H23

447 22 0
                                    

Jij altijd maar met je rustig straks komt de po....DING DONG' ik loop naar de deur en wil hem open maken, maar Louis duwt me naar de zijkant achter de deur en doet de deur open 'hallo heeft u misschien deze twee mensen gezien?'

------

Pov Louis

Ik duw Zayn aan de kant omdat ik zag dat het de politie was, ik maak de deur open en er staat een politie agent 'hallo heeft u misschien deze 2 mensen gezien?' En hij houdt een foto omhoog 'Nee die ken ik niet sorry' zeg ik 'oke maakt niks uit fijne dag verder' 'hetzelfde' en ik doe de deur dicht. 'Thnxx maat, ik sta bij je in het krijt' zegt Zayn 'haha is goed' zeg ik. 'Wie was dat?' Vraagt Liam 'de P... Een collectant' onderbreek ik Zayn, hij kijkt me vragend aan. 'Oke' zegt Liam en geeft een dodelijke blik naar Zayn. 'Lou kan je effe meelopen?' Vraagt Zayn aan me 'tuurlijk' zeg ik en we lopen samen naar boven.

Pov Zayn

We lopen mijn kamer in en ik ga op bed zitten, 'dankjewell' zeg ik 'bedoel je voor net?' Vraagt Louis. 'Ja en omdat je me altijd helpt uit problemen' 'geen dank jo' zegt hij. Het is even stil. 'Maar ehhmm.. Jij en Macy he hoe zit het daarmee?' Vraag ik. 'Het gaat goed ze is super' zegt Louis met een glimlach 'al je weet wel gedaan?' Vraag ik 'nee Zayn we hebben nog niks gehad en jij en Roz?' Vraagt Louis geirriteerd ik weet dat hij het haat om het te hebben over zulke gesprekken. 'Nee niks, het is eigelijk het eerste Meisje die ik echt leuk vind al die andere waren maar one night stands' zeg ik. 'Oeeeehhh Zayn is in de wolken' zegt Louis 'moet jij zeggen tomlinson jij bent zelf ook helemaal in de wolken met je vriendinnetje' zeg ik. We lachen nog wat en staan op om weer naar beneden te gaan.

Pov Roz

Als Liam terug komt zonder Louis of Zayn vraag ik waar ze zijn, 'ze zijn samen naar boven' zegt Liam geïrriteerd. Hij is de enige in dit huis die mij absoluut het meest haat. Ik sta op en loop naar de keuken om wat bloed te pakken en schenk het in een glas. Als ik naar de woonkamer ga komen Zayn en Louis net terug van boven 'en wat hebben jullie gedaan boven?' Vraag ik 'beetje gepraat' zegt Louis en hij gaat naast Macy zitten. Zayn komt naast mij zitten en geeft me een kus. Ik kijk op me horloge, het is 2 uur. 'En wat gaan we de rest van de middag doen?' Vraag ik aan de jongens? 'We kunnen gaan bowlen' zegt Louis. 'Is goed maar dan moeten we wel opletten voor de politie' zeg ik. Iedereen knikt en we maken ons klaar en stappen in de auto. Zayn rijd en ik zit naast hem achterin zitten in het midden Liam Niall en Harry en daar achter zitten Macy en Louis.

Pov Zayn

Als we zijn aangekomen bij het bowlingscentrum, stappen we uit en gaan naar binnen 'Liam wil jij effe zorgen dat we kunnen bowlen?' Vraag ik aan hem 'waarom vraag jij het niet' vraagt hij vragend aan mij 'misschien herkennen ze mij en Roz wel' 'oké.. Logisch' Liam loopt naar de balie. Na 5 minuten komt hij terug en lopen we naar een kast waar we onze normale schoenen kunnen omruilen voor bowlingsschoenen.

Pov Roz

Ik zoek rond naar mijn maat ' Ah daaro' zeg ik en ik wil ze pakken maar ze liggen net te hoog. Ik doe een paar stappen achteruit en neem een aanloop om ze te pakken maar ik kom er net niet bij, 'wacht maar ik pak ze wel' zegt Liam 'oke' zeg ik een beetje verbaast. Hij pakt de schoenen en geeft ze aan mij 'dankje' zeg ik en ik wil weglopen maar hij pakt me arm 'ehmm Roz, zullen we het weer goedmaken, dit is natuurlijk niet leuk als we de hele tijd ruzie hebben enzo.' Zegt hij 'ja is goed' zeg ik. Ik trek hem in een knuffel. Als we terug trekken trek ik me bowlingsschoenen aan en loop naar de baan de rest staat al te wachten en onze namen zijn al ingetikt in de computer. Als eerst begint Louis, hij gooit een strike 'BAM' zegt hij, 'goed begin Lou' zegt Macy. Als Macy aan de beurt is gooit zij ook een strike, 'BAM DIE ZIT' zegt Macy. We spelen nog een uur door en dan stoppen we, op het einde hebben Louis en Macy gelijk gespeeld en zijn dus de winnaars. 'Zullen we weer naar huis gaan?' Vraag ik en leun tegen Zayn aan 'oké, kom we gaan' zegt Zayn en loopt weg waardoor ik op de grond val 'en bedankt Zayn' zeg ik zuchtend, iedereen kijkt mij aan en schiet in de lach.

Zayn komt naar me toe en helpt me overeind, als ik sta en mezelf afklop van al het stof. Tilt Zayn me op over zijn schouder, 'Zayn zet me onmiddellijk neer of ik doe je wat' zeg ik dreigend 'ehmm even denken....Nee' zegt Zayn lachend 'ughh laat dan maar ik lig wel lekker' zeg ik dan met een diepe zucht. We lopen het gebouw uit naar de auto. 'Waar zijn de anderen?' Vraag ik en Zayn kijkt om zich heen 'weet niet' opeens hoor ik een knal en Zayn valt neer waardoor ik ook op de grond val, 'ZAAAAAYYNN' schreeuw ik. Ik sta op en ren naar hem toen 'Zayn gaat het?' Vraag ik maar hij reageert niet. Dan zie ik een pijltje in zijn nek, hij is verdooft. Woede en verdriet komen in me op en me tanden groeien en me ogen worden zwart. Ik kijk om me heen en zie iemand met een geweer staan van de politie 'HANDEN OMHOOG' zegt hij maar ik negeer hem en ren naar hem toe, leg mijn hand in zijn nek en til hem op. Hij laat het geweer vallen en ik smijt hem tegen de grond. 'KNAL' iets raakt mijn nek en ik val neer langzaam wordt alles zwart voor me ogen en ik zie nog net mensen naar Zayn lopen en hem optillen.

Oehhhhh cliffhanger wat gaat er nog meer gebeuren XD

Vampire kidnapped (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu