H6

805 35 0
                                    

Als we Louis behandeld hebben met ze wond gaat ik achter het stuur en rijden we naar een huis in het bos het is afgelegen en er komt zowat nooit iemand in dat bos. Het is stil in de auto heel stil.

--------

Pov Roz:

Ik word langzaam wakker met koppijn. Nee he niet weer. Ik ga langzaam rechtop zitten en kijk om me heen. Ik lig in een kamer echt een kamer voor mij, Helemaal zwart met een inloopkast WOOW . Ik sta op en ga kijken. Ik heb echt mega honger maarja dat moet effe wachten. Ik loop de inloopkast in het is echt Fucking groot. Ik loop weer de inloopkast uit, ik loop naar de deur toe kijken of ie op slot is. Ik pak de deurklink en doe hem naar beneden. 'Haha wat een prutsers ze hebben de deur niet eens op slot gedaan' zeg ik tegen mezelf. Ik doe de deur open en kijk van links naar rechts. Yes er is niemand. Ik loop de deur uit en kom in een lange gang ik loop een beetje door de gang en kijk rond. Na even rond te lopen loop ik naar een deur toe ik twijfel of ik zal kijken uiteindelijk wint mijn nieuwschierigheid, ik doe voorzichtig de deur open en kijk rond het enige wat erin staat is een tafel en een 2 kasten. Ik loop de kamer in en kijk of er nog meer in staat het is een saaie kamer de muur is grijs en de vloer is van laminaat. Na een tijdje rond te hebben gekeken loop ik weer naar de deur, als ik hem open wil doen hoor ik stemmen SHIT HET ZIJN DE JONGENS. Ik stap snel achter de deur als de deur open gaat. De jongens stappen 1 voor 1 naar binnen snel als de deur dicht gaat probeer ik hem tegen te houden 'HE WAT DOE JIJ HIER' roept Zayn boos SHIT ze hebben me gezien, alle ogen van de jongens staren me aan en ze komen op me af ik trek de deur open en trek een sprintje naar een willekeurige deur ik stap de kamer in en kijk rond WOW deze kamer heeft veel spiegels dit is vast de kamer van Zayn het is een kamer met 4 grote spiegels. Als ik in een van de spiegels kijk zie ik hoe ik eruit zie, sommige mensen denken dat vampieren onzichtbaar zijn op foto's of bij spiegels maar dat is niet zo ik kijk hoe ik eruit zie, me haar zit door de war en ik heb een hele bleke huid na 5 minuten loop ik de kamer uit en loop ik naar de trap. Ik heb echt mega veel honger ik kan gelukkig ook normaal voedsel eten dat heb ik mezelf aangeleerd na 5 minuten gezocht te hebben naar de keuken heb ik hem gevonden. Ik kijk in de koelkast naar iets te eten. Ik pak 3 wortels uit de koelkast me lievelingseten, als ik ze wil opeten hoor ik een stem achter me 'BLIJF VAN ME WORTELS AF'

Sorry dat het lang duurde ik vind het zelf een slecht stukje maar wou iets schrijven :) er staan soms geen . Of , in die ben ik vergeten

Vampire kidnapped (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu