Merhabalar :)
Bu hafta biraz sohbet edelim..Ramazanla aranız nasıl ? Oruç çok zorluyor mu sizleri ?
@HlyaDemir523 Güzel ablama bölümün en geç pazartesi geleceğini söylemiştim.Fakat evde ki hesap çarşıya uymadı..Evin internetin de arıza çıktı.Bileniniz bilir bölümleri laptop üzerinden yazıp yayınladığım için kendi internetim de bana pek bir artı sağlamadı açıkcası.. HlyaDemir523 'den ve beklettiğim tüm gönlü güzellerden özür diliyorum.
Ve gel gelelim benim prenseslerime ;) Ne yaşlarını biliyorum ne kendileriyle bir tanışmışlığım var.Ama önemli olan kalplerin tanışmasıysa eğer bizim kalplerimiz çoktan dost oldu..Bu yüzdendir ki bölümün ithafı çokca özel benim için.. GlevinToptik ve gulgrgl16 bölüm sizlere ithafımdır.Keyifle okuyun inşallah..
Oy veren yorum yapan desteğini benden esirgemeyen,emeğe saygısı olan herkese çok teşekkür ediyorum.Varlığınıza duacıyım.
Yeni gelen gönlü güzellerim HOŞ GELDİNİZ..Ne iyi ettiniz de geldiniz..Hep de kalın.
Yokluğunuz benden uzak olsun.
Bu arada instagram hesabı olanları bio'm da paylaştığım hesaba beklerim..
Çok konuştum artık sizi bölümle baş başa bırakayım :D
İYİ OKUMALAR..
...........................
Yaklaşık üç hafta geçmişti tartışmamızın üzerinden kızgınlığım kalmamıştı da kırgınlığım dağlar olmuştu yüreğimi..Kırgındım Ateş'e. Gözlerine baktığımda boğulduğum adama kırgındım ama yine de belli etmiyordum bunu kimseye karşı..Dinimizce de bu böyle uygun değil midir zaten.Bizim aramızda olup bitenler bizi ilgilendiriyordu.Fakat anlayan anlıyordu bir şeyler olduğunu halimizden..
Bu üç hafta da ufak tefek değişiklikler de olmuştu hayatımız da.Örneğin ; Fırat,Ahu ve James,Arzu çifti nişan yüzüklerini takma kararı almıştı.James'a ne kadar karışan olmasa da o da adetlerimize uygun olarak gelecek Arzu'yu isteyecekti.Herkesin hayatı az çok rayına oturuyordu.Nesli'den bir kaç gündür haber alamıyordum sonra öğrendim ki küçük hanım sevgilisyle üniversite organisyonlarından biri olan bodrum tatiline gitmiş bir kaç gün için..Bana haber vermek yerine de Ateş'e haber verdiği için ben daha geç öğrenmiştim.Biricik'e gelecek olursak Ateş'le aramızın iyi olmadığının az çok o da farkındaydı.Yaşının küçük olması akılllı olmasına kesinlikle engel değildi.Hatta dün gece gelmiş aramıza yatmıştı onunla da yetinmemiş ellerimizi birbirinin üzerine denk gelecek şekilde konumlandırıp uyuyana kadar ellerimi çekmeme izin vermemişti.Bir ara boynum kaşındı deyip elimi çekmeye çalıştığımdaysa 'annesi sen duy ben kaşıyım' diyerek ellerimi çekmeme engel olmuştu.
Aynı yatakta yatıyor aynı sohbetin içinde yer alıyorduk ama yalnız kalmamaya gayret ediyordum.Çünkü kırıklarımın tamir olmasına şuan da hazır değildim.Her gördüğümde gözlerine dalıp dalıp gittiğim için affetmem de kolaydı ama affetmemi engelleyen bir yan da vardı..
Tabi bir de sakladığım bir sır vardı en içimde saklı kalan.
............................
Tamı tamına üç haftadır yüzüme bakmıyordu Ab-ı Hayat'ım. Yüzüme bakmayı bırak konuşmuyordu bile benimle insanlarla yan yanayken sorularıma cevap veriyor sonrasında sırtını dönüp gidiyordu.Korkuyordum benden soğumasından,nefret etmesinden..Hani diyorlardı ya hep erkekler ağlamaz diye..Yalandı külliyen yalan..İçim ağlıyordu.Kalbimden yaş akıp göz kapaklarıma yapışıyordu.Gözlerim doluyordu da içime akıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM SENİ BIRAKMAZ (Tamamlandı)
RomanceAteş Hancıoğlu ; Gitmek zorunda kalmıştı sevdiği kadından,tanımadığı kızından.. Hayat Hancıoğlu ; Kalmak zorundaydı,sevdiği adamın ardından,onun bıraktığı hediyeyle dimdik ayakta kalmak zorundaydı. Bir adam kendi elleriyle yıktığı aşkın duvarl...