons in het water wring hem uit en leg het tegen het meisje haar hoofd.
Hoe vinden jullie het? Comment me
JE LEEST
Vampire kidnapped (voltooid)
FanfictionDit verhaal gaat over Rozwita haar bijnaam is Roz ze heeft donkerbruine ogen, pikzwart haar en een hele bleke huid ze is een vampier en heeft haar ouders al sinds ze is getransformeerd niet meer gezien ze zit op vampire academy een school voor vampi...