20. BÖLÜM ' SENDEN AYRILMAM LAZIM'

38 5 3
                                    

Ilgın... Şimdi kendine gelmelisin. Bundan kimsenin haberi olmamalı. Kimseye bundan bahsetmeyeceksin. Şimdi hiçbir şey olmamış gibi yurda gideceksin. Sonra da hiçbir şey olmamış gibi davranacaksın. Daha hiçbir şey belli değil. Bence Can serbest kalmaz. Bence kesinlikle hapse girer.

Derin bir nefes aldım ve çöktüğüm yerden güçlü bir şekilde kalktım.

Yurda girdim ve odaya çıktım.

"Ilgın.  Marketi mi satın aldın."dedi bende belli belirsiz gülümsedim.

Sonra odama çıktım.  Aldıklarımı yatağa attım. Sonra lavaboya girdim. Kendime gelebilmek için elimi yüzümü yıkadım.

Odaya tekrar girdim. Odada sadece bir kız vardı. O da ders çalışıyordu.

Birisi odaya girdi.
"Ilgın Efil kim. Müdür seni çağırıyor. Biraz kızgın."

Kesin dün gece gelmediğimize kızdı.

"Tamam."dedim. Şimdi bir de bununla uğraşacaktım.

Allah ım sen bana yardım et...

    Müdürün kapısını çaldım ve içeri girdim. 
Nazlı  yoktu.
  
" Buyrun efendim. "

"Gel. Otur. "Dedi bende önündeki koltuğa oturdum.

Ne diyecek diye ona bakıyordum.

"Doğum günün kutlu olsun."

"Teşekkür ederim. "

"Eveeeet."dedi iç çekerek. "Buranın kurallarını biliyorsun."

"Evet biliyorum."

"Artık 18 yaşındasın. "

Kafamı olumlu anlamda salladım.

"Ayyh. Uzatmayalım. Bu yurttaki süren bitti. Son bir gece. Yarın burda olamazsın. Bugün kendine kalacak bir yer bul."

"Hocam. Ama ben bu kadar sürede nasıl?"

"Ben bilmem. Ne yaparsan yap. Kurallar böyle. Bu güne bile izin vermemeliydim. Kuralları bildiğini sen söyledin. Kendine önceden kalacak yer hazırlaman lazımdı. "

Bu benim aklımdan hep çıkmıştı. Sessizce çıkıp odaya gittim.  Nazlı telefonla oynuyordu.

Yatağıma oturdum.

"Ilgın noldu." dedi nazlı." müdürün beni de çağırması gerekirdi. "

"Seni ilgilendiren bir şey yoktu. "

"Nasıl yoktu. "

"18 yaşına girdiğim için yurtta kalmayacağım. "

"Ne. Bu böyle miydi."

"Evet. Bize verilen fotokobide yazıyordu."

"Eee ne yapacaksın. "

"Bilmiyorum. " dedim ve sonunda tutmaktan yorulduğum gözyaşları dökülmeye başladı.

"Yaaa. Ağlamaaa. "Dedi yanıma gelip bana sarıldı. Ben de ona sarıldım.
Aslında yurttan çıktığım için değil. Can olayından dolayı ağlıyordum.  Sokakta bile kalabilirdim. Ama Can olayı nasıl çözülecek?

Telefon çaldı. Toprak arıyordu. Ismini görünce daha çok ağlamaya başladım.

" Hadi açsana telefonu."

Kafa salladım.  Derin nefes aldım ve açtım. Ağladığımı anlamasın diye  sesimi düzeltmeye çalıştım.

" Alo aşkım. Nerdesin."

SEÇİM  (BİTTİ!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin