Sabahki sesler le uyandığımda çok şaşırmıştım. Ama daha sonradan yardımları sayesinde kurtlara yem olmaktan kurtaran bir ailenin yanında olduğumu hatırladım.Yanımda konuşanlar vardı. Bu Aslı olmalıydı. Yanındaki de Merve.
Uyanmıştım ama gözlerim kapalıydı.
"Abla sessiz olsana. Ilgın ablayı uyandurcaksın."
"Bakıyorum da bir günde benden çok sevmişsin Ilgın ablanı."dedi ifadesiz bir sesle.
"Ya abla olur mu öyle şey. Ben seni çok seviyorum."dedi. Sonra da öpücük sesleri gelmeye başladı.
Daha sonra da kapı açıldı.
" Asyı abyaaa. Abim meni yiceek!!"diye bağırarak Arda içeri girdi. Daha sonradan da Fırat ın sesi canavar gibi yaklaştı.
"Asyı abyaaaaaa! " diye tekrar bağırdı Arda.
"Eyyvah. Ilgın uyuyormuş ya."diye korktu Fırat.
"Arda gel buraya çıkalım odadan. " diye fısıldadı.
"Oymaaz. Jen meni yijeeen. " diye bağırdı.
"Lan oğlum Bağırma la. Kız uyancak. " dedi sonra da Arda nın sesi uzaklardan geldi.
"Asyı abyaaaa!!!!"
Aslı hiçbir şey yapmıyordu. Ama en azından güldüğünü düşünüyordum.
Ben de bu kadar rol yeter diye düşünüp yatakta doğruldum.
"Aa Ilgın abla Günaydın. "
"Günaydın Merve."dedim gözlerimi ovuştururken.
Aslı ya baktığımda ise dik dik bana baktığını gördüm. Bu kızın bakışları ne kadar korkunç!!
*******
Kahvaltı falan yaptım ve bir an önce kamp yerine gitmek için hazırladım.
Ayşe teyze ve Ahmet amcanın elini öptükten sonra kızlarla vedalaştım.
En son Arda ya gelince ağlamıştı.
"Iygın abya. Citmeee."
"Ah canım ama gitmem gerekiyor."
"O jaman men de celcem. "
"Ama annenler izin vermez ki?"dedim. Sonra Ayşe teyze çocuğu alıp konuştu.
"Yok oğlum nereye gidiyon sen."
"Ama anne! Abim cidiyo. "
"Abin hemen gelcek."
"Men de ceyiyim. "
"Olsun oğlum sen de ananın yanında gal. Bana kim bakcak ."
"Of anne ya. Men oymajam napcakjın Öf " dedi ve içeri girdi.
"Ben her şey için teşekkür ederim. Hakkınızı helal edin. "
" helal olsun yavrum.Fırat seni bırakır gelir."
Normalde itiraz etmeliyim. Ama yolu bilmediğim için başka çarem yoktu.
Fırat la birlikte Ormana girdik. Bana babasıyla kardeşinin birlikte yaptıkları av maceralarını anlatıyordu. Ama ben pek dinlemiş olamazdım. Aslında ben kamp yerine gitmek yerine bu ormanda kalıp ailemin yanına gitseydim daha iyi olurdu. En azından kimsenin engeli olmazdım.
Geçen günkü yaşananlar bir an bile aklımdan çıkmıyordu. Tamam hadi Toprak benim onu sevdiğimi bilmiyordu. Ama Nazlı... O benim Toprak ı ne kadar çok sevdiğimi gayet iyi biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİM (BİTTİ!)
Teen FictionIlgın... Herkese iyilik yapmak isteyen kimseyi kıramayan bir kız. Bu özelliğinin iyi olduğu kadar kötü yanları da var. O şimdi bir seçim yapmalı... Ya kendi hayatını seçip mutlu olduğu kişinin yanında olacaktı; ya da iyilik meleği olmaya devam ed...