'hoo wacht WAT ZEG JE DAAR' zeg ik verbaast. De jongen draait zich om en ik herken hem gelijk. Nee dat kan niet dat bestaat niet hoe? Waarom? Waarom gebeurd het nu waarom moet ik hem nu tegenkomen?
-----
Pov Roz
'Waarom ben je teruggekomen?!!' Ik sprint naar hem toe en duw met al me kracht hem van Zayn af. 'Ik miste jou ik wil je terug' zegt de jongen, '1: jij krijgt mij niet terug en 2: wat wij vroeger hadden is DOOD we hebben geen relatie meer Josh' zeg ik kwaad. 'Waarom ben je eigelijk niet op het internaat?' Vraagt Josh 'dat gaat jou helemaal geen ene fuck aan' zeg ik bitchie 'haha dat is het meisje die ik ken van vroeger' hij pakt me gezicht vast en zoent me. Ik trap hem in zijn maag en hij valt op de grond 'eikel' zeg ik tegen hem en ik ren naar Zayn. Hij ligt er doodstil bij en overal ligt bloed ik negeer de geur van het bloed.
'Zayn hoor je me?' Vraag ik aan hem en geef hem een tik in ze gezicht. Ik voel aan ze pols zijn hartslag voel je niet meer. 'Oke dit gaat niet goed er is nog maar 1 oplossing voor mij' ik zet me tanden in mijn pols en houdt mijn pols bij zijn mond 'Kom op Zayn houdt het vol' ik loop naar Josh die probeert op te staan. Ik schop hem tegen zijn maag. Hij valt weer op de grond. Ik schop hem verrot tot hij nog maar een beetje kreunt 'dit is je verdiende loon eikel' sis ik tegen hem. Ik loop weer naar Zayn en til hem op.
Ik ren naar de auto leg hem achterin en stap aan de kant van de bestuurder in 'oké dit gaat moeilijk worden hoe ga ik dit doen?' Ik start de auto en rij voorzichtig weg. 'Oke dit gaat goed'Ik rij naar huis en als we er zijn stap ik uit, open de achterdeur en til Zayn op over me schouder. Ik loop naar de voordeur en doe hem open gelukkig is ie altijd open. Ik loop naar binnen en ga gelijk door naar zijn kamer van Zayn. Ik open de deur en doe hem weer dicht.
Ik leg Zayn op bed en doe de dekens over hem heen. Iedereen in huis is al aan het slapen maar waar zijn Louis en Macy eigelijk? Vast aan het jagen denk ik. Maar effe terug hoe ga ik het hun vertellen 'he jongens Louis, Macy en ik hebben nog een vriend erbij die een vampier is'. Ik loop de gang op en ga naar beneden. Ik plof neer op de bank en doe de tv aan en zet hem op mtv, ik kijk naar de klok op de muur het is 1 uur s'nachts dan ben ik net optijd voor Georgie Shore. Ik kijk de marathon die ongeveer tot er met half 3 duurt
Pov Louis
Macy en ik zijn de stad in naar een kroeg gegaan. We lopen de kroeg in en gaan aan de bar zitten 'wat wil je te drinken?' vraag ik aan haar 'ehmm doe maar een Bacardi cola' zegt ze 'oke. 1 Bacardi cola en een Malibu cola' zeg ik tegen de barman. Hij geeft de drankjes en ik betaal. Ik voel me al wat lichter in me hoofd en Macy ook. 'Zullen we een drankwedstrijd doen?' Vraag ik aan Macy 'ja is goed kom maar op ik win' zegt ze overtuigend 'haha. 10 flugel flesjes' zeg ik tegen de barman en geef wat geld ik verdeel de flesjes flugel in ieder 5.
'Oke degene die verliest moet de winaar een zoen geven' zegt Macy ' is goed 3 2 1 DRINKEN' roep ik Macy en ik drinken allebij de flesjes 1 voor 1 op tot de laatste 'ha ik heb gewonnen' zegt Macy en doet een overwinnings dansje 'kappen ik ga stuk' zeg ik en kan me lach niet meer inhouden. Na een paar minuten ben ik wel uitgelachen en zegt Macy 'waar blijft mijn prijs? Ik glimlach en geef haar een zoen. Ik weet het zeker ik ben verliefd op Macy!!.
hoe vinden jullie het?? Comment me
JE LEEST
Vampire kidnapped (voltooid)
FanfictionDit verhaal gaat over Rozwita haar bijnaam is Roz ze heeft donkerbruine ogen, pikzwart haar en een hele bleke huid ze is een vampier en heeft haar ouders al sinds ze is getransformeerd niet meer gezien ze zit op vampire academy een school voor vampi...