15.BÖLÜM 'GÜZELLİĞİNİN SIRRI... '

28 4 2
                                    

- TOPRAK TAHMAZ -

Okul bittiğinde Ilgın ı zor da olsa benimle antrenmana gelmesi için ikna edebilmiştim.
Bugün bir saatlik dersim vardı.

Ama Nazlı yine peşimize takıldı. Alper zaten ayrılmıyordu.

Salona geldik. Artık haftada iki gün ders verecektim. Bu işe 5 yaşında başladığım için profesyonel olmuştum.

" Naber arkadaşlar."dedim salona girerek. Peşimden Ilgın sonrada Alper le Nazlı girdi.

"Bugün size Sevgilimi getirdim. Tabi peşimizden ayrılmayanlarda var"

"Öhm! Enişte! O peşimizden ayrılmayanlar biz değiliz dimi? " dedi Alper le kendini göstererek.

"Yok Estağfurullah. Olur mu öyle şey baldızım."

"Tabi olmaz. Sor yengeme. Siz çok ısrar ettiniz biz de sizi kıramadık. Dimi yenge? " dedi Alper de pişmiş kelle gibi sırıtarak.

"Toprak abi. Seni üzen kız bu mu? Yani yenge miz. "

"Evet. Tanışatırayım. Egemen . Bu da Ilgın yengeniz. "

"Bana yenge demezseniz sevinirim. Kendimi yaşlı hissediyorum."

Herkes gülmeye başlayınca Ilgın daha da kızardı.

"Toprak derse başlasan. " dedi Ilgın dikkatleri üzerinden dağıtmaya çalışarak.

Ben derse başlamıştım ve Ilgın beni hoca olarak izleyince çok garip hissetmiş olmali.

Öğrencilerin hepsi birer kum torbasıyla ilgileniyordu.

" Ilgın! Gelsene."diye Ilgın ı çağırdım. Bana baktı ve oturduğu yerden kalkarak yavaşça yanıma geldi.

"Sen de bir şeyler yapmak ister misin?"

"Ben miii? Yani beceremem ki."dedi çekingence.

"Hadi gel!!"dedim ve kum torbasının yanına gittim. Alper de Nazlı yla bir şeyler yapıyordu.

Ilgın yanıma geldi ve göstereceğim şekli bekliyordu.

"Bak şimdi..."dedim ve hareketi yaparken de ona anlatıyordum. Tekme ve yumruk atmayı gösterdim.

Yaklaşık 10 dakika gösterdikten sonra Dilek beni çağırdı.

"Aşkım sen gösterdiklerimi yapmaya çalış ben geliyorum."dedim. Farkında olmadan Ilgın a aşkım demiştim.

" T tamam. " dedi o da. Kekelediğine göre aşkım dediğimi fark etti.

Dilek in yanına gittim ve sorduğu şeyi anlattım. Daha sonra tekrar Ilgın ın yanına döndüm.

Farkettirmeden onu izliyordum ve gayet güzel vuruşlar yapıyordu. Sanki daha önceden yapmıştı.

" Ilgın sen daha önce hiç kick boks oynadın mı?"

"Hayır. Ilk defa."dedi. Terlemişti ve yorulmuştu. Bu kız her konuda çok becerikliydi.

Saçını toplamıştı. Ama ne kadar iyi toplamış olsa da çıkan saçlar vardı. Terlediği için de sıkan saçlar yüzüne yapışmıştı.

Yüzüne yapışan saçı aldım ve kulağının arkasına götürdüm. Kıvırcık olan saç kulağına yetişmedi ve geri fırladı.

Ardından ikimizde gülmeye başladık.

"Bir sırrın var mı?"diye sordum.

"Ne sırrı?"dedi gülümseyerek.

"Güzelliğinin sırrı..."

SEÇİM  (BİTTİ!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin