h36

297 17 2
                                    

Ik kijk met grote ogen naar het berichtje het liefst wil ik meteen naar de andere toe en vertellen over het berichtje. Ik pak een lange skinny een tanktop en ondergoed en loop naar de douche. Als ik onder de douche sta denk ik alleen maar aan het berichtje

pov Roz

ik stap de douche uit, droog me af en kleed me aan, ik pak me mobiel en loop naar de slaapkamer. Als ik in de slaapkamer ben pak ik me oortjes, doe ze in en ga op bed liggen ik zet het nummer Eminem - love the way you lie ft. Rihanna op en luister er naar langzaam komen er tranen in mijn ogen, na een paar seconden vallen er tranen op mijn bed. het liefst wil ik nu alles vertellen aan de jongens maar als ik dat doe weet ik wat er gaat gebeuren met Louis en dan pakken ze ook nog de anderen jongens en macy van me af ze pakken alles van me af, mijn hele leven ben ik gepest eindelijk heb ik vrienden en een vriendje die van me houden maar natuurlijk verzieken Ryan en Josh het, ja ik weet wie dat gestuurd hebben. ik ben al vaker van school weggelopen en hun moeten me altijd terugvinden en terugbrengen naar die rot school waar iedereen alles verziekt en iedereen over elkaar roddelt, de populaire mensen denken dat ze alles kunnen maken en mogen doen wat ze willen natuurlijk krijgen de mensen die ze pesten de volle laag, zelf heb ik het ook meegemaakt ze verzieken gewoon je hele leven ze kunnen je van binnen laten breken.

als alle geschiedenis weer voorbij raast in me hoofd dat ik heb meegemaakt, houd ik het niet meer en draai de deur op slot en zet het nummer opnieuw op, ik kijk naar de muur waar overal schilderijen en tekeningen van dingen die ik getekend heb hangen. ik scheur ze allemaal aan flarden en pleur alles op de grond, ik pak al me graffitie spullen die onder mijn bed liggen en begin te spuiten op de muur. als ik kijk naar het eind resultaat zet ik een stap achteruit en knik goedkeurend. ik draai me om en kijk in de spiegel als ik er naartoe kijk zie ik een meid die al haar woede en verdriet al die tijd heeft opgekropt, ik voel weer woede opkomen en begin met spullen te smijten, ik kijk terug in de spiegel en zie dat me tanden gegroeit zijn en me ogen pik zwart zijn, opeens hoor ik iemand op de deur rammen 'ROZ WAT DOE JE??!!' maar ik negeer het en begin weer met spullen te gooien na een minuut ofzo hoor ik weer een stem die me rustig maakt 'ROZ DOE DE DEUR OPEN' schreeuwt Zayn ik hoor dat er bezorgdheid in zijn stem zit 'ROZ ALSJEBLIEFT DOE DE DEUR OPEN ANDERS BEUK IN HEM IN?' zegt hij maar ik negeer hem langzaam komt mijn menselijke kant weer terug maar tegelijkertijd vecht mijn vampier kant er tegen ik val op me knieen en probeer me te beheersen langzaam komt me menselijke kant weer terug en voel ik me tanden krimpen. ik hoor een harde klap en kijk op met spleetogen, Zayn heeft de deur ingebeukt en achter hem staat de rest, 'ga nu weg alsjeblieft ' fluister ik, 'nee we blijven' zegt Harry, ik kijk op als ik Niall, Liam en Harry zie die nog geen vampier zijn kan ik me niet meer inhouden. Me tanden groeien weer en ik storm op een van hen af, ik bijt gelijk in zijn nek en hoor hem schreeuwen. Ik hoor van alles geroepen worden maar let er niet op stemmen in mijn hoofd zeggen 'STOPPEN HET IS NOG NIET TE LAAT' maar mijn lichaam luistert niet, ik voel allemaal getrek aan mijn lichaam en merk nu pas waar ik mee bezig ben ik laat snel los en zie wie ik heb gebeten, tranen komen weer in mijn ogen. Ik moet nu snel handelen, ik zet mijn tanden weer in zijn nek en doe hetzelfde als wat ik heb gedaan bij Zayn en Louis.

Als ik loslaat til ik hem op en loop zonder wat te zeggen naar de kamer van Harry en Niall toe, ik leg Niall op het bed neer en bekijk hem, hoe kon ik nou weer zo stom zijn om hem te bijten. ik ben echt vreselijk door mij is dit allemaal gekomen door mij zijn Louis Macy Zayn en nu ook Niall een vampier, door mij zijn ze daarmee in contact gekomen hiermee door mij is Louis nu ook weg maar dat gaat veranderen, ik kijk op mijn horloge en zie dat het half 6 is over 9 uur ben ik hier weg. ik kijk om me heen en zie 3 blaadjes papier liggen ik pak ze en een pen en begin te schrijven.

Pov Zayn (vanaf dat Roz Niall aanvalt)

Roz sprint naar Niall toe en bijt gelijk in zijn nek, iedereen kijkt versteend en met grote ogen naar Niall toe die aan het schreeuwen is 'ROZ HOU OP STOP NU HET IS NOG NIET TE LAAT' Roep ik naar haar toe, Liam ik en Harry pakken haar, maar ze is te sterk, met al mijn kracht duw ik haar van Niall af,ondertussen is Niall gestopt met schreeuwen en beweegt hij niet mee. ze haalt haar gezicht uit Nialls nek en ik zie dat ze huilt, ze handelt snel en zet haar tanden weer in Nialls nek, Liam wil er tegen in gaan maar ik houd hem tegen 'Liam het is dit of we raken Niall kwijt' zeg ik. Iedereen kijkt Roz aan en als ze klaar is tilt ze hem op en loopt weg. Harry wilt er achteraan lopen maar ik houd hem tegen 'laat haar maar even' zeg ik

We lopen met zijn alle naar de woonkamer toe.

BELANGRIJK:

hoe vinden jullie het? Even een vraagje voor jullie ik ben bijna klaar met dit boek. Ik wil graag een vervolg maken erop maar als mensen het niet gaan lezen is het ook weer tijdverspilling voor mij. Zal ik als ik het vervolg? Zo ja zal ik dan een nieuw boek maken? of zal ik dan verder gaan met dit boek?

Vampire kidnapped (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu