4.BÖLÜM " ONU ÇOK SEVDİĞİMİ SÖYLE'

69 9 1
                                    

-NAZLI ILICAK -

Yurda geldik ve hiç arkama bakmadan odaya çıktım. Kızlar uyumuştu. Bu da Ilgın la yanlız kalacağız anlamına geliyor. Ben hızla dolaba yürüdüm. Ilgın peşimden geliyordu.

"Bak Nazlı. Özür dilerim. Çok Üzgünüm. " dediklerine kulak asmıyordum. Pijamalarımı aldım ve lavaboya girdim. Ilgın da peşimden gelmişti. Ama kapıyı kapatıp kilitledim. Kapıyı tıklatıyordu.

"Nazlı. Üzgünüm. Ayrıca ben nerden bilebilirdim böyle bir şey olacağını."diyordu. Kapının arkasından sesi boğuk geliyordu.

"Neyi nerden bilecektin. Can ın, benim aşık olduğum bir insanın..."gözlerim sulandı. Ve ağlamaya başlamıştım. Sesim de titrek çıkıyordu. Sözüme devam ettim."...seni nasıl sevdiğini ve
bugün gözlerimin önünde seni nasıl öptüğünü mü?? Haklısın, sen bunları nerden bilecektin? Medyum falan değilsin ya..." Biran sessizlik oldu. Sonra kısık sesle...

"Haklısın. Senin tarafından düşünemedim. Özür dilerim."

"Ya bırak Allah aşkına... Gönlümü almaya çalışma. Bundan sonra Ilgın diye birini tanımıyorum..."

"Nazlı. Özür dilerim." Ilgın ın da sesi titremişti. Ama umrumda değildi. Cevap vermedim. Bir süre sonra da ayak sesleri duyuluyordu. Gitmişti. Ve o an aniden gözümden yaşlar firar etti. Bir saat boyunca kendimi meğer ne iyi tutmuşum...

*********

Dizlerime koyduğum kafamı kaldırdım ve yaslandığım duvara yasladım. Ellerimle gözlerimi sildim. Derin bir nefes aldım. Yerden destek alarak ayağa kalktım. Suyu ayarladım ve banyoya girdim.

Borbozumu giydim ve kabinden çıktım. Aynanın karşısına geçtim. Gözlerim biraz da olsun geçmişti.
Saçıma havlu sardım ve mor çiçekli pijamalarımı giydim. Aslında okul formamı giysem daha doğru olurdu çünkü normal zamanda 1 - 1.30 saat sonra falan uyanırdım.
Saçlarımı taradım ve odaya girdim. Ilgın uyumuştu. Ama Can?? Bugün yaşadığım olayda Can da suçlu ama onu suçlayamıyordum.

Camın önüne geldim ve Can a baktım gelmiş mi diye.
Gelmişti!!.. Ama bankta uyumuş..

Hemen çıktım. Merdivenleri üçer beşer iniyordum. Koşarak Canın yanına gittim. Bankın önüne diz çöktüm. Onu uyurken izlemek...
Çok masum duruyordu. Masum du zaten birisine aşık olmak onun elinde değil. Ama o kişi ben olmak istiyorum. Zaten olacağım. Onun aşık olduğu kişi ben olacağım...

Elimi patlamış olan kaşına uzattım ve hafifçe dokundum. Çok sıcaktı. Daha sonra elmacık kemiğinin üstündeki morlukta elimi gezdirerek dudağına dokundum. Ilgın ı bu dudaklarla öpmüştü. Hem de benim karşımda... O sahne gözümün önüne gelmişti. Gözümden bir damla yaş düştü...
Yarasına deyince yüzünü ekşitti. Ben de hemen elimi çektim.

Acaba kimle kavga etti? Ama kimle ettiyse Canla ölesiye kavga etmiş olmalı. Belki de birisinden dayak yemişti.
Düşüncelerimi kafamı sallayarak kovdum. Elimi omzuna uzattım. Hafifçe sarsarak ismini söyledim.

Hiç tepki vermedi.

"Can! Kalk burda yatamazsın. "

Bu sefer tekrar yüzünü ekşitti.

"Ilgınn."dedi zor duyacağım bir sesle.
Ah bee. Ne yapacağım..

Bunları umursamamalıyım. Onu kaldırmalıyım.

"Can. Hadi kalk!"

Bu sefer kalktı.
Yattığı banka oturdu. Gözlerime baktı.

"Nazlı?"dedi zor açtığı gözlerle.

SEÇİM  (BİTTİ!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin