7-Evlat !

22.4K 949 77
                                    


             Mutlu hafta sonları..

             İYİ OKUMALAR ;       

.........................

          Bazı zorunluluklar vardır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bazı zorunluluklar vardır.Yapmasan pişman olacağın gibi yaptığında da pişman eden..

Benim en büyük zorunluluğum annemin yıllardır akan göz yaşlarını dindirmekti.

Evlat ; anlaması zor tanımlanması en güzel kelimeymiş oysa ki.

Annemin göz yaşlarına hep hak verirdim de bu kadar yakacağını bilemezdim.Biricik olmadan bir hayat düşleyemez olduğum da anladım annemi.Evlat kelimesinin değerini..

Daha iki haftadır tanıdığım kızıma bu kadar bağlanmam onu bu kadar can bilmem de sanırım bu yüzdendi.Evlat güzeldi hele kokusunu aldığında daha da güzeldi.

Hep hayalini kurarız ya hani bir şeylerin.Benim en büyük hayalim de sevdiğim kadından, Ab-ı Hayat'ımdan bir evladımın olmasıydı...

Hayat,hem yoldaşım hem sırdaşım olmuştu sevgililiğimiz ve evliliğimiz boyunca..Şuan da bir birine yabancı iki insandan hiç bir farkımız yoktu ve bunu ben sağlamıştım.

Evliliğimiz boyunca beni her gittiği yerden haberdar eden kadın gitmiş yerine 'Bu benim hayatım,karışma' diyen bir kadın gelmişti.Aslında haklıydı da.Ne hakla onun üzerinde bir baskı ilan edebilirdim ki..Ama anlamadığı kısım onu deli gibi kıskandığımdı..

İki hafta boyunca holdingde ki tüm erkekleri işten çıkarmamı sağlayacak derece de nefret sarmıştı tüm bedenimi.İnsan hemcinsinden nefret eder mi demeyin sevince ediyormuş bugün bir kez daha anladım.

.....................

"Hayat bak anlıyorum bana sinirlisin ama bu başka adamlarla sohbet edip onlara istediğin gibi gülme hakkını vermiyor sana.."

"Ateş bak sana açıklama yapma zorunluluğum olmadığı hal de bininci kez diyorum ki adam bizim şirketin tasarımlarına hayranmış...Ne yapsaydım yani?! Adamın yaptığı esprilere gülmek durumunda kaldım !! Ayrıca yeter ya hoş adam istersem sohbet ederim istersem elektrik aldım der çay içmeye giderim..Sanane !!"

"He elektrik aldım der çaya gidersin !! Bende o içtiğiniz çayı o adamın...Hey Allah'ım ya ! Bak kadın bozdurma benim ağzımı...Elin adamlarıyla istediğini falan yapamazsın !! Sen benim karımsın. Var mı anlamadığın bir yer duruma göre farklı bir şekilde anlatacağım."

"Var Ateş var !! Çıldırtma beni !!"

"Bekle sen ,ben göstereceğim sana nasıl çıldırıldığını ?!"der demez beni öpmeye yeltenmesi belki de beni çileden çıkaran en büyük etkendi..

KALBİM SENİ BIRAKMAZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin