11. června 2016 – pohled Roxy
O pár dní později, kdy jsme se s Lukem zase chovali normálně... Normálně. To se říci nedalo. Takže pár dní poté, kdy jsme se s Lukem zase chovali jako dřív... a možná snad ještě lépe jeden k druhému, jsme se nebavili o ničem, co se předtím udalo, ač jsem měla v hlavě tisíc otázek.
Byli jsme v Madridu, kde se konala naše poslední evropská zastávka. Od zítřejšího dne nám začíná dvoutýdenní pauza, po které se vydáme do Severní Ameriky, kde kluky čeká více než dost koncertů, na které se náramně těší. Ostatně jako na všechny jejich koncerty.
"Roxy," luskl mi prsty před očima Michael. Rychle jsem pokroutila hlavou a věnovala mu pozornost. "Vnímáš ty někdy? Říkal jsem ti, že za chvíli začínáme," zasmál se krátce, přičemž přejel prsty po strunách jeho kytary. "Jo a taky tě shání Luke."
Jednoduše jsem přikývla, načež jsem se vydala směrem k šatně, ze které onen zmiňovaný blonďák zrovna vycházel. Na tváři se mu rozlil úsměv, když se naše pohledy střetly.
"Hledal jsem tě," pousmál se, když jsem k němu došla a jemně mě pohladil po tváři. "Chci, abys dnes byla pod pódiem, dobře?"
"Chtěla jsem – " začala jsem, ale Luke mi přiložil prst na rty, abych dál nemluvila. Tázavě jsem nazdvihla obočí. "Prosím, slib mi, že tam budeš."
"Fajn," vydechla jsem poraženě. Jeho pohledu jsem jednoduše nedokázala odolat, ať jsem se snažila, jak moc jsem chtěla. "Budu tam."
"Díky, vlepil mi letmou pusu na rty s úsměvem, který ne a ne opustit jeho tvář, odešel.
---
Nadšeně jsem si pozpěvovala píseň Waste the night, kterou kluci zrovna hráli, a sem tam jsem nadšeně povyskočila a udělala otočku (díky čemuž se Calum jednou tak moc smál, že za něj Michael musel zazpívat jeho část). Uculovala jsem se jako malá holka, která zrovna dostala její vysněnou panenku. Ta energie, kterou v sobě měli a kterou do vystoupení dávali, byla nepopsatelná.
"Takže," promluvil Luke, když píseň skončila, "asi víte, že nás na turné doprovází má snoubenka. A já bych jí rád něco veřejně řekl."
Pár fanoušků nadšeně zajásalo a křičelo naše jména, než je Luke pokynutím ruky umlčel.
"Víš, Roxy," odmlčel se na chvíli, když pohlédl na Michaela, který na něj povzbudivě kývl, "než jsi přišla do mého života, zdálo se, jako bych to nebyl já. Ale pak jsem poznal tebe. Krásnou, červenovlasou Roxanne s rozpačitým úsměvem na tváři. Přirostla jsi mi k srdci tak rychle, až mě to samotného děsilo."
"Ty mně taky," šeptla jsem tiše, uvědomujíc se ten fakt, že mě nemohl slyšet.
"Ale stalo se a já mám dojem, že to byla ta nejlepší věc, co se mi kdy v životě stala. Protože bez tebe bych byl úplně jiným člověkem, než jakým dnes jsem. Víš, než jsem tě poznal, chyběl mi domov, ať už jsem byl kdekoliv. Ale od té doby, co mám tebe, co s tebou mohu nepřetržitě být každý den, cítím domov všude, kde jsem s tebou. Je jedno, jestli jsme v Austrálii, Americe nebo Evropě. Jsem doma kdekoliv, kde jsi ty."
Zatajila jsem dech, když se na chvíli odmlčel. Do očí se mi draly slzy.
"Nikdy jsem to veřejně neřekl," zasmál se a podíval se do davu fanoušků, "víte to vy, ví to Roxy a vím to já. Ale v tuhle chvíli mám chuť to vykřičet do celého světa."
Naproti mně najednou stál Michael s Calumem, kteří mi podávali ruce. Záporně jsem pokroutila hlavou, ale oni se pouze hravě ušklíbli, popadli mě násilím za ruce a vytáhli mě na pódium. Calum mě popostrčil směrem k Lukovi, který na mě upřeně hleděl. Nejistým krokem jsem k němu došla a nechala ho, aby mě chytil za ruku.
"Miluju tě, Roxanne Anne Nixon, a omlouvám se za všechny chyby, které jsem kdy udělal," řekl do mikrofonu, než ho podal Michaelovi. Halou se ozývalo hlasité pištění a tleskání. Nevěřícně jsem ho pozorovala, dokud se nenaklonil až k mé tváři a zřetelně svá slova zopakoval, "miluju tě."
