23.BÖLÜM'BUNLAR KIM LAN!!'

18 1 4
                                    


Sabah alarm sesiyle uyandım. Oflayarak yataktan kalkıp odadaki banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim. Nazlı daha kalkmamış olacak ki ev sessizdi.

Kendimi yorgun bir şekilde koltuğa attım. Başım çok fena ağrıyordu. Zil çalınca elimi başımdan çekip kapıya doğru gittim.

Kapıyı açınca 40 larında bir teyze görmeyi beklemiyordum. Kuşların çatarak konuştum.

"Buyrun?"

"Ben temizlik için gelmiştim. Ateş bey yolladı. Günübirlik. "

"Hmm. Buyrun. Gelin."deyip kapının önünden çekildim. Kadın utangaç bit şekilde içeri girdi.

Eve şaşkınca baktı.

"Eviniz çok büyükmüş. Tek başıma beceremem sanıyordum. Ama pek genç evi gibi de değil. Bayağı düzenli. Neyse ben nerden başlayayım. "

"Siz bilirsiniz. Yani nasıl kolay olursa."

"Pekala. Temizlik odası Nerede acaba."

"Alt katta sağda sanırım. "Kadın kafa salladı ve gitti.

Nazlı merdivenlerden ritimli bir şekilde bornozla inerken ona Günaydın dedim.

O ise olağanüstü bir mutlulukla cevap verdi.

"Hayırdır?"diye sordum mutfağa giderken. Peşimden geldi. Ben dolabı açıp kahvaltılık bir şeyler hazırlamaya başlarken o konuştu.

"Alper le buluşacağım. Ben galiba ondan hoşlanıyorum. Bu senin sayende oldu. Yani Toprak la da yakışıyordunuz ona yazık oldu. Ama sen Can la sevgili oldun olalı biz Alper le yakınlaştık. Saol."dedi. Ben sevinsem mi üzülsem mi bilemedim.
Cevap vermek yerine sadece kafa salladım.

Masaya kahvaltılık bir şeyler koydum. Dolaptan şeftali suyunu çıkardım. Masaya koydum.

Bu dolap iki günde bir doluyordu. Bu Ateş bey sayesinde olmalıydı. Bu adamı çok sevmiştim. O benim yerime diğer şirketleri de gezmişti. Aslında söylesem bu Can meselesini bile çözerdi. Ama yine de Toprak a zarar verir diye korkuyorum.

Haşlanmış olan yumurtaları da masaya koydum. Bu sırada Nazlı üzerini değiştirmişti. Benim diz üstü kırmızı elbisemi giymişti. Ne yalan söyleyeyim benden daha çok yakışmış.

"Vaay çok güzel olmuşsun."dedim. O da kocaman sırıttı.

"Neyse ben şu teyze yi de çağırayım kahvaltı ya sen otur."dedim ve mutfaktan çıktım.

"Tamam."dediğini duydum. Evi gezmeye başladım ve kadını benim odamda buldum. Yatağımı topluyordu.

"Şey. Kahvaltı hazır. Gelin sizde bir şeyler yiyin isterseniz."dedim kadın beni duyunca işini bırakıp bana baktı.

"Ben mi geleyim."diye sordu. Sorusuna şaşırmıştım.

"Yani evet. Bir sakıncası mı var."

"Yok tabi yok da ben hiç ev sahipleriyle aynı sofraya oturmadım da ondan. Bir de onların çağırmasıyla. "

Güldüm." Hadi gelin."dedim ve kapıyı açacakken ona geri döndüm.

"Adınız ne?"diye sordum. Nedense önce bir düşündü. Buna da şaşırmıştım. Kaşlarımı çattım.

"Nagehan."dedi.

"Tamam. Nagehan teyze hadi gel."dedim ve mutfağa indim. Nazlı telefonuyla uğraşıyordu. Ben daha telefonumun nerde olduğunu bilmiyordum.

Masaya oturdum. Nagehan teyze de geldi. Ben yemeğe başlamıştım. Ama Nagehan teyze sadece meyve suyundan içmişti.

"Bir sorun mu var?"diye sordu Nazlı.

SEÇİM  (BİTTİ!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin