11-Yarım Elma Gönül Alma

17.3K 760 82
                                    

Merhabalar ! Nasılsınız ? Okullar açıldı..Tatil sona erdi diye moralimizi bozmuyoruz değil mi ?    

Bu bölüm ithafı ; Tüm okuyup beğenenlere ve yorum yapanlara gelsin..

Okuduğunuz bölümü beğendiyseniz yapacağınız çok kolay :) Yalnızca altta ki yıldıza basmanız yeterli..

İYİ OKUMALAR ;

  ....................

Eve geldiğimizde kendimi üzerinden kamyon geçmiş son model araba gibi hissediyordum.

O kadar gülmüş ve eğlenmiştik ki belli bir yerden sonra bu aşırı derece de yormuştu bedenimi.

Ta ki yola çıkana kadar Biricik'in uyumasıyla Ateş'le aramızda gözle görülür bir öfke ortaya çıkmış,tüm uykumu alıp götürmüştü.Yine sorunumuz giydiğim elbiseydi,fakat bu benim zerre umrumda değildi. 'O bana karışamazdı.-nokta-'

................

Eve girdiğimizde Ateş'in verdiği tepkiden tek anladığım o iki aptal aşığı yalnızca benim görmediğimdi.

"O it benim kardeşimi mi kesiyordu ?!"

'Bilmiyormuş gibi davran ve bu işten sıyrıl Hayat'

"Aa kim Ahu'yu kesti ?"

"Şerefsiz içine düşecekti kızın..Bir de ne dedi o herif ; Ahı'cım sini bin birikiyim mi ? Hayır sen kimsin de benim kardeşime Ahu'cum diyorsun ? Nereden senin Ahu'cun oluyor benim kardeşim? Utanmaz herif kardeşimi evine bırakacakmış bak bak herif de ki laubaliliğe bak."

'Adam nasıl dellendiyse dediklerimi bile duymadı resmen.Hayır yani beni nasıl duymaz.Beni beni Hayat'ını ? Ay valla yedim iyice kafayı !'

"Ateş ?"

"O şerefsiz kardeşime göz süzdü bir de di'mi ? Ulan Biricik şu adama dayı demese ben o adamın beyninin pekmezini akıtmayı bilirdim!"

"Ateş diyorum ki bu gece eskisi gibi sarılıp uyusak mı ?"

"Etler kızardıktan sonra da bana dönmüş sohbet etmeye çalışıyor.Hayır seninle neden sohbet edeyim ben lan ? Ama amacı belli oldu.Kardeşime yürürken destek olmamı falan bekliyordu demek ki !"

"Ateş ben seni çok seviyorum."

"Bak ya iyi geldi aklıma o bir ara Ahu'ya göz de kırptı sanki dimi ?!"

"Ay Ateş ! Ben yatıyorum sende ne yaparsan yap."

Adamın dikkatini çekeyim diye gel beraber uyuyalım dedim de bana mısın demedi vay arkadaş ne kardeş sevgisiydi ' Kıskandığımdan değil de yani ne bileyim be beni böyle kıskanmamıştır."

"Hayat ?"

"Hıı ?"

"Bende seni seviyorum hatun."

'Hayır gerçekten duymuş olamaz değil mi ? Allah'ım ! ben sadece duymuyor beni diye söylemiştim onu ya'

'Kıskandığını kabul et Hayat.'

'Kıskanmak nereden çıktı ya hu !Sesini kes canım iç sesim.'

"Beni hala kıskandığını bilmek güzel.Bu arada teklifini de kabul ediyorum."

"Ben onu dışımdan mı söyledim ? Ne teklifi be?"

"Ab-ı Hayatım beraber yatalım dedin ya bende kabul ediyorum.Hadi odamıza geçelim."

"Ben şaka yaptım be ne yatması ?"

"İçin fesat güzelim senin.Sarılıp yatmaktan bahsediyorum."

KALBİM SENİ BIRAKMAZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin