7.BÖLÜM 'BARIŞTIK!!'

92 9 5
                                    

-ILGIN EFİL-

Sabah saat 8 iken uyandım. Hemen ayağa kalktım ve koşarak dolaba yürüdüm. Kıyafetlerimi giydim ve çantamı ayarlamak için kitaplığa koştum.

"Ee niye kimse kalkmamış."diye mırıldandım. Çünkü herkes horul horul uyuyordu.

Ders programına baktım. Bu gün günlerden neydi??

"Ah cumartesi..."dedim ve kendime güldüm. Çok da sevinmiştim. Uyuyacaktım!!

Çantamı yerine koydum. Kıyafetlerimi değiştirdim. Hem uyuyacağım için hemde yaptığım salaklık için gülüyordum.

Yatağıma girip yatacaktım ki komidinin üstündeki not dikkatimi çekti. Yatağa oturdum ve notu aldım.

'AŞAĞI GEL... NAZLI. "

Bu ne ki şimdi?

Terliklerimi giydim ve arkadaşları uyandırmamaya çalışarak odadan çıktım. Merdivenleri indim. Aşağı in yazıyordu. Nereye gidecektim.

Yemekhaneyi seçtim ve içeri girdim.

Sırayla dizilmiş olan masalar boştu. A bi dakika masada pasta var.

Bugün birinin doğum günü mü acaba?? Benimki olamaz çünkü bir ay var daha...

Pastaya yaklaştım ve üstünde ne yazdığına baktım.

"ÖZÜR DİLERİM ILGIN... BENİ AFFEDEBILECEK MİSİN?"

Yazıyordu. Şaşkınlıkla ağzım o şeklinde açılmıştı.

Ayak sesleri gelmişti kulağıma. Sesin geldiği yöne baktığımda Nazlı yı gördüm. Palyaço gibi bir kılığa girmişti. Saçları renkliydi. Burnu kırmızı. Kıyafetleri rengarenk...

Elleriyle üstünü gösterdi. Omuzlarını silkti ve konuştu.

"Affet beni be kardeşim..."dediği an hiç gözyaşlarımı tutmaya çalışmadım. Gözyaşlarım bağımsızlığını ilan ederken Nazlı nın boynuna atladım.

"Ben sana sırt dönmedim ki kardeşim."dememle bir alkış koptu.

Arkadan nerdeyse yurtta ki herkes geldi. Az önce uyanmasınlar diye sessiz olmaya çalıştıklarımda!!

**********

Sabah kahvaltı yerine tıka basa pasta yemiştik ve biraz rahatlamak için yürüyüşe çıktık.

Sahile doğru gidiyorduk. Nazlı benden en az 50 kere daha Özür dilemişti. Ama ortada Özür dinlenecek bir şey yoktu.

Yaklaşık 1 saattir yürüyorduk. Yorulmuş ve bir banka oturmuştuk.

"Kanka sana bişi sorucam."diye konuya başladı.

"Sor?"

"Şey.. O seni öperken ne hissettin? "
Ah bunu mu soruyor gerçekten... Ben konu kapandı diye sevinirken şimdi...

"Hani konuyu kapatmıştık. ."

"Tamam tamam . Kapattık. "Dedi ve yerinde dikleşti.

Şimdi daha kötü bir şey soracaktı galiba..

"Şey Ilgın. Ben."diye mırıldanıyordu.

"Ya hadi söyle ne söyleyeceksen" dedim ısrarla.

"Şey. Sende farkettin mi bilmiyorum.
Can da bir şey var."

"Nasıl bir şey?"

"Çok tutarsız. Gerçekten normal değil." Dediği an kafama bir şey takıldı.

SEÇİM  (BİTTİ!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin