Rozdział 17♡

971 81 19
                                    

Hermiona powoli otworzyła oczy. Zobaczyła cudowny widok, mogłaby się w niego patrzeć godzinami. Tak, zdecydowanie biały sufit jest interesujący. Gryfonka powoli usiadła na łóżku. Zobaczyła, że na półeczce koło jej łóżka leży miseczka z wodą, waciki i różne dziwne przyrządy.

- Ginny!!! - krzyknęła brązowooka. Odpowiedziała jej tylko głucha cisza.

- Ruda!!! - krzyknęła jeszcze raz panna Granger. Znowu cisza.

- Ginevra!!! - krzyknęła po raz ostatni dziewczyna, ponieważ brakowało jej już sił. Tym razem usłyszała jakieś kroki. W drzwiach stanął Draco.

- Granger czemu tak krzyczysz? - spytał chłopak trzymając się za głowę.

- Wołałam moją przyjaciółkę, a nie Ciebie. - odpowiedziała Hermiona zakładając ręce na piersi.

- Twojej przyjaciółki nie ma. Poszła robić kolejne zadanie żeby zdobyć dla nas punkty.

- To co ty tu robisz?

- Opiekuje się tobą mała. - mówiąc to Dracon puścił oczko w stronę Hermiony i podszedł bliżej jej łóżka.

- Ty się mną opiekujesz? O rany boskie to ja umrę. - Hermiona odpowiedziała udając przerażoną tym faktem.

Draco nie mógł dłużej wytrzymać jej miny i zaczął się śmiać, a Hermiona razem z nim.

- A tak w ogóle to co się stało? Pamiętam tyle, że biłeś się z Jacobem, a później mi się film urwał. - powiedziała Miona, gdy przestali się śmiać.

- No właśnie biliśmy się i chciałem uderzyć go w nos, ale.. - i tu przerwał i spojrzał na Hermione z zakłopotaniem. - Przepraszam.

- To był wypadek Malfoy. - uśmiechnęła się Miona.

Draco w myślach przyznał, że Hermiona ma uroczy uśmiech.

- Przynieść ci coś? - spytał blondyn sam nie wierząc w to co mówi.

- Podaj mi laptopa. Obejrzałabym jakiś film. W sumie to możemy razem, jak nie masz nic innego do robienia. - zaczerwieniła się dziewczyna.

- Okey.

Malfoy skierował swoje kroki do salonu i już po chwili był z laptopem. Usiadł na łóżku koło gryfonki.

- Dobra to co oglądamy? - spytała dziewczyna.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzień doberek! Krótki rozdział, ale akcja się rozwija:)


DRAMIONE - MIŁOŚĆ NAD JEZIOREM / ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz