Sürpriz :) Erken bölüm getirdim sizlere..
Nasılsınız Gönlü Güzellerim ?
Size gereğinden fazla duygusal bir bölümle geldim.İnanın ben yazarken göz yaşlarıma yenik düştüm..Ama böyle bir bölüm gerekiyordu ne yazık ki Hayat'ın yaşadıkları kolay değildi sonuçta.
Bu bölümün kişiye özel bir ithafı yok bu bölüm okuyup oy veren,yorum yapan herkesin.Bu bölüm bizim.
Yeni gelenler HOŞ GELDİNİZ..Ne iyi ettiniz de geldiniz :)
Son iki bölüm de büyük problemler yaşadım ne yazık ki hikayemin son iki bölümü bende açılmıyor ve bu da yorumlarınıza dönerken biraz zorladı beni.Cevap veremediklerim olduysa hakkınızı helal edin.
İYİ OKUMALAR ;
.........................................
Kaç gündür evin içinde koca bir kaos ortamı vardı. Arzu'nun dediklerinden sonra hummalı bir çalışma başlatılmıştı.Çünkü James önce sünnet olacak daha sonra kızı isteyebilecekti.Bu durumda da Ateş'in keyfine diyecek yoktu tabi.Damatları süründürmek için bin bir türlü numara çevirirken şimdi ona gerek kalmamış acımasız ikizler sahneyi canice ele geçirmişlerdi.
Ev de herkes bir yere koşturuyor evin temizliğini yetiştirmek için çabalıyordu.Evin iki çalışanı çok yorulmasın diye Ahu,Arzu,Biricik ve ben de koşturuyorduk.Biricik iki gündür temizlik yapacağım diye eteklerime yapışmış babası da ne kadar kıyamasa da 'Rahat bırakın babasının miniğini istediğini yapsın..' demiş temizlik davamızın son noktasını koymuştu..
Şimdi bir elinde vileda bir elinde kovayla şarkı söyleyen Ahu'ya eşlik edip eğleniyorlar bense tebessümle onları izliyordum..İnsanın bir yanı kırık olunca ağız tadıyla da gülemiyordu..Ateş'le son konuşmamızdan sonra benimle göz teması bile kurmaz olmuştu.Hatta artık aynı oda da kalmıyorduk.Biricik geçen gece beraber yatalım dediğinde istem dışı kasılmıştım.Çünkü ben Ateş'e sırtımı dönüp yatıyordum o ise ilk günler kendisine çekip sarıp sarmalıyordu,o konuşma olmadan önce Biricik aramızda yattığı için rahattım.Fakat dün Biricik yine beraber yatmak istediğinde Ateş'in kasıldığımı fark etmesi aynı yatakta uyuyan bizim yataklarımızı da ayırmıştı.Ateş Biricik'in büyük beşiğinde ona sarılarak uyuyor.Sabahları hiç bir şey yokmuş gibi kahvaltı da gülüp eğleniyordu..Onun mutlu olmasından şikayetçi değildim de ben uyku uyuyamazken onun bu kadar mutlu olması dokunmuyor da değildi.
(Biricik'in yatağı)
Elimde ki bibloyu toz beziyle dalmış bir şekilde temizlerken cebimde ki telefonumun titremesiyle kendime gelmiştim.Telefonu cebimden çıkarıp ekrana bakmadan açıp kulağıma götürdüm..
"Alo ?"
"Hayat ?"
"Berat ?"
"Hayat ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM SENİ BIRAKMAZ (Tamamlandı)
RomanceAteş Hancıoğlu ; Gitmek zorunda kalmıştı sevdiği kadından,tanımadığı kızından.. Hayat Hancıoğlu ; Kalmak zorundaydı,sevdiği adamın ardından,onun bıraktığı hediyeyle dimdik ayakta kalmak zorundaydı. Bir adam kendi elleriyle yıktığı aşkın duvarl...