H17

499 20 2
                                    

ik laat los en kijk naast ons de jongens kijken ons aan 'de tien minuten zijn al voorbij we hadden jullie zelfs al geroepen' zegt Niall. Ik moet mega erg blozen en Louis volgendsmij ook. Iedereen lacht, ik kijk rond en vraag 'waar is Roz?' Iedereen kijkt om zich heen. Dan vraagt Harry 'waar is Zayn?'

-----

Pov Roz

De jongens gingen Louis en Macy halen de 10 minuten waren al voorbij en we hadden ze al geroepen maar ze kwamen niet. Zayn en ik waren er stiekem tussen uit geglipt en waren samen naar buiten gegaan om een rondje te lopen na een tijdje lopen zegt Zayn 'eigenlijk weten we vrij weinig over elkaar' 'klopt ik weet vrij weinig over de jongens en Macy en jullie over mij ' zeg ik 'wat zijn je favoriete dingen om te doen?' Vraagt Zayn 'ik hou van zingen, muziek maken, feesten, tekenen en graffiti spuiten' zeg ik en kijk naar Zayn.

Ik zie dat hij lacht als ik zeg dat mijn favo dingen tekenen en graffiti spuiten zijn. Hij zegt 'dat zijn de dingen die ik ook leuk vind' 'echt???' Vraag ik verbaast 'jep Kom is mee ik wil je wat laten zien maar we moeten eerst even snel naar huis om iets te halen' zegt hij ik knik en we lopen naar huis. Als we bij het huis zijn vragen de jongens en Macy wat er is gebeurd ik zeg duidelijk 'er-is-helemaal-niks-gebeurd' Zayn moet lachen.

Hij loopt naar boven en na 5 minuten komt hij terug met een rugzak 'wat zit er in die rugzak?' Vroeg ik aan Zayn. 'Daar kom je straks wel achter' zegt hij met wiebelende wenkbrauwen, ik trek een gezicht van: doe dat maar gewoon niet vriend, hij snapte mijn uitdrukking maar gaat toch door.

Ik zucht en zeg 'gaan we of blijven we hier de hele dag nog staan?' 'Oke kom op we gaan' zegt Zayn. We lopen samen naar buiten en gaan in de zwarte BMW van Zayn zitten. Ik zet de muziek aan en kijk uit het raam, hoe zou het gaan op mijn school? Zouden ze me missen? Vragen waarvan ik het antwoord denk ik al weet. Niemand mist mij niemand vind mij toch niet aardig. 'Zayn waar gaan we heen? Haha dat rijmt' zeg ik met een lach. 'Dat zie je vanzelf wel' zegt hij

Pov Zayn

We zitten nu in de auto. Ik weet niet hoe het komt maar ik voel me op me gemak bij Roz ze is anders dan anderen, natuurlijk ze is een vampier maar toch op een of andere manier ben ik niet bang voor haar, ik voel allemaal kriebels in me buik als ik haar naam zeg. Wat betekend dat? Ben ik.... Verliefd?

Dat kan niet dat ben ik nog nooit geweest ik ben de bbb(bradford badboy) iedereen hoort bang voor mij te zijn ik ben alleen aardig tegen de jongens en me vrienden. Ik neem Roz mee naar een plek waar ik altijd kom als ik boos ben of als er iets ergs is gebeurd het is een plek die zij vast ook leuk vind ze houd van graffiti spuiten en tekenen dan is deze plek helemaal geschikt voor haar.

Als we bij het treinstation aankomen waar alle treinen altijd stoppen vraag ik aan Roz 'Hoelaat is het?' Roz kijkt op haar mobiel en zegt 'het is bijna 11 uur waarom?' 'Mooi' ik stap uit de auto pak me rugzak en loop naar het hek 'kom je nog?' Vraag ik aan Roz ze loopt me achterna en ik ga door het gat dat in het hek zit. Ik heb het gat zelf gemaakt al een tijdje geleden, Roz loopt me achterna. Ik loop door naar de treinen, als we er zijn haal ik de rugzak van me rug en pak ik een zwarte spuitbus eruit en geef hem aan Roz.

Ze kijkt me aan met een grote glimlach en pakt hem uit me handen. Ze denkt even na en begint dan de graffiti te spuiten op de trein, als ze klaar is staat er Rayn was hier...!!! Ik kijk haar niet begrijpend aan ze zegt ' dat zijn onze namen gemixt paasei' ik moet lachen en stap naar haar toe ze leunt tegen de trein aan en ik zet me hand tegen de trein aan. Ik kom dichter met me gezicht naar haar toe als we nog een paar millimeter van elkaar af zijn horen we opeens 'STAAN BLIJVEN MET JULLIE HANDEN OMHOOG'

Hoe vonden jullie het??? Comment/vote me. Sorry dat het lang duurt maar er is de laatste tijd superveel gebeurd en dat ging effe voor!

Vampire kidnapped (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu