24.bölüm

4.6K 114 27
                                    

Merhaba arkadaşlar:) Bu bölüm biraz uzun ve olaylı. Bu bölümden sonra artık her şey farklı olacak :( Voteleriniz ve yorumlarınız eksik olmasın lütfen. Teşekkürler.

''Hadi çıkamadın evden.''

''Tamam canım, formayı giydim geldim işte.''

''Bana bak beşiktaşlı, yenildiğinizde ağlamak yok. Tamam mı?''

''Çarşı hiç bir zaman yenilmez canım. Kalplerin birincisidir.''

Kahkahalarımızla arabaya bindiğimizde aynadan formamı inceliyordum. 

''Tamam işte, çok güzel oldu.''

''Forma için teşekkür ederim.'' Yanağına sıcak bir öpücük bıraktığımda gülümsedi. 

''Beşiktaşlıların arasında nasıl duracaksam. Senin için katlanacağız artık.''

Elini yanağıma koyduğumda gözlerimi yüzünde gezdiriyordum. Kırmızı ışıkta durmamız üzerine dudaklarımı dudaklarına bastırmak için eğildim ama o kafamı aşağı çekip saçlarımı karıştırdı.

Hain!

''Sen ne pisliksin ya.''

''Beşiktaş nasıl yenilecek ama.'' dedikten sonra kahkaha atmaya başladığında gözlerimi devirdim. Bir anda çantamın içinde zangırdayan telefonuma baktım.

Serdar!

Yüzümü buruşturduktan sonra derin bir nefes aldım. Emir, gözlerini gözlerime dikmiş beni izlerken kahkaha atmaya devam ediyordu. ''Kim o ?''

''Serdar arıyor. Ses çıkarma.''

Telefonu açtığımda Emir'in sesi kesilmişti.

''Efendim Serdar?''

''Derya, sesini duymak istedim. Nasılsın?''

''İyiyim, sen nasılsın Serdar?''

''Ben de idare ediyorum. Senden uzaklaştım ama benim için değişen bir şey yok.''

Yüzümü buruşturmamdan ve Serdar'ın dediklerini Emir'e belli etmemek için girdiğim türlü türlü şekilden olsa gerek, Emir olayı anlamıştı. Arabayı sağa çektikten sonra anahtarı alarak dışarı çıktı. Camdan kafasını eğerek kulağıma fısıldadı: ''Onu üzme.''

Onu üzme derken?

''Serdar, ben senden düşünmek için süre istemiştim ve sanırım artık kararımı verdim.'' dediğimde sonunda onu reddetme cesaretini gösterebileceğimi anlamıştım.

''Derya, ben seni bunun için aramadım. Kararını bildirmen için sıkıştırmak için aradığımı düşünme. Sadece sesini duymak istedim ve aslına bakarsan, ben.. seni çok özledim.''

Beni ne kadar zor durumda bıraktığını bilse..

''Serdar, lütfen sözümü kesme beni dinle.''

''Derya sen dinle asıl. Ben seni tahmin edebileceğinden daha çok seviyorum ve evlenme teklifimi reddettiğin için seni sevmekten vazgeçtiğimi sanma. Yalnızca bilmeni istiyorum ki, teklifim hala geçerli. Şimdi yeniden soruyorum: Benimle evlenir misin? Cevap vermek zorunda değilsin. Dediğim gibi, bunun için aramadım. Sadece teklifimden vazgeçmediğimi de bil istiyorum.''

İçimdeki tüm cesareti öldürdüğün için sağol Serdar.

Emir arabaya tekrar bindiğinde bana soğuk bir bakış attı. 

KÜÇÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin