H4

852 37 0
                                    

Ze lachen allemaal en ze zeggen dat het een slaappil was. Hoe had ik zo dom kunnen zijn om een slaappil in te nemen? Nou ja ik doe me ogen dicht en probeer het slaapproces te versnellen, zodat ik niet meer naar die grijnzen van hun hoef te kijken. Ik val al snel in slaap.

-----------

Pov. Liam

We zitten nu 3 kwartier in het vliegtuig opweg naar Engeland. In de omroep roept iemand dat we zo gaan landen. Toen het meisje in slaap was gevallen hebben Zayn en ik nog even met elkaar gepraat en hebben we besproken hoe we alles gaan aanpakken met het meisje. We gaan eerst met de auto die op het vliegveld staat naar het vakantiehuisje van ons net buiten Londen. Als we geland wachten we tot iedereen naar buiten is gegaan, als het hele vliegtuig leeg is til ik het meisje op en lopen we naar de uitgang van het vliegtuig.

Pov. Roz

We zijn net geland. Die slaappil heeft niet heel erg geholpen. Ik ben voor dat we gingen landen wakker geworden maar heb me ogen niet open gedaan de jongens denken nog dat ik lig te slapen. Ik heb net een plannetje gemaakt. Ik doe net of ik slaap en als we de hal uit zijn doe ik me ogen open spring uit zijn armen en ren ik weg ver van hun vandaan. Ik weet dat we in Engeland zijn ik heb gehoord dat de jongens dat zeiden. Ik kan niet heel goed Engels maar ik kom er wel uit dat is gelukkig niet me grootste probleem, ik voel dat ik word opgetild en wordt gedragen. Als we de poort van het vliegtuig uit zijn hoor ik allemaal stemmen. Ik wacht nog even en doe me ogen open en spring van zijn armen af en ren ik weg ik voel dat iemand me arm pakt en kijk naar achter ik zie dat de jongen met het zwarte haar me arm heeft vast gepakt. De anderen komen ook al aangerend en ik ruk me uit de arm van de jongen met het zwarte haar het lukt.:) ik ren snel weg ik vind het jammer dat ik me vampiersnelheid niet kan gebruiken daar ben ik te moe voor ik heb helemaal niks gegeten. Ik ren op mensentempo richting een grote groep met mensen.

Pov. Zayn

Liam heeft het meisje in zijn armen vast. Ik loop achter Liam aan als we de poort van het vliegtuig uit zijn springt het meisje uit zijn armen en rent richting mij ik pak haar arm vast en roep de jongens, de jongens komen eraan maar als ik even naar achter kijk rukt ze haar arm uit mijn hand en rent ze heel hard weg. Alle andere jongens inclusief ik rennen achter haar aan ik zie dat ze richting een groep met mensen rent. SHIT als ze het haalt dan zijn we haar kwijt. Ze verdwijnt in de mensengroep en ik ren naar de mensenmassa toe ik wurm me door de mensenmassa heen en zoek haar maar ik kan haar niet vinden SHIT FUCK FUCK FUCK

Pov Roz

Als ik in de mensenmassa ben kijk ik om me heen YES HET IS GELUKT IK BEN ZE KWIJT denk ik bij mezelf. Ik pak een hoed van iemands Hoofd en doe hem op zodat ik minder snel herkent wordt. Ik loop snel door en zoek de wc's hopelijk is het daar niet druk. Als ik bij de wc's aankom loop ik naar de meisjes wc ik zie dat daar maar 1 iemand is ik sluit de wc deur zodat niemand naar binnen kan ik loop op het meisje af het is denk ik een meisje rond de 18 zo ziet ze er in iedergeval uit als ik nog maar 2 meter bij haar vandaan ben beginnen mijn tanden te groeien ik ruik bloed ze heeft een wond op haar arm hmmmmm wat ruikt bloed toch lekker als ik naast haar sta doe ik me hand op haar mond en bijt in in haar nek ze heeft niet een de kans om te gillen, ze valt gelijk dood neer ik leg haar in de wc en doe de wc op slot ik kruip onder de wc door en kijk in de spiegel ik veeg het bloed weg van me mond en me tanden en ogen zijn weer normaal. Ik open de wc deur en loop rustig door als ik even gelopen heb zie ik een jongen die ik ken de jongen kijkt recht in me ogen. SHIT HET ZIJN DE JONGENS de jongens herkennen me en ze rennen naar me toe ik ren zo hard als ik kan weg ik kijk achterom en zie dat er maar 4 jongens achter me aan rennen huhhh? Het waren er toch 5? Als ik me weer omdraai zie ik de jongen met het bruine haar en hij pakt me vast bij me armen ik probeer me nog los te krijgen maar het lukt me niet. De andere jongens komen er ook aangerend en ze pakken me vast de jongen met het bruine haar en de groene ogen zegt tegen me 'jij ontsnapt niet meer' ik zeg kwaad tegen de jongen 'o dat zullen we nog wel eens zien'

Sorry dat het zolang duurde ik probeerde het verhaal langer te maken:) hopelijk vinden jullie het een leuk stukje :)

Vampire kidnapped (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu