24.BÖLÜM 'ÇARESİZLİK!'

18 1 2
                                    

Ben duyduklarımla şoke olmuşken
Can bana döndü.

"Kendime kahve koyacağım. Ister misin?"dedi az önce o konuşmayı yapmamış gibi. Tamam anladım. Kişilik bozukluğu var. Ama bu ne ya?

"Sen hani Toprak a zarar vermeyecektin?"dedim sesimi sakin tutmaya çalışarak.

"O sana bağlıydı. Ve sen kaybediyorsun. Kahve?"

"Ya ne kahvesi! Sözümde durdum. Ondan ayrıldım. Hiç görüşmedim. Şimdi neden onu kaçırtıyorsun?"

"Bugün onunla görmeye gittiğini biliyorum Ilgın. "

"Nasıl? Hayır. Gitmedim. Gerçekten. Ona zarar verme."

"Çabalama Ilgın."dedi ve kahve için mutfağa girdi. Makineyi çalıştırdı. Sonra telefonunda birşeyler yapmaya başladı.

Ben ne yapacağımı bilmeden masadan sandalye çektim ve oturdum. Can sa tezgaha yaslanmıştı.

Toprak ı arasam. Evet onu aramalıydım.

"Ben lavaboya gidiyorum."dedim. Ayağa kalktım.Can ın sesiyle durdum.

"Eğer onu arayacaksan hiç şansı kalmaz. Adamların vurma şansı var. Yanlışlıkla öldürebilirler. Yada onlar yapamazsa ben ve benim arkadaşlarım yapar. " dediği an başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Arkadaşlarım dediği kişiliğindekiler olmalıudı

"Sen yapamazsın!"dedim kafamı sallarken. Gözlerim dolmuştu.

"Biliyorsun daha önce küçük çocuk vakası vardı. Yine öyle bir şey olabilir."dedi ve makineden fincanı aldı. Içmeye başladı.

"Sen böyle bir şey yapmış olamazsın!"dedim kız çocuğu gözümün önüne geldi.

"Ben yapmadim ki zaten. Arkadaşım yaptı. Belki Toprak la da o konuşur."

dedi ve kahveden bir yudum daha aldı.

Ben gözlerimdeki yaşlara hakim olmayıp Can à doğru gitti.

"Hayır. Hayır bunu yapamazsın. Böyle bir şey yapamazsın."dedim. Ama o hiç beni takmıyordu. Telefonuyla ilgileniyordu. Sinirlerim zıpladı ve en sonunda elindeki telefonu alıp fırlattım. Can bana baktı ve fincanı tezgaha bıraktı. Ağlamam şiddetlendi

"Sana diyorum. ona zarar vermeyecektin. Böyle anlaşmıştık."file bağırırken göğsunu yumrukluyordum.

O ellerimi tuttu. Ben ellerimi çekmeye çalışırken hala söyleniyordum.

Can birden dudaklarını dudaklarıma bastırdı ve beni öpmeye başladı. Ben kendimi hızla ondan çektim. Ve ona tokat attım. Işaret parmağımı ona doğrulttum.

"Bir daha bana asla dokunma!"diye bağırdım. Mutfaktan çıktım ve banyoya girdim.

Anında dudağımı silmeye başladım. Bu sırada da ona küfürler yağdırıyordum.

*&*$*&$*#&$*#&*$

-TOPRAK TAHMAZ-

Ensemde ağır bir acıyla uyandım. Bir sandalyede bağlıydım. Ellerimi hiç oynatamıyordum ayaklarımda öyle. . Kim nasıl bağladıysa.

Kafamı yavaşça kaldırdım. Karanlık bir yerdeyim. Hiç eşya göremiyorum.
Vücumda ipler hissediyordum. Bu nasıl bir bağlama. Kafam hariç ip olmayan bir yer yok.

Başım çok ağrıyordu. Ve uzun zamandır hissettiğim bacağımdaki acının sebebini hatırladım. Vurulmuştım. Beyaz bir sargıyla sarılmıştı ama Bacağımdaki kan durmamış bu yüzden sargı hep kandı.

SEÇİM  (BİTTİ!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin