s 'nee jij wel dan?' Vraagd hij 'ja wel een beetje' zeg ik, ik kijk om me heen. Ik zie een schim langs de bomen gaan bij het bos tegenover de parkeerplaats. Ik kijk om me heen en zie niemand, ik ren er naartoe. Als ik er ben hangt er een briefje op de envelop staat
Voor Roz en de groep
--------
Pov Macy
Ik kijk om me heen... Niemand. Ik loop verder het bos in om te kijken of er iemand is, opeens hoor ik gegil bij de auto. Ik draai me meteen om en ren op het gegil af. Mijn ogen worden groot als ik aankom. Ik kijk om me heen 'nee dit kan niet' zeg ik tegen mezelf. Ik raak in paniek, de auto is weg en Louis ook. 'LOUIS' schreeuw ik.. Geen antwoord.. 'LOUISSS' schreeuw ik nog een keer weer geen antwoord. Ik barst in huilen uit op de grond. Ik zie een briefje liggen, ik pak het briefje en open hem
Nummer 1 staat erop
'Waarom hebben ze Louis gepakt waarom niet mij?' Zeg ik fluisterend tegen mezelf, 'waarom pakken mensen altijd dierbaren van mij af waarom precies bij mij' ik voel woede en verdriet opkomen. Ik voel me tanden groeien, ik kijk nogmaals om me heen en concentreer me op alle geluiden. Na even te hebben geluisterd hoor ik een stem... Een bekende stem... LOUIS GEDACHTE. Ik ren zo snel als ik kan naar de plek waar ik het hoor, de stem zegt tegen me 'Macy als je dit kan horen weet dan dat als ik het niet haal, ik voor altijd van je blijf houden' de gedachte stopt, ik hoor niks meer. Tranen prikken in mijn ogen. Ik stop met rennen 'nee nee NEE... LOUIS' schreeuw ik door het hele dorp heen, er lopen 2 mensen die me vreemd aankijken en wat in het Frans tegen elkaar zeggen, niks boeit me meer. Ik kijk naar mijn hand waar de brief nog steeds in zit. Op dit moment heb ik maar 2 doelen en dat zijn Louis vinden en degene vermoorden die dit heeft veroorzaakt. Met die gedachte ren ik het dorp uit naar het huis.
Pov Roz (op het moment dat Macy naar huis rent)
Ik kijk tevreden naar het werk dat ik heb gedaan, ik heb alles stofgezogen, gedweild en netjes opgeruimd. Ik plof neer op de bank en ga op mijn mobiel, opeens hoor ik iemand voorbij rennen. Ik ren naar het raam toe en zie Macy naar huis rennen. Ik besluit maar om ook weer terug te gaan en ren de deur uit naar huis, als ik thuis kom hoor ik allemaal geschreeuw, gevloek en glazen kapot kletteren. Ik ren er naar toe en zie dat Macy helemaal door het lint gaat en dat Zayn haar probeert te kalmeren en tegen te houden. Ik ren naar haar toe en pak haar vast, ze schreeuwt dat ik haar los moet laten, de jongens stormen naar beneden en kijken bang en vragen naar mij en Zayn, ik haal mijn schouders op. De woede van Macy verdwijnt langzaam en ze zakt huilend door haar knieën op de grond, ze doet haar handen voor haar ogen. Ik laat haar rustig los en kijk om me heen ik zie allemaal kapotte glazen liggen en een brief. Ik pak de brief en kijk wat erop staat.
Voor Roz en de groep
'Jongens kom eens' zeg ik en loop naar Macy toe. 'Had jij deze brief net mee?' Vraag ik aan haar. Ze knikt ja, ze is gestopt met huilen en staat op, ik kijk om me heen waar is Louis?. 'Hoe kom jij eraan en waar is Louis ?' Vraag ik, Macy legt het hele verhaal uit van dat ze naar de supermarkt waren gegaan tot nu. Iedereen is geschrokken, ik keek naar de brief. Ik pakte het en opende hem.
Voor Roz en de groep
Jullie moeten beter opletten
De tijd tikt door,
Jullie zien je vriend nooit meer terug behalve als jullie doen wat we zeggen als jullie dat niet doen gaan er erge dingen gebeuren. We willen Roz terug jullie moeten morgen 6 uur s'nachts naar de supermarkt komen en Roz terug geven aan ons zo niet dan krijgen jullie je vriend nooit meer terug en kunnen volgen er nog meer ergere dingen.
J&R
Ik kijk op en zie iedereen verschrikt kijken. Ik leg de brief neer.
CLIFHANGER WAT GAAT ZE DOEN???
JE LEEST
Vampire kidnapped (voltooid)
FanfictionDit verhaal gaat over Rozwita haar bijnaam is Roz ze heeft donkerbruine ogen, pikzwart haar en een hele bleke huid ze is een vampier en heeft haar ouders al sinds ze is getransformeerd niet meer gezien ze zit op vampire academy een school voor vampi...