H7

785 39 1
                                    

Ik kijk in de koelkast naar iets te eten. Ik pak 3 wortels uit de koelkast me lievelingseten, als ik ze wil opeten hoor ik een stem achter me 'BLIJF VAN ME WORTELS AF'

------

Pov. Louis

We zagen Roz wegrennen en hadden tegen elkaar gezegd dat we haar maar niet achterna gingen ze kan toch niet weg. We hadden een vergadering met elkaar van wat we met Roz zouden gaan doen. Na een half uur waren we klaar met vergaderen, ik ging naar beneden en hoorde een geluid uit de keuken ik liep naar de keuken en zag Roz met wortels in haar hand ik riep naar haar 'BLIJF VAN ME WORTELS AF' Roz draaide zich om en ik zag dat haar tanden gegroeid waren en dat ze Roode ogen had.

Pov. Roz

Ik draaide me om en zag Louis staan het is volle maan vanavond ik had bloed nodig geen wortels ik liep naar Louis toe die er bang bij stond en zette me tanden in zijn nek hij gilde en ik dronk hem leeg ik zag hem op de grond vallen en schrok KUT wat moet ik doen nu ik heb nog nooit iemand helemaal leeggedronken ik zette in paniek mijn tanden in zijn nek en gaf hem bloed van mij, opeens kwamen de jongens binnen ze hoorde vast het gegil ze keken me angstigend aan de jongens zijn nu echt bang voor me, ik tilde Louis op en vroeg waar ze kamer was Zayn was het minst bang van allemaal en leidde me naar Louis zijn kamer de andere jongens liepen een paar passen achter Zayn en mij aan. We waren uiteindelijk bij Louis zijn kamer, ik legde Louis neer op zijn bed en zij tegen Zayn ' pak een emmer lauw water, een spons en alcohol hij knikte en wilde weglopen ik zei nog tegen Zayn ' de jongens mogen wel binnenkomen ze hoeven niet bang te zijn' Zayn knikte en liep weg.

Pov. Zayn

We hoorde een gil van Louis 'SHIT' we rende naar beneden en zagen Louis op de grond liggen en Roz haar tanden waren gegroeid en ze had zwarte ogen. We waren allemaal bang voor haar maar ik liet het niet merken. Roz tilde Louis op en vroeg waar zijn kamer was ik liep naar haar toe en leidde haar naar de kamer van Louis, toen we eenmaal in Louis zijn kamer waren had ze hem op zijn bed gelegd en ze zei tegen mij 'haal een emmer lauw water, alcohol en een spons. Ik wilde weglopen maar Roz zei nog tegen me 'de jongens mogen wel komen ze hoeven niet bang voor me te zijn' ik knikte en liep weg.

Sorry dat het lang duurde ik had geen inspiratie ik probeer voortaan sneller te posten. Er staat in het verhaal dat Roz nog nooit iemand eerder iemand heeft leeggedronken maar op het vliegveld had ze dat wel gedaan sorry daarvoor maar ik kon even niks anders bedenken om het verhaal anders te maken.

Vampire kidnapped (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu