Reggel az ébresztő keltett minket, gyorsan felöltöztünk, és indultunk a suliba.
Egész úton arról beszéltünk, hogy mennyire várjuk, hogy megint találkozzunk Brandonnal és Hunterrel.
De Domi valamit titkol, és nem tudom, hogy mit.Mikor már a sulinál voltunk, megláttam az én Brandonomat, aki éppen Hunterrel beszélt, nem tudtam mit keresnek a sulink előtt.
Oda érve hozzájuk meglepetten néztem Brandonra.-Sziasztok, mit kerestek itt? - kérdeztem
- Sziasztok, - húzott magához Brandon és megpuszilta az arcom - látni akartalak, meg Hunter is zaklatott, hogy jöjjünk el, mert látni akarta Domit - nézet akkor mar beszélő Hunterre.
- Tetszik neki? - súgtam
- Nem tudom, de sosem volt ilyen, túl van pörögve, vagy inkább rá van pörögve - nézet gondolkozó szemekkel.
- Óh, értem, figyu nekünk mennünk kell, suli után beszélünk szia - adtam egy puszit szájára.
- Rendben - ölelt meg
- Csajjoos gyeree máár - ordítottam Dominak.
- Jó megyek megyek - ölelte meg Huntert
Beértünk a suliba és rögtön mentünk a tanterembe.Mikor vége volt a napnak, indultunk kajálni.
Amikor ez is meg volt, mentünk
hozzánk tanulni. Utána sétálni, persze Brandonékkal találkoztunk, Hunter és Domi elmentek sétálni együtt. Én és Brandon beszélgetésbe fogtunk.- Dóra, tudom megbeszéltük már, de erről a témáról szeretnék beszélni veled.
- Rendben.
- Tehát, azt szeretném kérdezni, hogy anyukád megölne ha lenne barátod? Vagy a barátodat ölne meg?
- Nem, dehogy is - nevettem fel -
Anya nem ilyen, nem zavarja, hogy ki a barátom, bár nekem olyan sok nem volt, na de tényleg, nem zavarja csak, tudni akar mindent, úgy értem ha valami kezdődik akkor bekell számolnom.
- Értem - mosolyodott el, amit nem értettem - tehát akkor anyud jófej - jött közelebb.
- Igy is mondhatjuk - mosolyogtam.
- Már tudom kitől örökölted - nézett rám nagy szemekkel.
- Na és - folytatta - apukád?
Én erre csak megfordultam
- Hé - fordított meg - rosszat mondtam?
- Nem - vágtam rá.
- Rendben, inkább hanyagoljuk, ne haragudj.
- Semmi baj Brandon, csak nem szeretek erről beszélni, de ígérem, egyszer elmesélem, csak most nem - öleltem meg.
- Rendben - fonta össze kezeinket.
Elindultunk Nikáék felé eléggé boldog volt és én nem tudtam, hogy miért. Mostanában nem mond el túl sok mindent...A fiúk úgy döntöttek, hogy meghívnak mindket egy kólára, ami meglepett, hogy Domi és Hunter fogták egymás kezét, persze mikor kérdeztük, hogy mért azt válaszolták, hogy fázik a kezük. Elfogadtam, de ez akkor is nagyon fura volt.
Megkaptuk a kólát, és leültünk, megbeszéltük, hogy négyen elmegyünk a moziba szombaton.
Mikor már elfáradtunk a sok nevetésbe és a sok beszélésbe, elindulunk haza, Hunter és Brandon haza kísértek minket.
- Brandon - állítottam meg - figyu, ne haragudj, hogy ma nem voltam valami jó társaság. Csak valami nem okés velem, de azt tudnod kell hogy szeretlek - néztem mélyen szemeibe.
- Semmi baj baba - húzott magához - szeretlek - halkan súgta, majd össze tapasztotta ajkainkat.
Domiék kiabáltak elől, hogy menjünk már.
Mikor a házunk elött álltunk, váltottunk pár szót.- Vigyázz magadra cica - ölelt át.
- Te is, jóéjt - kezdeményeztem most én.
Mikor elváltak az ajkaink. Már indultak is, Hunter dobott egy puszit Nika arcár.Mikor beértünk a házba kérdőre vontam, hogy most mi is van, de ő nem adott semmi konkrét választ. Elmentem zuhanyozni és utána mentem is feküdni, Nika még nyomkodta a telefonját, én pedig szépen lassan álomba szenderültem.
Sziasztok
Bocsi, hogy ilyen későn hoztam a részt, csak ma minden volt. De itt van, kicsit lapos de megteszi. Jóéjt