'HOE???' Vraagt Liam 'Elke vampier heeft een speciale kracht ik weet niet wat Louis zijn kracht is maar we moeten opassen voordat hij een van jullie doodbijt.
----------
Pov Roz
We lopen rond in de stad. Er is werkelijk niemand op straat. Als ik op me horloge kijk zie ik dat het half 11 is, ik kijk omhoog het is nog steets volle maan maar ik moet me inhouden. Na een tijdje rond te hebben gelopen zien we een meisje van rond de 25 jaar lopen ik trek Liam een steegje in 'wat doe je n..? 'SHHHT' zeg ik. Ik wijs naar het meisje die de weg over loopt 'dat is een goeie prooi' Liam kijkt me vreemd aan 'ugghh doe je ogen dicht' zeg ik 'Waarom?' Vraagd Liam 'DOE HET NOU MAAR OF WIL JE STRAKS DOOD?' Liam kijkt me verschrikt aan en doet ze ogen dicht 'en dicht houden aub.' Ik ren op vampiersnelheid naar het meisje toe en kijk haar recht in de ogen ze kijkt mij ook aan en ze raakt onder hypnose (a/'n weet niet hoe je het schrijft) ik fluister 'je gehoorzaamd mijne doet alles wat ik zeg' ze knikt en ik loop weg ze volgt me en we lopen naar het steegje toe waar Liam is, als we daar zijn aangekomen hangt Liam tegen de muur aan met ze ogen dicht ik grinnik zachtjes en tik hem aan hij draait zich om en ik zeg 'we kunnen gaan' Liam kijkt naar het meisje en kijkt me vragend aan 'ze doet alles wat ik zeg ik heb haar gehypnotiseerd' hij kijkt me vreemd aan en laat het zoals het is we lopen richting huis. Liam vraagt aan me 'hoe heb je dat gedaan?' 'Tjaa vampier trucje' zeg ik mysterieus. Als we voor het huis staan zeg ik nog tegen het meisje 'je gaat straks met me mee naar binnen en vindt het goed als iemand je bijt' ze knikt. Ik klop op de voordeur en hij gaat met een piep open 'Huhh?? De voordeur is gewoon open hoe kan dat' vraag ik aan Liam Liam haalt vragend zijn schouders op. We lopen naar binnen het is stil te stil 'FACK' zeg ik opeens uit het niets. Liam kijkt me raar aan. Ik ren op vampiersnelheid de trap op en beuk Louis deur binnen ik stap naar binnen en ik dacht al wat ik er zou aantreffen.
Oehhh cliffhanger wat zou er zijn gebeurd??? Ik weet het lekker al haha.
JE LEEST
Vampire kidnapped (voltooid)
FanfictionDit verhaal gaat over Rozwita haar bijnaam is Roz ze heeft donkerbruine ogen, pikzwart haar en een hele bleke huid ze is een vampier en heeft haar ouders al sinds ze is getransformeerd niet meer gezien ze zit op vampire academy een school voor vampi...