Rozdział 1

1.1K 38 1
                                    

*Luna*

- O nie, mamo! Zaraz Znowu spóźnię się do szkoły- powiedziałam zarzucając swoje włosy do tylu

-Nie martw się. Zaraz zawołam Tino to Cię  zawiezie- powiedziała moja mama

Mam z nią bardzo dobre relacje. Kocham ją najbardziej na Świecie. Gdy Tino przyszedł , od razu wzięłam plecak i pojechałam do szkoły. Tam już czekała na mnie moja przyjaciółka. 

-Hej-powiedziała Nina.

-Hej- odpowiedziałam jej ze smutkiem.

-Coś się stało?  Wyglądasz na przygnębioną. -spytała. 

Nina właśnie taka jest.  Zawsze się o mnie troszczy i dlatego ją kocham. 

-Nie, nic się nie stało- odpowiedziałam.

Dziewczyna spojrzała na mnie z litością.

-Chodzi o to, że dzisiaj z znowu zaspałam i prawie się spóźniłam do szkoły. -wyżalilam się. 

-Nie martw się każdy z nas ma czasem zły dzień- pocieszyła mnie.  Kiedy miałyśmy iść do klasy, zobaczyłam pewnego chłopaka. Wysoki, szczupły brunet.  Każda dziewczyna się w nim kocha. Jednak ja nie. Lecz czułam ze coś miedzy nami jest. Nie mogłam przestać sie na niego patrzeć. Nie wiedziałam dlaczego. Na jego widok od razu robilo mi sie gorąco i czułam ,ze się rumienie. 

-Luna. .? Luna... Luna!-krzyczała Nina jednak ja nie mogłam się otrząsnąć. 

Gdy Nina próbowała sie ze mną skontaktować, nasze spojrzenia (moje i Matteo) się spotkały. Chłopak chciał do mnie podejść, lecz jego przyjaciel Gaston zawołał go.

-Halo? Luna!-mówiła Nina.

-Tak?- spytałem lekko otrząśnięta.

-Podoba Ci się Matteo?  - spytała z szyderczym uśmiechem. 

-Co?! Skąd znowu taki pomysł? -odpowiedziałam zakłopotana. 

-Widzę jak na niego patrzysz. -ciągnęła dalej.

-No co ty. Wydaje mi sie,ze kocham Simona. Lepiej pomysl o Gastonie,bo widzę was często razem..hymm?- zmieniam temat.

Prawie byłyśmy pod klasą.  Miałyśmy już wchodzić do niej, kiedy poczułam silne i wielkie dłonie na moich biodrach. Gdy sie odwrocilam...





Myślę ze się podoba ❤





--------------------------------------------

Komentujesz =motywujesz 😏

Zakazana miłość. Lutteo forever  ❤❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz