14..BÖLÜM 'SEN BENİ KISKANMADIN MI? '

55 5 1
                                    

"Ilgın. Kalk artık! Bak 20 dakika kaldı. 10 dakika da okula gideceğiz. Senin yüzünden yine derse geç kalacağım."

En sevmediğim an gelmişti. Ah ben bu uyanma işini bulanın taa.. üf ne saçmalıyorum ben ya.

Gözlerim kapalı ayağa kalktım.

"Bak şimdi de uyur gezer oldu. "

Gözlerimi açtım ve boş boş Nazlı ya baktım.

Banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım.

Saçlarım yine kabarıktı. Ama Nazlı 10 dakika kaldı dediği için basit bir topuz yaptım. Ve çıkan saçlarımı da tel tokayla sabitledim.

Odaya girdim. Nazlı yatakta oturmuş muhtemelen beni bekliyordu.

Dolabı açtım. Aslında B sınıfında ilk ders  matematikti. Ama A sınıfına geçtiğim için değişti.

Bugün ilk iki ders beden eğitimiydi.  Bu yüzden sivil gidecektim. Nazlı ise formalarını giymişti.

Gri eşofmanımı giydim. Üstüme ise sade siyah bol tişörtümü giydim. Hava sıcak olduğu için gri hırkamı giymeyip çantama tıktım. 

"Sonunda hazırlandın. Senin yüzünden yine derse geç kaldım."diye söylenirken merdivenlerden aşağı iniyorduk. 

Ben yemekhaneye doğru giderken kaşları çatık Nazlı kolumdan tuttu.

" Nereye?!"

"Yemekhaneye."

"Ya mal mısın! 5 dakika var derse."

"Ne yani kahvaltı yapmicam mı?"

"Ya hala kahvaltı diyosun. Geç kaldık geç!!"

"Tamam işte sen de diyosun. Madem geç kaldık bari kahvaltı yapalım."

Tekrar beni azarkayacakken telefonuna mesaj geldi.

Kaşları hala çatıkken telefonunu çıkardı.

Mesajı okurken kaşlarını düzeltti ama farkında değildi.

Çaktırmamaya çalışarak telefona baktım.

Mesaj Alper den gelmişti.

-Günaydın...  Yazmıştı. Neden üç nokta var acaba.

-Günaydın. Diye cevap yazdı Nazlı.

-Nerde kaldınız? Gelmeyecek misiniz? Yani Toprak merak etti yoksa yanlış anlamayın. 

Ben imâlı imâlı bakarak "Neyi yanlış anlayacağız acaba?"dediğimde anında bakışlarıyla  dediğime pişman etti.

-Napayım Ilgın hanımı ancak uyandırabildim.

Yazdığı mesaja kaşlarımı çatarak baktım. Sonra aynı şekilde Nazlı ya baktım. O ise hiç benimle ilgilenmedi ce telefonunun ekranını kapatıp çantasına koyacak ken tekrar mesaj geldi.

-Ben Toprak. Sevgilime karışmayın istediği kadar uyusun.

Mesajı okuduğumda anında yanaklarım kızarmıştı.

               $&$&*$*$&$*&$$

Okula geldik. Ders başlayalı 10 dakika olmuştu. Bahçeye girdim ve benim yeni sınıfım sıra olmuşlardı. Ama hoca daha gelmemişti. Ben de Nazlı dan ayrıldım ve üzüle üzüle yeni sıraya geçtim.

"Vaaay yeni kız!"diye bağırdı adının Akın olduğunu bildiğim çocuk.

"Yeni kız!! Kızların düşmanı erkeklerin sevgilisi!!"

SEÇİM  (BİTTİ!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin