İyi okumalar :* Multide Emir. :)
Lavabo nerde acaba?'' diye sorduğumda Emir atıldı. ''Ben gösteriyim.'' Masadan kalkarak merdivenlere doğru ilerlediğimde kulağıma fısıldadı: ''Düş önüme.''
Merdivenleri atlatınca kolumdan tutarak banyo olduğunu içeri girince anladığım odaya soktu. Mavi gözleri bir süre gözlerime ters ters baktıktan sonra kolumda duran elini sertçe çekti ve yüzüme bakmadan ''Ne işin var senin burda?'' diye sordu.
Gözlerimi devirdim. ''Misafire böyle mi davranılır?''
''Kes şunu! Sana olmaz demiştim. Ne için hala burdasın?''
Kendisi için geldiğimi sanıyordu APTAL. Aslında evet onun için burdaydım. Tam olarak onun için. Tam 5 aydır erkek kardeşiyle yatmamın sebebi de oydu. Tabi performansının iyi olması da ayrı bir konu ama şu an konumuzla bir ilgisi yok.
''İnkar edecek değilim. Ama yanlış anlama. Deli divane aşık olduğum için değil, sadece o gün yani aramızda yakınlaşma olduğu gün bana karşı bir şey hissetmiş olup olmadığını merak ediyorum.''
Ellerini saçlarının arasından geçirerek bir süre düşündükten sonra gözlerini devirdi. ''Bu konuyu seninle bugün konuşamayız. Bunu öğrenmek için mi erkek kardeşimin sevgilisi ayağına evime girdin? Seni daha masum hayal etmiştim oysa.''
Sözleri beni hayal kırıklığına uğratıyordu. Aslında ondan bir beklentim yoktu. Sadece onu sevdiğimi bilmesini istiyordum. Bir de beni sevdiğini söylemesini. Ya da benden etkilendiğini. Çünkü bana bir şeyler hissettiğine emindim.
''Erkek kardeşimle birlikte olmak da ne demek?''
''Bu konuyu seninle bugün konuşamayız.'' diyerek taklidini yaptım.
''Emiiiir.'' Karısının bağrışlarını duyunca kapıya doğru ilerledi. Kapıyı çekmek üzereyken bana dönüp baktı. ''Yarın saat 12'de Rüya pastanesinde ol. Konuşmamız gereken şeylerin olduğunu farkettim.''
Kapıyı sert bir şekilde çektikten sonra musluğu açtım. Ve yüzümü yıkadım.
Aşağı indiğimde Serdar beni bekliyordu. ''Hadi gel, biraz gezelim. Sıkıldım evde oturmaktan. Başka zaman tekrar getiririm seni buraya.''
Gitmek hiç içimden gelmese de teklifini geri çevirmem dikkat çeker diye düşündüm. Emir'in gözlerine baktığımda sertçe bana bakıyordu. Hemen gözlerini başka yöne çevirdi. Bana bir şeyler hissettiğine emindim. Ama söyleyemezdi onu da anlıyordum aslında.
Şevvalle birlikte bize kapıya kadar eşlik ettiler. Kapıdan çıkarken Şevval yanaklarını yanaklarıma değdirerek klasik soğuk öpüş hareketi yaptı. Ben de gülümsedim. Serdar abisine sarılıp öptükten sonra Emir'e yaklaştım. Ona attığım her adımda boğazımda bir yanma hissediyordum. Nefesim hızlanırdı, kalbim daha hızlı atmaya başlardı üstelik ayaklarım birbirine dolaşırdı. Elini avcuma uzattığında elini sıktım.
Dışarı çıktığımızda son kez villaya bakmak için başımı kaldırdım. Pencereden bana bakan Emir'e çarptı gözüm. Gözlerimin hep onun gözlerine bakmasını isterdim. Ama arabaya binmek zorundaydım. Aslında hayatın bu yönünü hiç sevmiyorum. ''Çünkü hayat olduğu gibi. Olması gerektiği gibi değil..''
Arabada bir süre sessizlik olduktan sonra sessizliği bozan Serdar'dı.
''Nasıl buldun abimle Şevval'i?''
Merak ettiğim diğer soruların cevabını almanın tam vaktiydi.
''Aslında hakkında çok şey merak ediyorum bu evliliğin.'' dedim. Dikkatini çekmeden merak ettiklerimi sormam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜĞÜM
Ficção Geral''Bizim aşkımız her şeyden üstün.'' Dudaklarını alnıma bastırdığında gülümsedim. ''Karına da söylüyor musun bunları yoksa?'' Gülümsediğinde omzumdaki elleri kollarıma indi. ''Yalnızca sana aşığım Derya.'' ''Ben de sana. Ama korkuyorum. Şimdi ne olac...