Merhabalar efenim ;)
Nasılsınız,keyifleriniz yerinde inşallah ?
Valla benim keyfim oldukça yerinde hem minik bir tatil kaçamağı yapıyorum hem de yeni hikayemi yayınladım..AŞK YOKUŞU'na hepinizi bekliyorum..Ey ahali duyanlar duymayanlara iletsin çok mühim bu haber çok.
Tatile gideceğim için önümüzde ki hafta bölüm yayınlayamayabilirim..Şimdiden affınıza sığınıyorum.
Yokluğunuz benden uzak olsun..Bu bölüm hepinize :)
Yeni gelen ablalarım,kardeşlerim HOŞ GELDİNİZ..Ne iyi ettiniz de geldiniz.
Yorumlarınızı ve beğenilerinizi eksik etmeyin.SEVİLİYORSUNUZ..
İYİ OKUMALAR ;
.................................
Otelin önüne geldiğimiz an da valeler tarafından açılan kapıdan dışarı çıkmış ve Ateş'in yanıma gelmesini bekliyordum.Kırgınlığım geçmiş sayılmazdı ama sırf ona kırgınım diye de başka kadınlara ellerimle sunamazdım.Çünkü bu adam benim adamımdı.Derdiyle sevdasıyla benim kalbimin merhemiydi.Küserdim,kızardım ama sinesine çekip sardı mı beni nefesini tenime doladı mı sinirimde bir buhar olup giderdi.Ahu ve Ateş'in söyledikleri bir araya gelince artmıştı kırgınlıklarım..Çünkü ben can bilmiştim ikisini de..Birinden birinin eline diken batsa,derdi dağları aşsa ilk ben koşmak için çabalamıştım hep..Ama yetmemişti demek ki bu kadar değer nacizane dostuma ve eşime..Şimdi yan yana yıkılmayız biz imajı veriyor olsak da aslında yıkıntının arasından yeni çıkmış kolu kanadı kırık bir yaralıydım ben..Tek kurtarıcım ise dostumun gerçekleri görmesi ve Ateş parçamın bir şeyleri kavrayabilmesiydi..
Düşünceler yine bir bulut olup beynimi istila ederken sakin ve uyumlu adımlarla kapıdan içeri girmiştik 'HANCIOĞLU' ailesi olarak..Yanımda ki görüntü öyle seyredilesiydi ki..Ateş bir eliyle beni diğer eliyle aşkımızın meyvesini sarıp sarmalamıştı.Bir gülüşe dünya verilir mi deseler hiç düşünmez,gözümü dahi kırpmadan sererdim önlerine..
"Babası ya bu insanlay ilk kes mi insan döydü yiye bise bakıyolay ?"
Minik sıpam yine girmişti araya tam olarak söyleyemediği kelimeleriyle birlikte..
Ateş'in yüzü ise Biricik'in sorduğu sorudan sonra büyük bir aydınlanma yaşamış ve kafasını hafif eğerek..
"Babasının güzel kuzusu biz seninle ne anlaşmıştık...Hatırladın mı ?"
Ateş'in sorduğu sorudan sonra işaret parmağını şakağına dayayıp dudaklarını büzerek büyük bir iş başaracakmışçasına düşünmeye başlamıştı Biricik..İyice bir düşündükten sonra aradığını bulmuş gibi Ateş'e dönmüş ve kafasını aşağı yukarı sallayarak babasını onaylamıştı.
"Hatıyladım tabi akıllım..Yasıl çıktıysa aklımdan..Hep halam yüşünden beni şok lafa tutuyoy unutuyoyum.Kafa bıyakmıyoylay ki adam da..Allah allah ya.."
Karşımda duran 4 yaşında bir bebek değil de 25 yaşında bir kadınmış gibi hissetmekten alıkoyamıyordum kendimi..Bilmiyordum ki bunca lafı nereden öğreniyordu bu çocuk..Ah tabi halalarının bu konu da ki marifetlerini görmezden gelmemek lazımdı.
Locaya geçtiğimizde tüm aile için hazırlanan aparatifler gözüme bir hazineymişçesine görünmeye başlamıştı.'Ay ben Biricik'e hamileyken bu kadar obur muydum ki ya ?!'
"Bir şey mi söyledin güzelim ?"
Ateş'in sorduğu soruyla aslında içimden konuşmadığımı fark etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM SENİ BIRAKMAZ (Tamamlandı)
RomanceAteş Hancıoğlu ; Gitmek zorunda kalmıştı sevdiği kadından,tanımadığı kızından.. Hayat Hancıoğlu ; Kalmak zorundaydı,sevdiği adamın ardından,onun bıraktığı hediyeyle dimdik ayakta kalmak zorundaydı. Bir adam kendi elleriyle yıktığı aşkın duvarl...