Merhabalar !
Yine ben geldim..Kalplerinize misafir olabilirsem ne mutlu bana ;)
Keyifler yerinde inşallah ?
Bu bölümün en özel ithafı kapak tasarımı için çok uğraşan her türlü nazımı çeken,isteklerim doğrultusunda hareket ederek aşık olduğum bir kapak elde etmemi sağlayan canım yeni arkadaşım @smcelep ' e gelsin..İyi ki tanıdım seni :)
Bölüm ithafı ; @gulgrgl16 , @mavininkivanctonu , @ilknurtnr , @HlyaDemir523 , @Sahibe-78 , @sungu37 , @mollahola , @akillibidikler4
Yeni gelenler HOŞ GELDİNİZ..Ne iyi ettiniz de geldiniz..
Bu arada erkek okuyucuların olması da ayrı bir mutlu ediyor beni..Bir de yorum yapar fikirlerini belirtirlerse ne mutlu bana :)
Finale doğru hızla ilerliyoruz..Çok az kaldı ne yazık ki..Bundandır elim klavyeye gitmez oldu..Bitmesini istemiyorum ilk göz ağrımın...
Yokluğunuz benden uzak olsun.
İYİ OKUMALAR ;
..........................................
Güzel bir sabaha uyandığımı söylemeyi ne çok isterdim..Fakat uyandığımda başımda zebellah gibi dikilen ve bana bağıran bir Ateş vardı.Bir de kapının açık kalan kısmından kafasını uzatmış beni süzen sevgilim Ahu vardı..Fakat Ahu neden buradaydı ? ya da benim uyandığım bu ev kime aitti..İnanın hiç bir fikrim yok..Acaba dün içerken abartıp güzelim ilişkimin içine mi ettim..Bir de yetmedi Ateş'e mi basıldım ? Allah'ım ! Şimdi gözlerimi kapatacağım ve Ateş yok olacak..Ahu burada kalsa daha güzel olur sonuçta..Ah benim Ahu Gözlü yaban çiçeğim..
"Lan ne bakıyorsun mal mal suratıma..Baş çavuşun beygiri mi ossuruyor burada!"
O nasıl bir atasözüdür arkadaş beygirli,ossurmalı hiç yakışıyor mu böyle yakışıklı,evli ve çocuklu bir adama..'Hayır hiç hoş değil yani.'
"Burası neresi ?"
"Hafızanı mı kaybettin ah kıyamam ?! Sen beni salak mı sanıyorsun Fırat ? Gecenin bir yarısı kapıma dayan kardeşimi gözümün önünde sar sarmala yetmesin bana hakaret et şimdi de sanki bir şey hatırlamıyormuş gibi pozlar kes..Kalıbından utan lan.Yalancı çoban."
Hayır bunların hiç birini ben yapmış olamam..Ben böyle saçmalıklar yapmış olmamalıyım..Ulan adam Hayat'ı görmeye geldiğinde sinirden delirdim ağzını gözünü dağıttım.Yetmedi adamın köpek gibi sürünüşünü keyifle izledim..'Yandın oğlum Fırat bu adam seni çiğ çiğ yer.'
"Kalıp falan ayıp oluyor yalnız Ateş."
Adam bana o kadar laf saymış benim takıldığım yere bak..Karşımda resmen kırmızı görmüş boğa gibi bana bakan çok saygı değer,pek sevgili kayınço adayım varken hiç hoş hareketler sergilemiyorum..Ulan hareketi bırak hala yatakta uzanıyorum,üzerime atlasa kaburgam kırılır..Adam öküz gibi..'Kalk oğlum Fırat bu Ateş seni öldürmeden yavaşça yerinden kalk"
"Ayıbı bizim orada senin yaptığına diyorlar yalnız Fırat Bey..Gece yarısı bir ailenin kapısına dayanmak hangi kitapta yazıyor ? Hele de benim ailemin kapısına sarhoş sarhoş kolunda senden daha beter halde olan kardeşimle ?!"
Ateş'in dedikleriyle bir an da dün akşam yaşananlar belirmeye başladı kafam da..İş yerinden arkadaşım olan Semih'in gazıyla çok detaylı bir hazırlık yapmadan evlilik teklifi etmeye karar verişim daha sonra Ahu'nun kabul edişi ve bunu kutlamak için gittiğimiz gece klubünde yaşadıklarımız...'Şimdi cidden bittin Fırat..Bu adam Hayat'la olan mesele yüzünden sana zaten gıcıktı şimdi ölse kardeşini sana vermez.' Ama ser de erkeklik yatıyor ya kendimi de hemen bu gözü dönmüş boğaya yem etmem.'O kız benim olacak işte o kadar.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM SENİ BIRAKMAZ (Tamamlandı)
RomanceAteş Hancıoğlu ; Gitmek zorunda kalmıştı sevdiği kadından,tanımadığı kızından.. Hayat Hancıoğlu ; Kalmak zorundaydı,sevdiği adamın ardından,onun bıraktığı hediyeyle dimdik ayakta kalmak zorundaydı. Bir adam kendi elleriyle yıktığı aşkın duvarl...