'dat is mijn slimme meissie' zegt Zayn tegen Roz en hij geeft haar een kus die uitloopt tot een tongzoen 'jo slik elkaar niet door' zegt Niall geïrriteerd. Zayn en Roz stoppen en lopen naar boven. 'Nou jongens inpakken dan maar en wegwezen' zegt Liam en we rennen allemaal naar boven om onze spullen te pakken.
------
Pov Roz
Zayn is alles aan het inpakken. 'Zayn, ik heb nog steets geen andere kleren' zeg ik en kijk naar beneden. 'Zullen we in Frankrijk gaan shoppen?' Vraagt Zayn 'ja is goed' zeg ik Blij. Na twintig minuten is Zayn klaar met inpakken en lopen we naar beneden met 5 koffers 'god samme wat neem jij wel niet allemaal mee' zeg ik tegen Zayn verbaast 'ehmm kleren, kammen, haargel, haarlak, haarmoes-' 'laat maar ik begrijp het al' zeg ik lachend 'de andere jongens komen ook naar beneden. 'Oke inladen dan maar en dan gaan we' Zeg ik, we laden alles in de auto, stappen zelf in en rijden weg 'dag Engeland hallo Frankrijk' zeg ik. Na ongeveer anderhalf uur te hebben gereden staan we op de veerpond 'hopelijk herkent niemand ons hier' zeg ik tegen de jongens en Macy. 'Bdw Macy heb jij je ouders ooit nog ingelicht dat je nu bij ons woont?' Vraag ik vragend 'ehmm nee eigelijk niet' zegt ze 'maar zijn ze dan niet ongerust?' Vraag ik
Pov Macy
'Fuck niemand weet van me dat ik geen ouders meer heb en dat ik sinds me 9e al op straat woon' denk ik in mezelf 'WOONDE JIJ HIERVOOR OP STRAAT!!!???' Wordt er geroepen door Louis 'zei ik dat hardop?' Vraag ik 'ja, maar hoe kwam je aan het geld voor kleren en eten?' Vraagt Roz 'lang verhaal het begint met dat me ouders geen tijd meer voor me hadden ze waren altijd weg na een tijdje was ik het zat en ben ik weggelopen na een paar dagen te hebben rondgezworven door de straten kwam ik in een park terecht waar een paar mensen aan het dansen waren.
Ze daagde me uit om te dansen en ik danste een paar jongens waren onder de induk en vroegen of ik bij hun club wou het waren straat jongeren ze hadden een eigen plek in een verlaten pand, we gingen elke zaterdag avond naar een club en dansten we wonnen keer op keer dat heb ik gedaan van me 9e tot me 16 daarna ben ik normaal werk gaan zoeken en heb een goedkope huurwoning gevonden tot dat ik Louis tegen kwam en toen ben ik bij jullie gaan wonen, de rest weet je al' zeg ik. 'Wow' zeggen ze allemaal 'dus jij kan goed dansen' zegt Louis 'mwaa' zeg ik. Ondertussen zijn we aangekomen bij de haven en rijden we de auto van de veerpond af. 'Ik zet wel effe de Tom Tom aan' zegt Roz en ze toetst de bestemming in, ik ging tegen Louis schouder aanliggen en doe me ogen dicht.
Pov Zayn
Ik keek in mijn achteruit spiegel en zag dat iedereen slaapt en dat Louis met oortjes in zit en Macy haar ogen dicht heeft en tegen Louis schouder aan ligt. Roz kijk uit het raam, Het was stil in de auto. Ik keek op de Tom Tom hoeveel Kilometer we nog moesten 200 kilometer, ik kijk om me heen dat betekend dus dat we nu in Lyon zijn, 'sorry' zegt Roz opeens 'waarvoor?' Vraag ik 'sorry dat ik jullie in deze situatie heb gebracht' zegt ze 'agg meis dat maakt niks uit bekijk het van de goeie kant Louis heeft Macy leren kennen en ik heb jou leren kennen' zeg ik, ik geef haar snel een kus en let daarna weer op de weg.
'Dat is waar maar toch' zegt ze 'maak je geen zorgen alles komt goed' zeg ik. Na een half uur zegt Roz 'we zijn er bijna als we nu uit de bergen gaan komen we in een heel leuk dorpje waar ik vroeger altijd kwam' zegt Roz blij. Als we de bergen uit zijn en het dorp in gaan zegt Roz opeens 'STOP' ik trap op de rem en iedereen knalt naar voren, 'fijn wij zijn ook weer wakker' zegt Niall geïrriteerd. Roz stapt uit en rent weg 'what the FACK' denk ik bij mezelf 'Louis neem het stuur over en parkeer ergens. Ik ren achter haar aan' zeg ik. Ik stap de auto uit en ren achter haar, ze rent een winkel in en ik ren ook die winkel in, ik blijf op een afstandje kijken. Ze knuffelt een jongen van ongeveer even oud als mij.
Oehhhh wie is die jongen??? Ik ga proberen morgen weer te update
JE LEEST
Vampire kidnapped (voltooid)
FanfictionDit verhaal gaat over Rozwita haar bijnaam is Roz ze heeft donkerbruine ogen, pikzwart haar en een hele bleke huid ze is een vampier en heeft haar ouders al sinds ze is getransformeerd niet meer gezien ze zit op vampire academy een school voor vampi...