Ik wilde weglopen maar Roz zei nog tegen me 'de jongens mogen wel komen ze hoeven niet bang voor me te zijn' ik knikte en liep weg.
----------
Pov. Liam
We zijn allemaal aan het wachten op de gang niemand wist wat er precies was gebeurd maar ik had al zo een vermoeden wat er was gebeurd. Na een tijdje gaat de deur open en Zayn loopt de deur uit we kijken hem allemaal aan en hij zegt 'jullie mogen van Roz naar binnen'. Ik storm naar binnen samen met de andere jongens. We zien Roz zitten op Louis bed. Louis is helemaal aan het zweten en heeft stapstische trekken. op dat moment komt zayn binnen met een emmer water een spons en alcohol. Roz bedankt hem en pakt alles aan. ik vraag aan Roz 'wat is er aan de hand?'
Pov. Roz
De jongens stormen naar binnen na eventjes wachten komt Zayn ook binnen met de spullen, ik bedankt Zayn dan vraagt Liam 'Wat is er aan de hand?'. Ik zucht en zeg tegen Liam 'Ik heb ervoor gezorgd dat Louis een vampier is' Alle jongens zeggen in koor 'WAT......??????' 'Sorry het is volle maan ik kan me dan niet heel goed beheersen' Harry vraagt ' kan je het nog ongedaan maken? 'Ik probeer het' zeg ik. Ik pak de spons en duw hem in het water, knijp hem uit en doe er alcohol op ik leg de spons tegen de bijtplek waar ik Louis heb gebeten hij reageert niet het lijkt of ie gewoon slaapt, maar ik ben bang dat ik het niet meer ongedaan kan maken 'jongens ik kom zo terug' de jongens kijken me vreemd aan, ik loop weg maar dan pakt iemand me arm ik draai me om en zie dat het Liam is hij vraagt ' wat ga je doen?' ' ik ga bloed halen voor Louis anders gaat ie dood' Liam zucht 'hij wordt zeker niet meer normaal?' Ik schud me hoofd 'sorry' zeg ik. Ik wil verder lopen maar dan pakt Liam me arm weer ' ik ga met je mee ik wil niet dat je wegloopt' zegt ie. Ik zucht en zeg 'is goed maar het is wel vreemd wat je straks gaat zien', hij kijkt me vreemd aan. Ik zucht opnieuw 'loop nou maar door' ik duw hem verder en we lopen de deur uit de stad in. Ik kijk om me heen er is geen hond op straat dan vraagt Liam 'wat gaan we nu doen?' Ik zeg 'Louis moet als ie wakker wordt bloed drinken anders gaat ie dood en we moeten heel erg opassen met Louis hij kan iedereen onverwachts doden' 'HOE???' Vraagt Liam 'Elke vampier heeft een speciale kracht ik weet niet wat Louis zijn kracht is maar we moeten opassen voordat hij een van jullie doodbijt.
Sorry dat het zolang duurde was inspiratieloos.
JE LEEST
Vampire kidnapped (voltooid)
FanfictionDit verhaal gaat over Rozwita haar bijnaam is Roz ze heeft donkerbruine ogen, pikzwart haar en een hele bleke huid ze is een vampier en heeft haar ouders al sinds ze is getransformeerd niet meer gezien ze zit op vampire academy een school voor vampi...