Kavga devam ederken ben çaresizce kavgayı izliyordum. Toprak sa hala aynıydı...
Can yerde Alper de üstünde kavgadaydılar. Alper Can ın suratını gerçek manada dağılmıştı. Alper de bir zahmet böyle kavgada kazansın yani. O kadar Toprak la dövüş sanatıyla ilgileniyorlar. Kavga şekline bakılınca da anlaşılıyordu boks ile ilgilendikleri.
Kavga da hiçbir değişiklik yoktu. A pardon Can ın yüzü biraz daha dağılmıştı.
Barın önünde duran güvenlik koşarak buraya geliyordu. Galiba kavgayı ayıracaklardı. Sonunda bunu birileri akıl edebildi.Güvenlik kavganın olduğu yere kadar geldi. Bir adam Alper in kolundan tuttu. Sonunda ayrılmışları.
Ben sevinirken diğer adam Alper e bir tane yumruk salladı.
Toprak. Toprak kavgayı durdurmalı." Hey! Toprak kav..." ben Toprağa isyan edecekken onun burada olmadığını anladım.
" Toprak? ?" diye şaşkın bir ses çıkmıştı. Ne yani kavgadan falan kaçmış olamaz dimi.
Ben Toprağın olması gereken yere bakıyordum. Ki kahkahaları duyana kadarda bakacaktım.
" Hey neye gülüyorsunuz? " dedim kaşlarımı çatarak . Sesim sarhoşluktan gelen sersemlikle daha komik çıkmıştı.
Neden güldüklerine kafa yormadan arka tarafa baktım. Gördüğüm manzarayla ağzım iki karış açık kalmıştı.
"Si- siz naptınız?!!"dedim benim her konuşmama daha çok gülerlerken ben koşarak arka tarafa gittim.
Yerde boylu boyunca yatan adamları gördüm. Hepsinin yüzü kana bulanmıştı.
Jeton yeni düştü. Toprak gitmemiş Alper e adamlar gelince yardım etmişti. Yani yanımda dururken temkinliydi. Dosta bak be.
Daha sonra bir şey daha anladım.
"Siz... Ne kadar çabuk yaptınız? " dedim zor söylediğim kelimelerle.
Ben Toprak ı ararken olmuştu bunlar.Gülmelerinde bir eksiklik olmadı. Sadece Alper bir ara yüzünü ekşitti. Gözüme çarpan kanla duraksadım.Dudağı patlamıştı!!
" Hey dudağın kanıyor. " dedim kendimi yanında bulurken. Çenesine akmıştı kan...
-ALPER AKIN -
Nazlı dudağımın patladığını gördü ve hemen yanıma geldi.
"Hey dudağın kanıyor!!"dedi gelirken. Ben onun her konuşmasında biraz daha gülerken birden dudağıma dokunan elle yanmaya başladım. Gülmem de elimde olmadan durdu.
Ciddileştim. Hem de bir anda.
"Niye kavga edersin ki? Anlamıyorum!! Ne güzel şarkı söylüyordum. Geceyi de mahvettiniz."dedi. Beni azarlarken yumruğumu sıktığımı farkettim.
"Ne güzel şarkı söylüyordum öyle mi? Lan adam sana uzun zamandır aç bırakılmış aslan gibi bakıyordu. Seni yiyecekti resmen! Bir de fotoğraf paylaşmış! Güzel kız buldum gelen gelsin!!" diye bağırdım.
Sinirlerimi yatıştırmaya çalışıyordum. Ama beceremedim. Nazlı yı kenara aldım ve yerde kalkmaya niyetlenmiş olan Can a son gücümle yumruk attım.
Yarı kalkmış olan Can tekrar yere kapaklandı. Bende bu sefer tekmelemeye başladım. Karnına yüzüne neresine gelirse gelsin umursamadan tekmeliyordum.
"Tamam Alper! Öldürceksin adamı."diyip beni geri çeken Toprak a ölümcül bakışlarımı yolladım.
"Ya Toprak bırak. Benim için de vur be Alper. Bırak Alper i. Ya bıraksana." Diye Toprak sarıldı Nazlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİM (BİTTİ!)
Teen FictionIlgın... Herkese iyilik yapmak isteyen kimseyi kıramayan bir kız. Bu özelliğinin iyi olduğu kadar kötü yanları da var. O şimdi bir seçim yapmalı... Ya kendi hayatını seçip mutlu olduğu kişinin yanında olacaktı; ya da iyilik meleği olmaya devam ed...