H31

293 12 0
                                    

opeens wordt er geroepen 'heeey Zayn dat is lang geleden' ik draai me om en keek met grote ogen naar de gene die voor me staat, waarom kom ik hem nou precies hier tegen? En waarom kom ik hem nou tegen?.

-----------

Pov Zayn

Ik hoor iemand achter me roepen 'heeeey Zayn dat is lang geleden' ik draai me om en zie een jongen staan van ongeveer 20 jaar met bruin haar en groen blauwe ogen. 'Ryan??' Zeg ik verbaast 'in levende lijven' zegt hij 'jonge dat is lang geleden' zeg ik en geef hem een mannelijke knuffel 'en wie is deze chick?' Vraagt Ryan 'Ryan dit is Roz' zeg ik, Roz kijkt omhoog en Ryan kijkt boos naar haar 'wat moet jij met dat wicht!!!!??' Vraagt Ryan boos 'hallo doe is effe normaal, wat is jou probleem' zeg ik.

Hij stapt naar Roz toe en wilt haar vastpakken, maar ik ga er voor staan 'aan de kant Zayn' zegt Ryan 'dacht het niet jij raakt mijn vriendin niet aan en als je haar maar aanraakt dan ga je kapot' zeg ik dreigend 'is Roz je vriendin?' Vraagt Ryan 'ja' zeg ik 'zozo Roz heeft een vriendje en weet hij je geheim al?' Vraagt hij grijnzend 'ja hij weet alles over het vampier zijn' zegt ze 'en je andere geheim?' Zegt Ryan grijnzend 'houd je bek' zegt ze. Wacht welk andere geheim? Denk ik bij mezelf

Pov Roz

'En je andere geheim?' Zegt Ryan grijnzend 'houd je bek' zeg ik. Woede komt in me op, 'welk andere geheim' zegt Zayn. 'Roz heeft psi-' hij kan zijn zin niet afmaken omdat ik hem een duw geef en hij hard op de grond valt. Ik sprint naar hem toe en begin op hem in te slaan. 'jij verpest altijd alles' zeg ik. hij probeert mij van hem af te krijgen maar dat lukt niet, ik pak hem bij zijn nek en sta op, ik sleep hem naar de muur en gooi hem daar tegen aan 'oprotten jij, als je me nog is lastig valt ben je er geweest' zeg ik 'dit is nog niet voorbij je krijgt er spijt van' zegt Ryan en hij rent weg 'stomme eikel' zeg ik onhoorbaar 'hoe wat waar huhh??' zegt Zayn verbaast 'hoe ken je hem?' vraagt Zayn

'hij is de beste vriend van mijn ex' zeg ik 'waarom zegt hij dat je er nog spijt van krijgt?' vraagt Zayn ' vroeger had ik een vriendje die we in het bos tegenkwamen, hij had me bedrogen ik vertrouwde hem en hij zei dat alle geheimen die ik aan hem vertelde hij absoluut niet door zou vertellen, ik vertrouwde hem. maar een paar dagen daarna keek iedereen me met afschuw aan hij had mijn geheim doorverteld. ik had het dezelfde dag nog met hem uitgemaakt, hij zei dat onze relatie fake was, hij heeft me laten vallen en ik ben heel lang depressief geweest. elke dag ging ik naar school en iedereen keek me met afschuw aan daar begon het pesten ook. Na een paar maanden was ik het zat ik ben mezelf gaan trainen en ben sterker geworden en kreeg meer zelfvertrouwen.

Na 3 maanden dat te hebben gedaan. wou hij me terug, maar ik wou dat niet. Hij zei dat het hem speet, maar ik geloofde het niet. Daarna heb ik hem niet meer gezien totdat hij jou aanviel' zeg ik tegen Zayn 'en hoe ken jij hem?' Vraag ik 'hij was een vriend van vroeger in me jeugd' zegt hij. 'Oke' zeg ik. We lopen richting huis 'wat wilde Ryan eigelijk zeggen?' Vraagt Zayn na een paar minuten 'hoe bedoel je?' Vraag ik 'voordat jij hem aanviel zei hij : 'roz heeft psi-' 'zegt Zayn. 'Fuck' zeg ik onhoorbaar.

Vampire kidnapped (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu