Ik kijk haar niet begrijpend aan ze zegt ' dat zijn onze namen gemixt paasei' ik moet lachen en stap naar haar toe ze leunt tegen de trein aan en ik zet me hand tegen de trein aan. Ik kom dichter met me gezicht naar haar toe als we nog een paar millimeter van elkaar af zijn horen we opeens 'STAAN BLIJVEN MET JULLIE HANDEN OMHOOG'
-------
Pov Zayn
we kijken allebij om en schrikken er komen 5 politie agenten ons omsingelen en Roz fluistert tegen mij 'spring op me rug en hou me goed vast als ik een teken geef' ik knik en een van de politie agenten zegt 'HE NIET FLUISTEREN IN GEZELSCHAP' Roz en ik kijken hem met een lach aan en kunnen onze slappe lach niet inhouden, alle agenten kijken ons aan met WTF we staan weer op en een van de agenten zegt 'PAK ZE' Roz roept 'NU' ik spring op haar rug en ze begint opeens te rennen naar de auto als we er zijn stappen we snel in en rijden weg 'dat was leuk' zegt ze met een lach. Ik moet lachen en zeg 'vind je? Hoe vond je het einde?' Ik kijk haar aan 'ik vond het super, jammer dat de politie het verstoorde.
Pov Roz
'Idd kut politie, maar bedankt' zeg ik tegen Zayn 'waarvoor?' Vraagt hij 'bedankt voor deze leuke avond ik heb het echt super gehad' ik geef hem een kus op ze wang. Zayn moet lachen en let nog steeds op de weg. 'Wil je nog wat doen?' Vraagt Zayn 'ben jij niet moe dan??' Vraag ik aan Zayn 'nee niet echt jij??' 'Nee ik kan zonder slaap weet je nog?' Zeg ik 'owjaa we kunnen naar het bos gaan hier vlakbij?' Vraagt Zayn 'ja is goed' zeg ik. De hele rit naar het bos is het stil behalve dat de radio aanstaat het nummer pitbull van timbler staat op zachtjes nurie ik mee met het nummer, opeens hoor ik Zayn ook mee zingen.
Als het nummer is afgelopen zeg ik tegen Zayn 'hoe kan dat?' 'Wat?' Vraagt Zayn 'hoe kan jij zo een mooie stem hebben?' 'Haha ik kan niet zo mooi zingen' zegt hij 'o echt wel' we zijn aangekomen bij het bos en stappen uit de auto 'wauw het bos is zo mooi in de avond' zeg ik tegen Zayn 'ja inderdaad' zegt Zayn. We lopen het bos in na even lopen pakt Zayn me hand vast onze vingers verstrengelen elkaar.
Opeens duwt Zayn me zachtjes opzij tegen een boom aan. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan zijn gezicht komt dichter en dichter bij tot onze lippen nog een centimeter van elkaar af zijn 'ik vind je al leuk vanaf de eerste keer dat ik je zag' zegt Zayn en hij drukt ze lippen op de mijne een bom van vuurwerk en vlinders gemixt ontploft in me buik nog nooit heb ik zo iets gevoeld voor iemand.
Na een aantal seconden worden Zayn's lippen ruw van me afgetrokken en wordt hij omvergeduwd en tegen een boom aangesmeten 'waag het om nog met 1 vinger aan mijn vriendin te komen.' Wordt er door de jongen geroepen tegen Zayn 'hoo wacht WAT ZEI JE DAAR' zeg ik verbaast. De jongen draait zich om en ik herken hem gelijk. Nee dat kan niet dat bestaat niet hoe? Waarom? Waarom gebeurd het nu waarom moet ik hem nu tegenkomen?
Oehhhh. Wie is die misterieuze jongen???CLIFFHANGER
JE LEEST
Vampire kidnapped (voltooid)
ФанфикDit verhaal gaat over Rozwita haar bijnaam is Roz ze heeft donkerbruine ogen, pikzwart haar en een hele bleke huid ze is een vampier en heeft haar ouders al sinds ze is getransformeerd niet meer gezien ze zit op vampire academy een school voor vampi...