Jani POV [20]

1.5K 75 43
                                    

Pisti mellett az élet mindig olyan volt, mint egy fura hullámvasút. Az egyik pillanatban kezesbárány, a másikban egy tomboló fenevad, akinek senki ne merjen az útjába állni, de ha tudod kezelni, biztonságban vagy. Visszavonhatatlanul az életem része, és már megszokhattam volna, de néha félelmetes, milyen hatással van rám.

Képes egyetlen pillantással bűntudatot ébreszteni bennem, amiért megcsókolom előtte a saját csajomat, aztán órákon át rage-elünk egy hülye játék miatt, amit nem tudunk teljesen feladni, mert még mindig érdekel, mi lesz a vége. Pengeélen táncolok a szerencsétlenkedésemmel, de hogyan is tudnék koncentrálni, mikor olyan közel van hozzám?! Eddig a pontig észre sem vettem, mennyire vonzó tud lenni, ahogy gyilkos tekintettel és kipirult arccal gyepálja a kontrollert, de az elmúlt pár nap eseményei után csakis rá tudok figyelni. Olyan, mintha a látóterem leszűkült volna kettőnkre, és minden más eltűnt volna a háttérben. Nem nézek rá túl sokszor, mert pörög a felvétel, de bőröm minden négyzetcentiméterén érzem közelségét, és ha nem kellene az életképtelen szőrcsomókat eljuttatnunk A-ból B-be, már rég letámadtam volna.

Aztán kicsit erélyesebben szól rám, és ez visszaránt az álmodozásomból. Nem akarok csalódást okozni neki, így minden erőmmel a játékra koncentrálok, és megpróbálok kizárni minden perverz képzelgést a fejemből. Nem egyszerű, de a végére nagyjából megint két jóbarát vagyunk, akik együtt játszanak. Tart ez addig, amíg meg nem nyerem a kört, és váratlanul le nem smárol, de olyan hirtelen, hogy először fel sem fogtam, mi történik.

Azóta vártam ezt a pillanatot, hogy utoljára éreztem a csókja ízét azon a nagyon messzi francia küszöbön. Mélyen magamba iszom minden apró mozdulatát, és szinte szédülök az élvezettől, pedig alig csinálunk valamit. Kezdek megijedni magamtól. Sosem gondoltam volna, hogy ennyire jó lesz vele.

A kamerától messze nem félek annyira, mint Pisti, de valami rosszat mondhattam, mert úgy néz rám, mint akit minimum hátba döftek egy lándzsával. A szívem belesajdul a tekintetébe, nem tudom tétlenül nézni. Úgy döntök, nem baszom el még jobban a helyzetet a pofázásommal, és inkább csinálok valami olyat, amit mindketten élvezünk, így újra megcsókolom.

Az a lassú, érzéki tánc sokkal szédítőbb, mint az éhes egymásra vetődés, amit előtte műveltünk. Ajkai gyengéden érnek számhoz, és kellemesen megremegek, mikor keze bizonytalanul arcomra simul. Örökre el akarok veszni ebben a pillanatban. Úgy érzem, életem végéig el lennék így csak vele, és ez veszettül ijesztő gondolat.

Mikor Timi félbeszakítja a szinte meghitt pillanatot, iszonyúan szégyellem magam mindkettejük előtt, és legszívesebben kifutnék a világból, de látszólag minden megy tovább, ahogy szokott; Pisti hazamegy, én meg ott maradok egy csapat spicces nővel, akik pár pohár pia után megint ki akarnak majd sminkelni. Nagy a kísértés, hogy visszaforduljak az ajtóból, és barátom után rohanjak, de inkább sóhajtok egyet, és bevetem magam a mélyvízbe.

Nagyon sokat gondolkodtam a furcsa érzésen, ami elkapott, miközben Pistit csókoltam, és arra jutottam, talán tartanunk kéne egy kis szünetet. Próbálok minél lazább és természetesebb lenni vele vasárnap, és sikerül is egy napot végre tényleg a normális körforgásban töltenünk. Mikor az ajtóhoz kísérem, azt ismételgetem magamban, hogy ez így van jól, és egyáltalán nem sóvárgok a csókja után, hisz pár óra múlva hazaér Timi, a barátnőm, akit szeretek. Lesz egy kis időnk egymásra, és akkor majd minden helyrejön a fejemben.

Kicsit frusztráltan ülök le játszani, mikor újra magamra veszem Jani Holmes szerepét...

A legnagyobb sokk még várat magára, egészen addig, míg Timi végre tényleg hazaér, én meg már alig látok a több órás vágás és renderelés után, még fel is töltöttem a videókat, hogy majd csak ki kelljen rakni őket.

Valami másWhere stories live. Discover now