Přijeli jsme domů a já se hned běžela převléknout. V pokoji jsem sice taky měla nepořádek, ale teď bylo hlavnější uklidit byt.
Sešla jsem schody do přízemí, kde už Matěj vytíral podlahu. "Můžeš zatím umýt nádobí." Křikl na mě táta z obyváku, kde vytíral prach. Já ho poslechla a zamířila do kuchyně. Když jsem ale uviděla tu hromadu nádobí, podlomila se mi kolena. To snad neumeju, ani kdybych na to měla měsíc! Zaběhla jsem si ještě pro sluchátka, nasadila si je a rychle se pustila do práce.
Když posloucháte písničky, jde vám práce od ruky a za chvíli máte hotovo. Jakmile jsem doumyla poslední misku, vrhla jsem se na utírání. Došla jsem si do skříně pro utěrku a vzala si talíř, který jsem následně utřela.
Když bylo nádobí utřené, prohlídla jsem si prázdnou linku. Usmála jsem se nad ní a vydala se za taťkou, aby mi přidělil další úkol.
Našla jsem ho, jak vysává v obyváku. Bylo docela těžké překřičet hluk vysavače, ale nakonec jsme se domluvili. Vzala jsem si hadr, namočila ho v mýdlové vodě a začala utírat schody. Na posledním schodě jsem se málem zabila o kbelík, ale to teď není podstatné.
Dále jsem se vrhla na koupelnu. Vydrhla jsem umyvadlo, záchod a vanu, umyla zrcadlo, doplnila toaletní papír a vyměnila špinavé ručníky za nové. Zbytek místností už byl čistý a zbývalo jen pořádně vysát celý byt, což si vzal na starost taťka. Zbývalo tedy poslední a to nejhorší. Můj pokoj.
Když jsem vešla k sobě do pokoje, dlouho jsem přemýšlela, kdy naposledy jsem tu uklízela. Všude po koberci se povalovalo oblečení, postel byla neustlaná a pod ní plno obalů. Vzala jsem tedy všechno oblečení a roztřídila ho. Špinavé jsem dala do prádelního koše a čisté uklidila do skříně. Sebrala jsem všechny obaly a vyhodila je do koše. Uklidila jsem si všechno učení ze stolu a dala jej do skříně. A pak postel. Ustala jsem si peřinu, naklepala si polštář a nakonec přes celou postel přehodila deku. A je hotovo!
Došla jsem do přízemí a prohlédla si náš vyšperkovaný dům. Mamka by měla přijíždět od někud častěji. Zasmála jsem se a zamířila do kuchyně si udělat něco k večeři.
U stolu seděl Matěj a cpal se rohlíkem s nutellou. Měl celou pusu upatlanou, ale očividně mu chutnalo. Otevřela jsem chlebník a vzala si chleba, který jsem si namazala taveným sýrem. Sedla jsem si ke stolu a zakousla se do své večeře. Mezitím přišel táta. "Děkuju, že jste mi pomohli uklidit." Mrkl na nás a sám si šel dělat večeři.
Když jsem dojedla, uklidila jsem po sobě nádobí a šla se vykoupat. Napustila jsem si vanu horkou vodou a ponořila se do ní. Jak já milovala, když jsem se mohla konečně ponořit do nádherně teplé vody. Válela jsem se tam asi ještě 10 min a pak si zalezla do postele s knihou. Když se mi už pak ale začali zavírat víčka, uklidila jsem ji, zhasla lampičku a těšila se na zítřejší příjezd mamky.
ČTEŠ
Důvěrné pouto [Pozastaveno]
AdventureSářina oblíbená činost je jízda na koni. Když přestoupí do nové stáje, začne si uvědomovat, co jsou zač tyto krásná zvířata. Oblíbí si jednu klisničku a poznává, co to znamená láska ke koním. Se Stellou si začíná rozumět a jedna druhé si už pomalu v...