A já si v tu chvíli byla jistá jako nikdy předtím, že to myslí vážně.
Slzy mi nyní tekly proudem a byla jsem neschopná slova. Třásla jsem se, ale i přesto jsem ho pevně držela za ruku a nespouštěla z něho pohled.
"Podívejte se na ní," řekl Calum, načež mě poplácal dlaní po rameni, "ona brečí."
"To jsou slzy štěstí, blbečku," otočila jsem se k němu, abych do něj mohla strčit. Calum si s hranou bolestí třel místo, do kterého jsem ho strčila, což bylo následováno hlasitým smíchem. Otočila jsem se k Lukovi, věnovala mu krátký polibek na rty a s úsměvem jsem se vydala pryč z pódia. Ještě jsem zamávala fanouškům, kteří skandovali naše jména, a rychle jsem seběhla schody pryč.
---
Zaslechla jsem čtyři známé hlasy, které se ozývaly z chodby, a rychle se postavila. Dveře se otevřely a já tak znovu čelila tváří v tvář Lukovi, který vešel jako první. S potutelným úsměvem jsem se k němu rozběhla a doslova na něj skočila. Luke neotálel a rychle mě dlaněmi chytil pod stehny. Jednou rukou jsem ho objala kolem krku, přičemž jsem ho tou druhou hladila po tváři.
"Jsi neskutečný," zašeptala jsem se, než jsem své rty přitiskla na ty jeho. Snažila jsem do toho polibku dát všechno, co jsem cítila. Lásku, něhu, nadšení. Cítila jsem slzy, které mi znovu tekly po tvářích, což Luka donutilo k tomu, aby se odtáhl.
"Proč pláčeš?" zeptal se tiše, ignorujíc kluky, kteří nás zaujatě pozorovali. "Roxy, myslel jsem to vážně. Miluju tě."
"To já miluju tebe, ty jeden zatracený idiote," zasmála jsem se, načež jsem ho tuze objala. Všimla jsem se Ashtona, který se na mě usmál a tiše zavřel dveře.
Luke mě položil na zem, znovu se přilepujíc na mé rty. Líbal mě tak, jakoby to mělo být naposledy. Líbal mě tak, aby mi dokázal, že všechna jeho slova byla pravdivá.
"Miluju tě, miluju tě, miluju tě," šeptal, když se ode mě odtáhl a opřel si své čelo o to mé. "Promiň, že mi to tak trvalo."
---
Později toho večera, kdy jsme všichni společně seděli na hotelovém pokoji, jsem se nemohla přestat usmívat. Měla jsem hlavu opřenou o jeho hruď a nechala se jeho paží objímat kolem ramen. Štěstí, které jsem v té chvíli cítila, se nedalo popsat.
Poprvé za posledních několik let, jsem se cítila kompletně. Byla jsem ve společnosti člověka, který miloval mě a já milovala jeho.
"Nad čím přemýšlíš?" optal se z nenadání, když pokojem dlouhou dobu vládlo ticho. Kluci se na nás zvědavě podívali, ale já jenom pokroutila hlavou a víc se k němu přitiskla.
"On ti neuteče, Roxy," zažertoval Michael, načež laškovně zastřihal obočím. "Možná jednou. Se mnou. Nebo se mnou utečeš ty od něj?"
Vyprskla jsem smíchy na rozdíl od Luka, který po něm hodil první věc, kterou měl po ruce.
"Ale pššt," zamlaskal Calum, "Roxy by raději utekla se mnou, než s tebou."
"Klídek, pánové," dusila jsem se smíchem. "Mám vás ráda jako bráchy. Nebo rybičky. Brečela bych, kdybych vás splachovala do záchoda, ale ne s vámi něco mít. Ne, že byste nebyli přitažliví," odmlčela jsem se zamyšleně, všímajíc si Lukova pohledu, "ale ani jeden z vás není Luke?" Ten s úsměvem přikývl, načež mě zlehka políbil na čelo. "To je moje holka."
Michael si odfrkl, přičemž se přesunul ke Calumovi a objal ho. "Malum, bitches."
S Lukem jsme se nad nimi zasmáli, než jsme vstali a ruka v ruce odešli do našeho společného pokoje.
"Miluju tě," zopakoval už poněkolikáté Luke, než jsem se s úsměvem ponořila do říše snů.
ČTEŠ
they don't know about us x lrh | CZ |
Fanfictionpříběh, ve kterém jedna smlouva dokáže změnit více než jeden život.