21.BÖLÜM ""YENİ EV!:(""

27 0 2
                                    

Ilgın ın zenginliğini biraz abartmış olabilirim...:D

Asansör olayından sonra Alper ve Nazlıyla buluştuk. Sahilde geziyorduk.

"Ohaa ya siz yani şimdi asansör de mi kaldınız?"dedi Nazlı hala inanamayarak.

"Ee müdür yaşıyor mu bari. Ya ama Toprak asansör de kaldığı halde korkudan ölmediyse Müdüre de bişey olmamıştır."diye dalga geçti Alper.

"Alper! Komik değilsin!"dedi Toprak sonra elimi tutarak konuştu.

"Yanımda Ilgın vardı bir kere."dedi. Alpere Nazlı ovlarken ben ağlayacaktım.

Toprak beni bu kadar sevme lütfen seni çok üzeceğim. Çok...

*#&*$&$*$&$&#*&$&$&#

Yağmur yağmaya başlamıştı ve bizde ayrıldık. Nazlıyla yurda gelince yine Karalar bağladım.

Nazlı ders çalışacakmış. Bende biraz çalışmaya karar verdim.

Matematik kitabını aldım. Ve herhangi bir konuyu çözmeye başladım. Matematik bana her şeyi unutturuyordu. Bir süre sonra tarih çalışmam gerektiğini düşündüm. Hiç beceremediğim bir dersti.

Bir süre kitabı okudum. Sonra sıkıldım ve kıtabın kapağını sertçe kapatıp oylece boşluğa baktım. Aklıma can geldi yine. Onun öldürdüğü küçük kız. Nazlı da cana aşık tı. Ben Nazlı ya da ihanet edecektim. Toprak. Ya o onu nasıl unutacak.

Bu dertlerim bir nefeste uçup gidecekmiş gibi ofladım .

Sonra kalkıp duş almaya gittim.zaten bu gece yurtta da son geceydi. Saatte 11 olmuştu. Nazlı kulaklıklarıyla uyumuştu. Diğer kızlarda uyumuşlardı.

Duşa girdim. Bunalımdan çıkmak için soğuk suyu açtım. En soğuk dereceye ayarladım. Üzerimi çıkardım ve duşa girdim. Suya önce elimi tuttum ve en sonunda bütün vücudumu suya soktum. Önce titredim. Ama bu iyi gelmişti. Daha sonra suya alıştım. Saçlarımı yıkadım. Vücudumu ilifledim .

Duştan çıktım. Üstüme eşofmanlarımı giydim. Hala yağmur yağıyordu. Dolaptan bavulumu çıkardım. Kıyafetlerimi içine koydum. Kitaplarımı da başka bir çantaya koydum. Saat 4 e geliyordu. Yarın okul vardı. Uyumam gerektiğini düşündüm.

Sabah oldu. Okula gittim. Nazlı Alper le sohbet ederken Toprak daha gelmemişti. Ben de sınıfıma gittim. Sıraya kafamı koydum. Dün gece yine uyuyamamıştım.

Bugün ev bulmam lazımdı. Bankadan para çekip ev almam lazım.

Telefonumu çıkardım. Şişmiş gözlerimle ekrana baktım. 7 tane mesaj vardı.

Bunlar; ILGIN HOLDİNG, EFİL HOLDİNG, vb 3tane holding ten ve 5 tanede hastane den mesaj vardı.

"Sayın Ilgın EFİL. Doğum gününüz kutlu olsun. Sizi şirketimize/Hastanemize bekliyoruz."gibi mesajlardı.

Kapıdan içeri Toprak girdi.

"Nerdeymiş benim güzelim. "Dedi ve yanıma geldi. Artık tam yeriydi. Ondan ayrılmanın tam zamanı.

Yanıma oturdu ve yanağımdan öptü.

"Toprak... Ben ayrılmak istiyorum."

"Sabah sabah çok Şakacısın sevgilim."

"Ben şaka yapmıyorum!"diye bağırdım. "Ayrılmak istiyorum! Artık seni geçen seneki ondan önceki sene gibi sevmiyorum. Anladım ki seni saplantı haline getirmişim. Bu yüzden senden ayrılmak istiyorum. Lütfen sende uzatma da senden kurtulayım..."dedim gözyaşlarımı zorla tutarak. Herkes bize bakıyordu.

SEÇİM  (BİTTİ!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin