6. září 2016 – Sydney, Austrálie
"Roxy," luskla mi prsty před očima Liz, čímž mě vyrušila z hledění do zrcadla. Pokroutila jsem hlavou, směřujíc pohledem k ní. "Vnímáš mě?"
Svatba se měla konat za necelé dva měsíce, a tak jsem zhodnotila, že je správný čas se pustit do jejích příprav. John řekl, že do plánování svatby nebude zasahovat on ani nikdo jiný. Proto jsem se rozhodla o pomoc požádat Liz, která s nadšením souhlasila. Ve skutečnosti jsem ji nemusela ani přemlouvat. Jednoduše mojí žádost odsouhlasila a o dva dny později mě čekala na letišti. Chtěla jsem všechno zařizovat v Sydney vzhledem k tomu, že se i samotná svatba bude konat tady.
"Promiň," věnovala jsem jí menší úsměv, než jsem se na sebe znovu podívala.
"Vypadáš jako princezna," setřela si slzy, které jí stékaly po tvářích. Dojatě jsem se na ni podívala, přitahujíc si jí do objetí. "Promiň, jsem hrozně sentimentální," promluvila po chvíli a odstoupila ode mě. Zvonivě jsem se zasmála a pohladila ji po rameni, než jsem se zase podívala do svého odrazu v zrcadle.
"O takových šatech jsem vždycky snila," přiznala jsem se sklopeným pohledem, prsty jemně přejíždějíc po jemné látce šatů, ve kterých se vdám. Byla jsem si jistá, že jsou to ty správné.
---
"Mohly bychom si zajít na pozdní oběd," navrhla jsem, když jsme vycházely ze svatebního salonu. Když mladá prodavačka zjistila, že jsem snoubenka Luka Hemmingse, slíbila, že mi šaty doveze jejich kurýr. A já ji slíbila, že Lukovi řeknu, aby ji začal sledovat na Twitteru.
"Jak se o nás dozvěděli?" kývla směrem k davu fanoušků Liz. Bohužel, fanoušci nebyli jediní, kdo tam byli. Bylo tam i pár slídivých novinářů, kteří si k nám rychle prorazili cestu.
"Slečno Nixon, kde je váš snoubenec?" začal se vyptávat jeden z nich, který při nás kráčel.
"Luke je na turné," nuceně jsem se na něj usmála.
"Proč nejste s ním?" neodpustil si další otázku a já v duchu musela protočit očima. Tupec.
"Zařizuji věci ohledně svatby," odpověděla jsem upřímně. "Chtěla jsem je zařizovat z domova s mojí budoucí tchyní, takže kdybyste nás omluvil."
"A nevadí vám, že Luke byl včera viděn na párty ve společnosti jiné dívky?" podíval se na mě triumfálním pohledem a já mu ho oplatila.
"Jestli myslíte Arzayleu, tak je to jeho kamarádka a já se s ní už několikrát setkala."
"To by stačilo," vložila se do toho nakonec Liz, "už nám můžete dát pokoj."
Liz mě chytila za ruku, tahajíc mě směrem k autu. Se smíchem jsem vytáhla klíčky od auta, rychle odemykajíc. Bez otálení jsem se posadila na místo řidiče, čekajíc na Liz.
"Není to pravda," ubezpečovala mě, "víš, že na něj často hází špínu."
"Já vím, Liz," ubezpečila jsem ji. Strčila jsem klíče do zapalování a vyjela do ulic.
Vytěsnila jsem myšlenky na to, že by to mohla být pravda. Věřím mu. Neudělal by to. Ne po tom všem.
---
7. září 2016 – 2:08
Rozespale jsem se natáhla pro mobil, který ležel na nočním stolku a hlasitě vyzváněl.
"Není to pravda, princezno," drmolil rychle známý hlas, když jsem hovor přijala. Až po pár sekundách mi došlo, že ten hlas patří Lukovi.
ČTEŠ
they don't know about us x lrh | CZ |
Fanfictionpříběh, ve kterém jedna smlouva dokáže změnit více než jeden život.