10-Kara Turp

15.3K 830 65
                                    

En keyif alarak yazdığım bölümlerden biriydi sanırım.. Tabi bunda mesajlarıyla desteğini esirgemeyen _sstormangell_ kuzumun da çok desteği olduğu su götürmez bir gerçek..

Bu bölüm yazdığı hikayeyi keyifle ve mutlulukla okuduğum ozlemkvrm 'a ve başını ağrıtmama rağmen benden bıkmayan Trabzon'un ponçik kızı bulutsal 'a ithaf edilmiştir.

Biraz kısa bir bölüm oldu ama bir daha ki bölüm telafi etmeye çalışırım.Kusurum varsa affola..

Mutlu haftalar :)

İYİ OKUMALAR ;

..........................

Kaçıncı koyun bu çitten atlayamayan ? Kafayı yedim sanırım..Bunun başka bir açıklaması olamaz.

Bir öpücük beni bu kadar heyecanlandırmamalıydı. Hele bu öpücük bir ceza için verildiyse...

........................

"Annesi...Ben uyuyamıyoyum.." Biricik'İn sesiyle resmen yerimden fırlamış ve neye uğradığımı şaşırmıştım.

"Ay Biricik..Bir an da korktum annecim.Üzgünüm sanırım seni de korkuttum."

"Yeyinden uştun yesmen tabi koykayım.."

"Sen neden uyandın annecim ? Saat gecenin üçü ?"

"Uykum ditti..Del dedim delmedi.Bende uykumu sana şikayet etmeye deldim."

Ah benim saf meleğim..Ben nasıl anlatacağım sana uykuya kızılmadığını..

Gülsem o minik parmağını havaya kaldırıp 'şok ayıp annesi hiç dülünüy mü kıslaya' der bilmişliğini konuştururdu.Ama daha fazla nasıl tutabilirdim ki kendimi..Salıverdim onun gibi minik kıkırtılarımı..

"Şok ayıp annesi hiç dülünüy mü kıslara ?!"

Kızımı iyi tanıyorum ne dersiniz a dostlar !

"Tamam annecim özür dilerim..Gel bakalım yanıma.Kötü rüya mı gördün ?"

"Annesi tötü yüya deyil onun adı,kabus..Ben mi öyetcem ya ?! Ayyıca kabus döymedim.Babasının sakallayı battı."

"Ya denmez anneye prensesim gel bakalım yatağa..Ayrıca anneye bilmişlik de yapılmaz tamam mı ?"

"Sen de biy heyseyi,yapmayim bilmişyik.."

"Ah anlaşıldı..."

"Yese duy annesi bak ben sana ye anlatcam ?"

"Annecim bu 'ayaklı gazete' olma durumun kimden geçti acaba ?"

"O ye ki gazetenin ayağımı olay ? Yeyden öğyeniysin bunlayı ?"

Baban gibi bilmiş olmasan bir de.

Benzemeyen huyun da yok ya nerdeyse.

"Ayaklı gazete ; dedikodu yapmayı sevenlere denir annecim.Hem gece gece bu ne çene ?"

"Bu çene doğuştan böyyeymiş dayısıyla hayası öyle söyledi."

Dayısı demişken Ateş bize yerleşip evimi gasp ettiğinden beri yüzünü göremez olmuştum Fırat'ın..

"Doğru söylemişler annecim..Söyle bakalım ne anlatacaksın ?"

"Annesi hani şen dittin biş şana ulaşamadık ya o gün babam babaanneme dedi ki ben onu şok şeviyom ama dedi o beni şevmiyoy..Babaannem de dedi ki ; yaşadıkyayı kolay deyildi o şeni hep şevdi ama kalbi şok kıyıldı dedi, yaaa...Şimdi şen aytık babamı şevmiyoy musun ? Ama şev..O şeni şok şeviyo annesi.."

KALBİM SENİ BIRAKMAZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin