H30

329 16 1
                                    

jep ik ben drie jaar ouder' zegt ze 'maar je hoort dan toch volwassener te zijn?' Vraag ik 'je stopt met je leeftijd en groeien als je vampier bent' zegt ze 'Wow wacht wat???, dat wist ik helemaal niet' zeg ik verbaast.

------

Pov Zayn

We gaan op het dak van een winkel zitten 'kan je me proberen alles uit te leggen over het vampier zijn?' Vraag ik aan haar 'wat wil je allemaal weten?' Vraagt ze 'zoveel mogelijk' antwoord ik op haar vraag ' ehmm even denken.... Je wordt niet ouder je, vampiers kunnen wel tegen zon maar niet te lang of je moet je insmeren met speciaal spul, we moeten bloed hebben om te overleven, je kan ook normaal eten eten, als je water drinkt krijg je voor een tijdje minder dorst, je hebt speciale krachten, je hebt nog krachten buitenom je eigen krachten, we kunnen niet tegen knoflook, we kunnen mensen beïnvloeden dat was wel zo een beetje alles wat ik nu bedenk' zegt ze 'welke krachten heb je buitenom je eigen krachten?' Vraag ik ' hypnose, beter gehoor, betere reukvermogen, beter zicht, sneller rennen het zijn de dingen die je eigelijk al wel weet' zegt ze 'heb je dat speciale spul voor de zon?' Vraag ik 'nee ik had het op de academy wel' zegt ze. 'Ik heb eigelijk nog een vraagje' zeg ik 'vraag maar' zegt Roz 'hoe ben jij eigelijk vampier geworden?' Vraag ik

Pov Roz

'Hoe ben jij eigelijk vampier geworden' vraagt Zayn, FUCK ik wist dat die vraag aan zat te komen 'lang verhaal' zeg ik 'we hebben de tijd' zegt Zayn ik zucht ' het begon een paar jaar geleden ik liep over straat met een vriendin we kwamen net terug van een concert. we liepen samen naar starbucks. het voelde alsof iemand ons de hele tijd achtervolgde maar ik zag niemand tot in starbucks toen zat een jongen rond de 20 me de hele tijd aan te staren maar ik lette er niet echt op toen we onze koffie ophadden gingen we weg. we namen van elkaar afscheid en ik liep naar me huis ik voelde dat ik nog steeds werd achtervolgd het laatste stukje moest ik door een steegje heen. toen ineens pakte iemand me vast ik keek naar degene en zag dat het de jongen was die ook in de starbucks zat ik probeerde mezelf los te krijgen maar het lukte niet ik keek weer naar hem en zag dat ie lange tanden had en dat zijn ogen rood waren. hij begon me opeens te zoenen ik gaf hem een knietje maar het mislukte.

hij ging van mijn lippen door naar mijn nek en zette ze tanden erin ik wilde het uitschreeuwen maar het lukte niet het ging allemaal zo snel. ik zakte langzaam weg en alles werd zwart. toen ik weer wakker werd lag ik op een bed in een lege kamer. ik voelde me zwak maar kon alles wel supergoed horen. ik wilde net opstaan maar toen kwam er een jongen binnen precies dezelfde jongen als in starbucks hij liep naar me toe en ging naast me zitten hij begon te vertellen over wat er precies gebeurd was en waarom ie dat heeft gedaan hij zei dat ie gezelschap zocht en mij al een tijdje op het oog had hij maakte van mij daardoor een vampier. ik was superboos op hem en wilde de kamer uitlopen maar hij hield me tegen hij zei dat hij alles ging uitleggen hoe ik mijn krachten moest gebruiken.

ik knikte en hij legde me alles uit ik bleef een paar maanden bij hem tot dat ie me begon te slaan en me een paar keer heeft geprobeerd te verkrachten toen was ik het zat met hem. op een avond was ie weg hij was naar een paar vrienden van hem zei die. ik pakte me kans en liep naar me kamer, ik pakte al me spullen en deed ie in me rugzak ik had weinig kleren en niet echt belangrijke dingen behalve het sieraad van me moeder die ze me heeft gegeven toen ik nog een baby was. ik pakte me tas en deed het kettinkje van me moeder om het is een hartje die open kan er zit een foto van me moeder in en een foto van mij die ik er zelf in heb gestopt.

ik liep naar beneden en pakte een briefje en schreef erop 'ik loop weg ik ben het hier helemaal zat je ziet me nooit meer terug!!!!!' ik legde het briefje neer en liep naar de voordeur ik keek nog 1 keer om en liep naar buiten. ik ging naar een school voor vampieren dat heet vampire academy ik heb daar 2 jaar op school gezeten en werd supererg gepest ik had geen vrienden en niemand was aardig tegen me elke week mogen we een keer naar de bewoonde wereld en toen kwamen jullie' zeg ik 'Wow, heftig' zegt Zayn 'tja' zeg ik. We lopen door de stad heen, opeens wordt er geroepen 'heeey Zayn dat is lang geleden' ik draai me om en keek met grote ogen naar de gene die voor me staat, waarom kom ik hem nou precies hier tegen? En waarom kom ik hem nou tegen?.

Oehhhh wie zal het zijn??? CLIFFHANGER

Vampire kidnapped (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu