19.bölüm

5.6K 109 9
                                    

Çok hzlıyım demi :D <33

DERYA

Kapıyı kapattığım anda araba hızla yola koyuldu. Lanet olsun biraz yavaşla. Gidişini bir süe izledikten sonra arabanın camında çıkan kafasını gördüm. ''Elveda'' diye bağırdığında yüreğim ağzıma geldi.

Elveda derken? 

Arabanın arkasından koştuup ''Serdar,dur!'' diye bağırsam da işe yaramayacağını anladığımda titreyen ellerim hemen telefona gitti. Serdar'ı defalarca aramama rağmen açmadı. Emir'e hemen haber vermeliydim!

''Alo?''

''Emir.. Emir! Yardım et acilen Serdar'a yardım et. Çabuk ol!'' Gözyaşlarımdan dolayı sesim titrekti.

''Derya, sakin ol tamam mı anlamıyorum seni. Neler oluyor?''

''Emir, sanırım Serdar intihar edecek. Lütfen onu durdur!''

''Ne? Neden? Yoksa ona anlattın mı aramızdakileri?''

''Hayır, Hayır. Emir, ben onun evlenme teklifini reddettim. Şu anda son gaz bir arabayı kullanıyor. Ya serdar'ı ara hemen hadi kapatıyorum şimdi. Lütfen kurtar onu.''

Hıçkırıklarımla süslenen gözyaşlarımla binaya girdim. Merdivenleri hızla çıkarken kalbim deli gibi çarpıyordu. Olanları hemen İpeğe anlatmalıydım. Anahtarımla eve girdiğimde salonda oturan İpek ayağa fırladı.

''Kızım sen nerdesin ya?''

''İpek, İpek çok kötü bir şey oldu.'' Hıçkırıklarım kelimeleri bölük bölük söylememe neden oluyordu.

Hemen yanıma koşarak omzumdan tuttu. ''Gel otur şöyle. Ne oldu anlat.''

''İpek Serdar bana evlenme teklifi etti.''

''İnanmıyorum bu mükemmel bir haber! Ya çok mutlu oldum.'' Sevinçle ayağa zıpladığında ona kötü kötü bakışlar attım. Gözlerimi bir süre izledikten sonra sevinci kursağında kalmışcasına yutkunarak yanıma oturdu.

''Yoksa onu red mi ettin?''

''İpek ben sadece..''

''Sen aptal mısın? Serdar harika biri. Çok yakışıklı ve çok zengin. Üstelik sana deli gibi aşık. Neden yaptın bunu? Dur tahmin edeyim. Şu evli olan abisi için değil mi? Sen hiç akıllanmayacaksın biliyor musun!''

''İpek konumuz bu değil tamam mı! Konumuz Serdar onu reddettiğim için sanırım intihar edecek.''

''Ne? Bunu nerden çıkardın?''

''Arabadan inerken benden bir öpücük istedi ve sonra araba giderken başını çıakrıp elveda diye bağırdı.'' Hıçkırıklarım şiddetini arttırmışken İpeğin ağzı açık kalmıştı.

Bir nefes alarak elimi tuttu. ''Onu aradın mı?''

''Açmadı.''

''Belki de sadece kuruntu yapıyoruz. Belki sorun yok. İntihar falan etmeyecek?''

''Veda öpücüğü, elveda demesi, arabayı son gaz kullanması.. Bunları birleştirince aklıma intihardan başka bir şey gelmiyor.''

''Emir'e haber verdin mi? O abisi. Bunu halledebilir bence.''

''Verdim. Umarım halleder.'' dediğimde saçlarımın arasına öpücük kondurarak söylendi. ''Gerçi onun kendine bir hayrı yok daha ama neyse.''

Gözlerine bakıp yüzümü buruşturduğumda gülümsedi.

''Stres yapma. Hadi git uyu. Rahat bir uykudan sonra sabah kalktığında her şey iyi olacak. İnan bana.''

KÜÇÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin